Fitness Seller

Bricone's way of life 2016

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.881
Training 2 day fasted again.

pre: shatter rommel + 1x t5
intra: silk amino

lat pulldown:

3x10x45kg warm up
1x10x55kg
1x10x65kg
2x10x55kg

DL

1x6x60kg warm up / form check
1x6x80kg
1x5x100kg
1x5x120kg
1x5x140kg

Rack pulls

3x3x140kg

Trow

3x8x40kg

Vertical traction diverse grips

1x10x45kg single hand
3x12x65kg

V-row pulldown from back rev seated.

1x10x42,5
1x10x50kg
1x10x62kg
1x10x74kg

Straight arm pullover/pulldown

diverse sets met rope en pulley

Borst:

incline bp en db press en wat cable flys. dit alles low weights want heb sinds me PR wat last van aanhechtingen.

Al met al een aardige training maar echt zwaar DL zit er fasted niet in. kwa borst moet ik even rustig aan doen. Merk nu ik cut dat het herstel iets minder snel gaat, en zal daarbij ook naar me lichaam luisteren voordat ik de boel sloop. Nu nog steeds epic spierpijn in me benen van woensdag :o

Echt een hoop massa opgebouwd! Mooi punt om nu te gaan cutten. Succes ermee! :thumbup:
thnx AJ doe me best.

geef fasted trainen maar de schuld :P
gewoon ff aan wennen ;)

• #2.883
Wat moet het voordeel zijn van fasted trainen?, ik presteer al niks als ik nog maar 2 maaltijden heb gegeten haha.

• #2.885
Wat moet het voordeel zijn van fasted trainen?, ik presteer al niks als ik nog maar 2 maaltijden heb gegeten haha.
Ochtend wakker nuchter niks gegeten, evt pre workout vooraf, en dan tijdens de training aminos of bcca's. Na training pas eten of shake pakken.

Voordeel is dat je minder gewicht lift :trollface:

Lekker volume op de rug weer man, ik ga zondag ook eens fasted trainen eens kijken hoe da bevalt.

Waarom zou je fasted trainen?

Meer vetverbranding?

• #2.891
Als je het doet voor de vetverbranding die je dan misschien iets meer hebt, dan ken ik er voor jullie beachboys nog wel inkomen... Maar als je het doet als je niet weet waarvoor haha dan zou ik toch lekker eerst een paar maaltijden eten en dan die stang vol ijzer hangen:cool:.

Altijd trainen wanneer je op je sterkst bent.

In de cut zo zwaar mogelijk liften om spierverlies zoveel mogelijk tegen te gaan.

Cutten is gewoon kcal in vs kcal out.

f**k fasted trainen.

Maar dat is mijn mening.

• #2.894
snap jullie gedachte, maar op momenten als "verplichte" vroege training doe ik deze liever fasted vind het zoiezo lekkerder als met een volle maag.

Kwa extra vetverlies, zijn er veel voors en tegens.

kcal in kcal out blijft natuurlijk het belangrijkste.

ow en anders presteer je wel?
:trollface:

j/k lieffie

ik snap niet wat er mis zou zijn met fasted trainen in de cut...
alsof je dan altijd minder zou kunnen liften, geldt heus niet voor iedereen.

snap jullie gedachte, maar op momenten als "verplichte" vroege training doe ik deze liever fasted vind het zoiezo lekkerder als met een volle maag.
Lijkt me dan een logische reden om fasted te trainen, wanneer je in ieder geval geen tijd hebt om een maaltijd te laten zakken voor het trainen..
Echter lijkt het mij zoals Nicky zegt persoonsgebonden of je goed kunt presteren op een lege maag of niet.
Of het echt het verschil maakt qua vetverlies.. Dat denk ik dan weer niet. Blijft kcal in vs. out. Fasted trainen om sneller vet te verliezen is in mijn ogen nogal altijd onzin. Het maakt wellicht verschil, maar niet doorslaggevend.

Wat compounds op lege maag betreft: ik denk dat ik na de tweede set sterretjes zou gaan zien.

Heb weken lang fasted getraind, er is wat extra vetverlies (wedstrijd jongens doen niet voor niets ook cardio op nuchtere maag).

Tevens zit het minder sterk zijn vooral tussen je oren. Heb destijds fasted en low-carb nog bijna een volume PR gepakt op de deadlift (5x190kg).

• #2.898
Komende week ga ik weer 3 a 4 dagen fasted omdat ik middagdiensten heb.

Foods 2day 2450kcal, iifym met oa 3 meerzadenbollen met 3 bbq burgers en saus hnnngg

uploadfromtaptalk1433613501561.png

Vandaag nog wel een train op het programma? :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven