SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ff lekker idd, met pomp wel zonder pomp lijkt het weer platnice man 3x100 incline! Merk je al iets verschil in bovenkantborst met zoveel incline oefeningen?
ja dat dacht ik.Lekker hoor, die heb je maar weer mooi binnen gesleept. .. Al snap ik nog steeds niet hoe mensen fasted kunnen trainen...

Lekker hoor, die heb je maar weer mooi binnen gesleept. .. Al snap ik nog steeds niet hoe mensen fasted kunnen trainen...

inb4 welke gains

Ja maat, maak het niet te gek.
Ja komt goed flex thnxKlote man zo'n dag, hopelijk gaat het morgen beter.
Ja schouders my favorite.Zo'n training geeft je een klote gevoel. Maar.. *pats*. Ben het al vergeten. Morgen wordt epic.
Ja best lekker maar moet vrij hoog liggen omdat anders de BB tegen de bench komt.
Hamms en onderrug zeurde beetje, pulldowns en rows ginge prima.Ging het zo zwaar omdat je last had van je benen of gewon weinig energie?
, dat is het vrouwelijkste hoe je me gaat meemaken 
yeah,
Ik nooit met broodje, kibbeling met ravigotteVoor mij een broodje kibbeling. Zonder broodje... met extra kibbeling
is het nou zonder of met?
Tartaar hnngg
brb ff on gaan.Gewoon wat carbs eten voor je training man. Fasted werkt alleen als je on bent![]()