Fitness Seller

Bricone's way of life 2016

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.981
Better luck next time bro, toch netjes gewerkt!
thnx m8. ja heb me best gedaan.
shatter weggegooid? Dacht dat dat wel een goede pwo was?
Opzich werkt ie best aardig maar die smaak was ik gewoon echt helemaal zat.
Jammer van de squat.. al met al prima training! Cardioo enjoy :p
next time better. thnx. cardio gains :D

Damn das nog een best volume op die been training! Geen wonder dat ze zo opgepompt waren. Dan ook nog t warme weer erbij.

• #2.983
Damn das nog een best volume op die been training! Geen wonder dat ze zo opgepompt waren. Dan ook nog t warme weer erbij.
Thanks. Ja als ik het terug lees wel maar was toch met een uurtje klaar. Benieuwd hoe het morgen voelt. Warme weer weinig last met luchtververs systeem.

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

@ training vandaag zie dat ik nog 1 oefening was vergeten te noteren.

Fsq (crossgrip)

1x15x20kg
1x10x40kg
1x8x50kg
1x6x60kg

Ging verassend lekker dit keer bb bleef goed stabiel liggen.

Hoe gaat die FSQ? Ik merk dat het een aantal reps goed gaat, tot de core vermoeid wordt en dan wil de hele zooi naar voren fl*kkeren :(

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:34 ----------

Ik kan het niet subtieler uitleggen.

• #2.985
Hoe gaat die FSQ? Ik merk dat het een aantal reps goed gaat, tot de core vermoeid wordt en dan wil de hele zooi naar voren fl*kkeren :(

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:34 ----------

Ik ken het gevoel rene, probeer altijd goed omhoog te blijven kijken, dit is een keer dat fsq goed gaat sinds lange tijd zat met meestal grip te klooien of ook dat ik voorover zal knallen.

Ik ken het gevoel rene, probeer altijd goed omhoog te blijven kijken, dit is een keer dat fsq goed gaat sinds lange tijd zat met meestal grip te klooien of ook dat ik voorover zal knallen.

Nou... kijken alleen is niet genoeg. Maar lekker dat het nu goed ging bij jou. :)

shatter weggegooid? Dacht dat dat wel een goede pwo was?
+1 :sad:
Opzich werkt ie best aardig maar die smaak was ik gewoon echt helemaal zat.
dan meng je ehm toch met een andere pre?

of stuurt de pot naar mij..:roflol:

Het blijft ook gewoon een t*fus oefening!

• #2.988
Nou... kijken alleen is niet genoeg. Maar lekker dat het nu goed ging bij jou. :)
Volgende keer zal ik even opletten welke dingen ik doe kwa houding enzo. Thnx

+1 :sad:
dan meng je ehm toch met een andere pre?

of stuurt de pot naar mij..:roflol:

Het blijft ook gewoon een t*fus oefening!

Solly bro.

Haha 5 a 6 scoops was de moeite niet waard, en als ik dat in een enveloppe had verstuurd was er weer een beruchte "poederbrief" verzonden :o

Ja vind ik ook maar de keren dat deze lukt maak ik er gebruik van.

Zou graag eens een goede poederbrief van je ontvangen hoor, Bricone! :eyebrow:

• #2.991
Hoe gaat die FSQ? Ik merk dat het een aantal reps goed gaat, tot de core vermoeid wordt en dan wil de hele zooi naar voren fl*kkeren :( ---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:34 ---------- Ik kan het niet subtieler uitleggen.

Ik heb hetzelfde met de front squat. Met een belt om gaat het beter, dan blijf je wat makkelijker recht op. Verder inderdaad goed je borst naar voren drukken en je core goed op spanning houden.

Let wel op met het omhoog kijken, dit kan kut zijn voor je nek als je te ver omhoog kijkt.

• #2.993
Fasted Training:

Supps:
Pre: T5 + 2 actionfit bruisjes + 3,5gr agmatine + 1gr taurine + 1,8gr bcca
Intra: amino's
Post meal: 185gr gegrillde kippenhaasjes

Hanging kneeraises

3x10xbw

Pecdec:

1x10x10kg
1x15x15kg
1x20x20kg zuur

Incline BP

1x12x20kg
1x10x40kg
1x8x50kg
1x12x60kg

Incline smith (weights plates only)

1x15x20kg
1x15x40kg
1x15x60kg
1x10x70kg >> 1x12x50kg >> 1x20x30kg

Incline DB flyes

3x15x8kg

Incline cable flyes (bankje 1stand stijler)

1x15x5kg (per kant)
1x15x7,5kg
1x15x10kg >>1x15x7,5kg

Incline benched pulley pullover

5x15x15kg

Dips

3x8xbw

Tricep rope pushdown

1x10x10kg
1x12x12,5kg
1x15x15kg

Rev grip bent over tricep pulley pushdown

1x10x12,5kg
2x15x15kg

DB uit de nek

1x10x10kg
1x12x12kg
1x8x14kg (v)pr?
1x12x12kg

Smith bw rev. skullcrushers

3x6xbw

Abrollen bb+10kg

3x10

Liggende kneeraise + crunches
(elestiek aan voeten naar borst trekken + 8kg bal van achter je hoofd naar knieen gaan)

3x10reps

Na die laatste 2 oefeningen helemaal leeg. Upperchest zat goed vol en was aardig veiny, beloofd veel goeds over een paar % minder

Flink volume op incline:D , bewust incline bp wat lichter zodat de rest incline oefeningen ook nog lekker gaan?

Weer een hevig volume zeg :thumb:! Zweten als een malle zeker?

• #2.996
Ziet er weer lekker uit die training! :)

vol en veiny....nice

6 oef voor borst is wel beetje superdude :D

• #3.000
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven