TheDutchOak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 278
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Thnx Oak
Ja ging lekker door, normaal heb ik lower en upper back over 2 dagen zitten. Voelde me nog kip lekker in vergelijking hoe ik me na die legpressdag voeldeJeeezus wat een volume, niceeee! Geen wonder dat je misselijk was![]()
thnx maat, die oude diesel begint weer langzaam op stoom te komen.Goede trainingen de laatste tijd, met name die legpressEn ook mooi om te lezen dat de behandeling geholpen heeft
![]()

)No pain, no gain

Top! Blessurevrij trainen is heel wat waard! Met de verkeerde pains heb je ook geen gains.Lang geleden dat ik zo lekker schouders heb kunnen trainen, op de presses na ging alles pijnloos en prima.
yeah
ja de oude ik komt weer terugklopt als een tank, bedoel bus.Top! Blessurevrij trainen is heel wat waard! Met de verkeerde pains heb je ook geen gains.

Thnx maar het valt nog mee
Ja zeker, maar hoe dat ze er dit keer in klapte heb ik niet vaak gehad, heerlijk.Lekkere trein, slopende extensions zijn altijd lekker
Ja nu mag het weer trainen genoemt wordenGoeie training!, het begint weer ergens op te lijkenWelkom back!
Thnx, ja ik ken het daar had ik in het verleden ook wel eens last van.Prima gewichten met de squats. Ik doe het je niet na! Bovenlichaam recht houden is het probleem...