- Waardering
- 891
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt glow, ja vond ik ook zal wel een berg vocht zijn maar toch massa is massa![]()

Flys is ook een zwier en zwaai oefeningGewoon beginnen met zwaar benche of incline
Goeie train! Front squat is en blijft gewoon kut. Zelfs als je hem goed onder controle hebt blijf die kut
![]()
Je hebt gelijk maat, zal vd week is kijken hoe ik borst ga aanpakken.
Klopt zo is het eigenlijk welGains zijn gains, no questions asked. Lekkere beentrain man![]()
. Thnx kerel.
Bedankt Tank, goed uitrusten is soms ook helemaal niet verkeerd. Had om half 8 een shake op toen verder slapen, half 11 ontbijtje enzo op half 12 begonnen ongeveerPrima sessie gisterochtend! Had zelf lekker uitgeslapen *ronk*

Thnx laatste set voelde ook heftig
.
bedankt, voelde ook lekker zaten goed vol.
thnx maat.
bedankt jonguh
Schouder presses heb ik altijd al goede kracht in gehadErg sterke db presses man. Je hebt aan je pics te zien ook erg goede schouders! Netjes kerel![]()
. Bedankt maat
Thnx maat. Als je schouder weer 100% is kan je dat wel weer geloof me.
Thnx maat. Als je schouder weer 100% is kan je dat wel weer geloof me.
thnx, Ja eigenlijk wel, next time wat meer pakken.Lekker hoor! Is 24 kg alleen niet weinig voor shrugs? Zeker vergeleken met die dumbell presses.
Was wel ff licht in me hoofd soms
Als je terug tel lijkt het best veel

Hoop het ook niet maar, heb het gewicht minimaal gehouden, morgen ga ik voelen wat het gedaan heeft.Hoop dat je niet hetzelfde krijg met je onderrug als ik heb gehad met die vele reps. Ik hou het mooi bij 3 tot 5 reps per set. Weet van mezelf nu dat ik er dus niet tegen ken zoveel reps maken.