- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welcome home
Dat is juist de hele opzet, bij de cable flyes ben ik soms al kapot. Maar nu nog stweds flinke spierpijn in me tet*enDe t*ring, dat je uberhaupt nog wat kan drukken na al die flys
Lekkere squats man!
Bedankt maat.Sterke squats inderdaad!
Waarom 5 oefeningen voor biceps?![]()
Ja ging boven verwachting, kende hacksquat alleen in kneekilling machine vorm. Ja die laatste waren ook echt de laatste loodjes. ---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------Lekker kniebuigen man Nice dat die hacksquats bevallenIs wel een leuke finisher wanneer je hem rond de 20reps pakt denk ik

Thnx maat, wilde em al heel lang doen dus de daad bij het woord gevoegd

thnx maat, ben blij dat ik er eindelijk aantoe ben gekomen

Thnx frank
Bedankt kerel
Thanks rene, heb nog nergens last van maar pak na vandaag ook weer 2dagen rust. Mocht ik last hebben of vermoeis raken neem ik even langer rust.Goed bezig. Iedereen zegt het, maar man, wat een grote series draai jij op een avond. Immuun voor overtraining?
Blijkbaar heb je daar geen last van gezien je nog PR's drukt.
Ja dan komt er teminste nog iets uit met high rep. voel me lats aardig een dagje later nuLekkere train ondanks de ochtend, klinkt herkenbaar. High rep is meestal een minder groot probleem dan grote gewichten dan![]()
.
Ja jim voel ze nu nog branden die latsMiddag en avond gaan altijd beter idd bij mij ! , ben wel een ochtend mens maar trainen in de morgen is niet mijn dingJe moet goede vleugels gehad hebben na die training idd
![]()