- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.Toch zijn er onderzoeken die aantonen dat je meer vet plaatselijk verbrand. Ik geloof dat ze toen mensen 30 minuten lang leg extentions hebben laten doen..![]()

Thnx Marvin, Jawel vandaag een low/no carb dagje dus dan kan ik wat omhoog kwa fats.Waren dan ook beste rackpulls Bric!Is die kibbeling een beetje in te fitten? Want vetten gaan vrij snel sky-high daarmee!
Ja heb ze zelden gedaan omdat ik nooit echt een "feeling" erbij had maar nu gingen ze wel nice.
Thnx Flexx, ja woensdag is sinds een paar weken mijn kibbeling dag

)
.yeah buddy.

@plaatselijk vet, opzich maakt het me weinig uit wil gewoon overal me vetjes kwijt.

ik heb het "geluk" met een vrij "vette" kin/nek dus laat dat gezicht maar beginnenUiteindelijk gebeurt dat ook wel. Het eerst in je gezicht, zodat je een ingevallen bekkie krijgt, dan op je armen en benen zodat dat staken worden, en als laatste pas bij je buik. Zo werkt dat meestal![]()

Sad, but true story!Uiteindelijk gebeurt dat ook wel. Het eerst in je gezicht, zodat je een ingevallen bekkie krijgt, dan op je armen en benen zodat dat staken worden, en als laatste pas bij je buik. Zo werkt dat meestal![]()

ik heb het "geluk" met een vrij "vette" kin/nek dus laat dat gezicht maar beginnen![]()

Thnx m8. Omdat ik die Beta erin wel lkkr voel.Goeie db presses! Waarom pleur je die shatter niet gewoon weg??
Thnx man
Het is veel, of het teveel is voel ik morgen wel.Pff wat een volume op die schouders, is dat niet een beetje teveel?![]()