MuscleMeat

Bricone's way of life 2016

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bric, nette training weer. Ik zie anders meer gasten daar curlen (lees zwaaien) met 20kg

Goede presses neergezet kerel :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.923
  • #2.924
Foods 2day @2450kcal

uploadfromtaptalk1433873751765.png

Nice train ondanks je elleboog.

Al veel trek?gezien je 2450 kcal of valt nog mee?

• #2.926
Proppen op 2450 :roflol:

n**ga please

2450kcal? Wajoooooooooooo das weinig voor zon knoest

Volgens mij doe je het prima trainen in fasted state.

J Physiol. 2005 Apr 15;564(Pt 2):649-60. Epub 2005 Feb 10.
Exercise in the fasted state facilitates fibre type-specific intramyocellular lipid breakdown and stimulates glycogen resynthesis in humans.
De Bock K1, Richter EA, Russell AP, Eijnde BO, Derave W, Ramaekers M, Koninckx E, Léger B, Verhaeghe J, Hespel P.

Op zich een mooi verhaal, maar wat veel mensen natuurlijk willen weten is: of er tijdens fasted exercise ook meer vet buiten de spieren, met name in de buik wordt afgebroken ;)

Plaatselijk vet verbranden bestaat niet..

Op trainen na doe ik de heledag bijna niks.:D
Dan heb je toch tijd zat om op je gemak 2450kcals op te eten?

Training ziet er weer lekker uit hoor! Behoorlijke inclines..al verwacht ik met jou lengte/lichaamsgewicht eigenlijk wel een sterkere bench..

---------- Toegevoegd om 07:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:24 ----------

Op zich een mooi verhaal, maar wat veel mensen natuurlijk willen weten is: of er tijdens fasted exercise ook meer vet buiten de spieren, met name in de buik wordt afgebroken ;)

Plaatselijk vet verbranden bestaat niet..
Toch zijn er onderzoeken die aantonen dat je meer vet plaatselijk verbrand. Ik geloof dat ze toen mensen 30 minuten lang leg extentions hebben laten doen..:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.938
Dan heb je toch tijd zat om op je gemak 2450kcals op te eten?

Training ziet er weer lekker uit hoor! Behoorlijke inclines..al verwacht ik met jou lengte/lichaamsgewicht eigenlijk wel een sterkere bench..

---------- Toegevoegd om 07:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:24 ----------

Toch zijn er onderzoeken die aantonen dat je meer vet plaatselijk verbrand. Ik geloof dat ze toen mensen 30 minuten lang leg extentions hebben laten doen..:o

Thnx marv, moet zeggen dat de benches gister nog wel 5 a 10kg hoger hadden gekunt maar keertje bijna pijntjes vrij trainen wilde ik zo houden.

Next legday 30min legextensionen, rip knees

brb even elke kant van mijn lijf 30min trainen

En dat plaatselijk vet verbranden kan zeker. Laatst nog gedaan!

Op de bbq brandde het vet van de speklapjes heel mooi plaatselijk weg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven