- Waardering
- 2.690
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks bas
bedankt maat, ja er valt van alles te zienBric, nette training weer. Ik zie anders meer gasten daar curlen (lees zwaaien) met 20kg
.
Thanks maat.Goeie chest tricep train maat, 6x80 incline is nice
Thnx, ja even dagje zo sleeve aan dan trekt het snel weg.Nice train ondanks je elleboog. Al veel trek?gezien je 2450 kcal of valt nog mee?
Thnx, ja even dagje zo sleeve aan dan trekt het snel weg.
Nee me trek heb ik totaal niet, zelfs op 2450kcal is het nog proppen soms.

Ja weinig moeite mee iddGelukkig maar! Heerlijk toch? Cut zo lekker vol te houden![]()
Op trainen na doe ik de heledag bijna niks.

Ben aan het cutten he maat2450kcal? Wajoooooooooooo das weinig voor zon knoest

Vind het zat, na me training is me activiteits nivo heel erg laag.
Volgens mij doe je het prima trainen in fasted state.
J Physiol. 2005 Apr 15;564(Pt 2):649-60. Epub 2005 Feb 10.
Exercise in the fasted state facilitates fibre type-specific intramyocellular lipid breakdown and stimulates glycogen resynthesis in humans.
De Bock K1, Richter EA, Russell AP, Eijnde BO, Derave W, Ramaekers M, Koninckx E, Léger B, Verhaeghe J, Hespel P.

Dan heb je toch tijd zat om op je gemak 2450kcals op te eten?
Op zich een mooi verhaal, maar wat veel mensen natuurlijk willen weten is: of er tijdens fasted exercise ook meer vet buiten de spieren, met name in de buik wordt afgebroken![]()
Toch zijn er onderzoeken die aantonen dat je meer vet plaatselijk verbrand. Ik geloof dat ze toen mensen 30 minuten lang leg extentions hebben laten doen..

Dan heb je toch tijd zat om op je gemak 2450kcals op te eten?
Training ziet er weer lekker uit hoor! Behoorlijke inclines..al verwacht ik met jou lengte/lichaamsgewicht eigenlijk wel een sterkere bench..
---------- Toegevoegd om 07:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:24 ----------
Toch zijn er onderzoeken die aantonen dat je meer vet plaatselijk verbrand. Ik geloof dat ze toen mensen 30 minuten lang leg extentions hebben laten doen..![]()