Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx m8. Omdat ik die Beta erin wel lkkr voel.Thnx man

Hou van volume
die plak ik de volgende bestelronden er weer bij.Beta van XXL, kost geen drol en 2,5gram voel je al erg goed![]()
Ja dat wel natuurlijk,Die reps die uit je tenen komen, dat zijn de besten! ^^

ik heb het "geluk" met een vrij "vette" kin/nek dus laat dat gezicht maar beginnen![]()

Hihi ja lacht me toe uiteraard
?Ja heb soms dus toch geluk..Das een geluk bij een ongeluk dan ....
Zegt de man met 72 cm waist
---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------
Goeie schouder sets!
Denk ik ook vaak maar dan zie ik gasten die al binnen waren nog steeds trainen als ik weer weg gaEn dan zeggen dat ze dat ik een hoog volume draai in mijn trainingen.. [emoji14] Weer nette lifts neergezet man. Ik zou het niet kunnen op een lege maag!
Good to know!!Beta van XXL, kost geen drol en 2,5gram voel je al erg goed![]()
en ondanks dat zit al het vet dat ik nog heb rond mijn middel! Als ik alles weg wil hebben moet ik naar 75kg en 68cm taille ofzo

Good to know!!
en ondanks dat zit al het vet dat ik nog heb rond mijn middel! Als ik alles weg wil hebben moet ik naar 75kg en 68cm taille ofzo![]()

Thnx bruder
Ja dat wel maar de squats voelde niet super, geen pijntjes maar miste het voldane gevoel erbij.
Ja dat wel maar de squats voelde niet super, geen pijntjes maar miste het voldane gevoel erbij.
Warme dagen zijn altijd wat ruk om te trainenJa volgende ronde nieuwe kansen. Kwa warmte weinig last hier heel ventilatie systeem wat aardig goed zn werk doet.Volgende keer maar weerWarme dagen zijn altijd wat ruk om te trainen
Ja was best aardig maar soms mis je een gevoel. Die DB curls waren niet heel strict maar na afgelopen maandag moest ik even zwaar curlenVind training er ook wel goed uitzien, nice 22kg db curl ook
![]()
Nice training. Maare die bicep curls kunnen wel iets zwaarder toch?of doe je ze errug slow?