MuscleMeat

Bricone's way of life 2016

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Eet je alleen vlees+groente meer?

Haha ja op die manier is het niet zo een probleem.

Dit was echter door: friet, kipsnitzel(frituur) en kalfskroket :o.
moet kunnen een keer he! Zou niet aan mij besteedt zijn.. alleen de friet zou ik kunnen eten gezien de allergieen... :( Een broodje van dobbe is echt wel super lekker... maar heb de gevolgen er niet voor over (buikpijn en diarree .... )
Maar shoarma met saus (zonder brood dan) schuift hier eveneens eenvoudig naar binnen. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.804
Ja af en toe mag het wel hoor.

Know the feel.

Sjoarma mit knoflauk haha.

Niks mis met veull eten:D:D:D

94,8kg inmiddels. Nee echt kwaad zal het niet kunnen komende dagen weer lager in carbs. Ja zeker wel maar niet zo snel als deze. Probeer rond 1* per 10 dagen.
Dan tikken wij inmiddels hetzelfde gewicht aan. Pullup (wide grip) race doen? Half juli zoveel mogelijk met BW en filmpje.

• #2.807
Dan tikken wij inmiddels hetzelfde gewicht aan. Pullup (wide grip) race doen? Half juli zoveel mogelijk met BW en filmpje.
Ik ga morgen weer wegen, gok op nog 1kg minder nu.

Klinkt als een leuke uitdaging, ga er wel vanuit dat ik half juli nog rond de 90kg zit:cool:

Ik weeg momenteel +-96, maar die pull up wide grip race ga ik nie aan mee doen... da word niks hahaha. Bij Chin ups 3x8 was de power al op laat staan wide grip.
Wedstrijd dippen doe ik wel mee:rolleyes:

Nice, low carb crew checking in!

• #2.810
  • #2.811
Vandaag weer rustdag.

uploadfromtaptalk1433266801146.png

• #2.813
Morgen dan flink knallen maat!

Toch nog alle spiergroepen in 1 week he! Lekker!
Ik denk dat ik morgen nog even met je meedoe met benen... Daarna bijna 2 weken volle rust.. dus kan denk ik wel. Heb ik ook alles iig nog een keer gedaan deze week.:)
Succes alvast voor morgen. Ik ben er wss vroeg bij.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven