- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begonnen op 40.5 a 41cm geeindigd op 43 a 43,5cm.Flink wat massa gepakt op armen toch?
Dikke delts ook![]()
Thnx
Thnx maat, ik ook wel diepste tot nogtoe gaat het worden.Dikke massa man! benieuwd hoe je erbij staat eind cut.
.10% zal ik al blij zijn eigenlijk 8% zal een dikke streef zijn.
Thnx bro, lets hope.

daar zal ik tevreden mee zijn rene, dan van daar af weer bouwen.Goeie begin pics, dat gaat je wel helpenAls daar 8 kg vet en 2 kg spier afgaat zou je op 10-11% komen bij 87 kg. Is dat een reeele verhouding? Weet niet of je daar nog meer af zou moeten willen .....
thnx, ja ben er ook benieuwd naar, laatste keer dat ik onder de 14% stond woog ik nog geen 60kgNice. Gaat mooi je cut. Benieuwd hoe je er aan eind bijstaat.
Bedankt maat, ik ookErg goed fysiek al maat! Zeer benieuwd wat er onder weg komt

Welkom, thnx daffie
Thnx, is goed enjoy.lekkere lange training! You Go he! ik check met 2 weekjes wel even je vooruitgang.![]()
Netjes hoor kerel! Die schouders knallen flink!
Ben benieuwd wat je overhoud op zo'n 10% en of je ehm mogelijk door gaat trekken naar 8%!