- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
iifym met oa 3 meerzadenbollen met 3 bbq burgers en saus hnnngg
hnnnnggggg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iifym met oa 3 meerzadenbollen met 3 bbq burgers en saus hnnngg

was zeer veel hnnngg beviel wel na 10u op me benen staan.
haha door de supersetsWhaha, moet na een paar jaar? nog steeds wennen aan jou manier van loggen. Maaare, weer nette training gedraaid! Hopelijk dat het schouder gekut snel weer 100% is.
?
Nice training. Maare die bicep curls kunnen wel iets zwaarder toch?of doe je ze errug slow?

Wel handig om oefeningen ofzo dikgedrukt te zetten iddWhaha, moet na een paar jaar? nog steeds wennen aan jou manier van loggen.

Goed dit te lezen! Zo raar is het niet dat ik curl met 10kg dus!Mwah. ik kan ook Db-curlen met 36-ers.. awfull form. met 14kg kan ik prima mn bicepjes laten groeien door ze strict uit te voeren.![]()
Goed dit te lezen! Zo raar is het niet dat ik curl met 10kg dus!
Stunna curlt wel met wat meer dan wat die aangeeft 
Dus ik ben gewoonm slap..

Als je spanning er goed ophoudt en bijvoorbeeld er nette negatives mee kunt maken lijkt het me effectiever dan wanneer je zo zwaar mogelijk curlt waarbij je bijvoorbeeld met ellebogen begint te zwaaien..Goed dit te lezen! Zo raar is het niet dat ik curl met 10kg dus!
Mwah. ik kan ook Db-curlen met 36-ers.. awfull form. met 14kg kan ik prima mn bicepjes laten groeien door ze strict uit te voeren.![]()
Thnx Rene
Thnq, ja kunnen wel zwaarder maar 16 en 18kg waren bezet..Nice training. Maare die bicep curls kunnen wel iets zwaarder toch?of doe je ze errug slow?
can comfirm
curlen met 36kg i knew itMwah. ik kan ook Db-curlen met 36-ers.. awfull form. met 14kg kan ik prima mn bicepjes laten groeien door ze strict uit te voeren.![]()
Ja weinig pijntjes altijd fijn. vrijdag 2e rondeGoede benen training. Altijd fijn als die er weer opzit!
Thnx bro
goeie goeie
thnx, Als ik niet op me mobiel zit zal ik dat doen.Flinke pomperino weer briconeWel handig om oefeningen ofzo dikgedrukt te zetten idd
![]()
Nee hoor zie genoeg meiden bij ons met 10kg curlen,Goed dit te lezen! Zo raar is het niet dat ik curl met 10kg dus! @Training: Goed gepompt Bric!!![]()
50kg dbs?
keep up
soort db curl side raisesAls je spanning er goed ophoudt en bijvoorbeeld er nette negatives mee kunt maken lijkt het me effectiever dan wanneer je zo zwaar mogelijk curlt waarbij je bijvoorbeeld met ellebogen begint te zwaaien..
kan jij ook wel hoor40 kilo db moet ook lukken :cool Branch warren stijl.

snap jullie gedachte, maar op momenten als "verplichte" vroege training doe ik deze liever fasted vind het zoiezo lekkerder als met een volle maag.
Kwa extra vetverlies, zijn er veel voors en tegens.
kcal in kcal out blijft natuurlijk het belangrijkste.