- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx frank, voor de vakantie zat ik rond de 17% (3punts meting)Sterke kerelHoe hoog denk je dat je VP is? In ieder geval zijn de contouren van je abs bovenin te zien.
daar heb ik wel 10dagen aan gelegen

thnx maat
thnx kerel
after holiday pic, vd week even wegen en meten hoe het ervoor staat, zoiezo moet die zwemband eraf.
![]()
thnx maat, links beetje aan de zijkant

thnx maat ben persoonlijk niet tevreden zijn maar een magere 58cm
thnx maat, ik ook benieuwd wat de komende tijd me brengen gaat.Net fysiek hoor, benieuwd hoe je er na je komende bulk/cut bij zal staan![]()
Welkom, thnx
Ja het is een flinke uitdaging, helaas nog iets te hoog gegrepen, over. 2 weken take 2Leuk om te zien dat je de DTP ook geprobeerd hebt! Moordend is dat
want als je dat wel was zou je eigenlijk ook geen benen meer hoeven te trainen

after holiday pic, vd week even wegen en meten hoe het ervoor staat, zoiezo moet die zwemband eraf.
![]()
after holiday pic, vd week even wegen en meten hoe het ervoor staat, zoiezo moet die zwemband eraf.![]()
Dit kan nooit 17 zijn toch ?
en die zwembad is echt iniminimaal 
Klopt maat altijd een drive houden. Dit volume was al hoog laat staan als ik het helemaal af had gemaakt, respect voor degene die dat doen.Het is ook goed om zelf niet tevreden te zijnwant als je dat wel was zou je eigenlijk ook geen benen meer hoeven te trainen
Godnondejuuu wa een volume op die Leg pres.. haha respect! Gekkehuis! hou ik wel van
Nette training!, ben blij da je schouder weer bijna goed is. Is toch altijd kut als iets niet helemaal loopt zoals je wil.
Thnx maat.
Serieus? zal je niet zeggen er zit zoveel kracht in die benen van je met die sterke squats en dl's, vind het volume zelf ook moeilijk maar tijdens de bulk hoop ik de 60+ wel te halen.Ik had voor de grap mijn benen eens gemeten.., ik kwam uit op 51cm... dus barste zowa in tranen uitVind het moeilijk om volume op die benen te krijgen
![]()
Bedankt maatje, strikte 3punts meting geeft dat aan, maar vp is niet iets om je op dood te staren vind ik, door de zwemband kwam ik op dit hoge vpGoed fysiek !Dit kan nooit 17 zijn toch ?
en die zwembad is echt iniminimaal
![]()
. trouwens sinds ik terug ben van vakantie niet meer gewogen en gemeten moet dat eerdaags eens gaan doen.