- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja op niet trainingsdagen zoiezo lowcarb
Jepp, vlees, groente, eieren en shake.
moet kunnen een keer he! Zou niet aan mij besteedt zijn.. alleen de friet zou ik kunnen eten gezien de allergieen...Haha ja op die manier is het niet zo een probleem.
Dit was echter door: friet, kipsnitzel(frituur) en kalfskroket.
Een broodje van dobbe is echt wel super lekker... maar heb de gevolgen er niet voor over (buikpijn en diarree .... )
Dan tikken wij inmiddels hetzelfde gewicht aan. Pullup (wide grip) race doen? Half juli zoveel mogelijk met BW en filmpje.94,8kg inmiddels. Nee echt kwaad zal het niet kunnen komende dagen weer lager in carbs. Ja zeker wel maar niet zo snel als deze. Probeer rond 1* per 10 dagen.
Ik ga morgen weer wegen, gok op nog 1kg minder nu.Dan tikken wij inmiddels hetzelfde gewicht aan. Pullup (wide grip) race doen? Half juli zoveel mogelijk met BW en filmpje.

en dips daar kan je mij bij afschrijven.Ik weeg momenteel +-96, maar die pull up wide grip race ga ik nie aan mee doen... da word niks hahaha. Bij Chin ups 3x8 was de power al op laat staan wide grip. Wedstrijd dippen doe ik wel mee![]()
yeah.

4e rustdag inmiddels morgen lekker benen trainen.Af en toe een lekkere eet dag moet kunnen.---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ---------- Geniet van je rust dag!
Werk dus morgen pas de 1e kans tot training.
Nee morgen benen, donderdag schouders triceps, vrijdag rug biceps.Ah. Ja dan word lastig hè. Rest vd week wel trainen?
Nee morgen benen, donderdag schouders triceps, vrijdag rug biceps.