Fitness Seller

Bricone's way of life 2016

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik wor dol van jou manier van loggen:P
Moet altijd goed kijken wat nu bij elkaar hoort haha.

Wel veel volume met deadliften, trekt jou onderrug dat goed?

• Topic Starter Topic Starter
Ik wor dol van jou manier van loggen:P Moet altijd goed kijken wat nu bij elkaar hoort haha. Wel veel volume met deadliften, trekt jou onderrug dat goed?
Sorry maat:). Zit meestal op me mobiel beetje moeilijk alles netjes in een mooie layout te plaatsen.

Onderrug ging aardig eigenlijk. niet gek veel gewicht gepakt dat scheelde denk ik wel.

Borst

Rotator cable exc.

5x15x2,5kg (laatste set soort vervelende verzuring rechter delt)

Incline db press

1x12x18kg (brrr niet lkkr)
1x12x22kg (mwa niet fijn)

Decline db press

2x6x28kg (ook niet lekker rechter kant verzuurd)

Benchpress

1x10x20kg (focus op beweging voelt lkkr)
1x10x60kg paused (lkkr)
1x6x80kg paused
1x2x100kg dropset
1x6x80kg
1x7x60kg

Cable cross hoog / laag (superset)

1x10x7,5kg / 1x10x7,5kg
1x8x10kg / 1x8x10kg
1x10x7,5kg / 1x10x7,5kg

Benched cable flyes

1x11x7,5kg
1x14x5kg
1x12x5kg

Pec dec

1x15x15kg
1x15x20kg
1x15x25kg

Small grip BP / Wide grip BP superset

2x8x50kg / 2x8x50kg
1x6x70kg / 1x6x70kg direct door
1x5x50kg / 1x5x50kg done

Eigenlijk morgen pas borst maar had woensdag vroeg getraind dus in theorie heb ik me 2dagen rust wel gehad en had zin te sporten vandaag, eerst even flink gegaint bij de maleis, en 2uurtjes erna onder invloed van me nieuwe Pre Workout (White Heat) naar de sportschool en even borst opgepompt, het resultaat na 35min trainen was een bomvolle borst met veins erover :). Begon best klote maar goed voldaan geeindigd. Morgen of overmorgen legday

Flink volume in je trainingen bro, hou ik zelf ook wel van.
Had toevallig vandaag ook diezelfde PWO gehad, voelde hem wel aardig. Helemaal voor 18 euro voor 40 doseringen!

Toevallig een linkje naar die pre workout waar je die gehaald had?
Zal ik hem ook eens xtje bestellen.
Ik wissel altijd af van Pre workout namelijk:D.
Pak deze niet elke training, maar meestal 2 trainingen per week.

Maaare, kut van je incline dumbell press?!
Hoe komt dit? let maar op dat het niet van kwaad tot erger gaat.

Flink volume in je trainingen bro, hou ik zelf ook wel van. Had toevallig vandaag ook diezelfde PWO gehad, voelde hem wel aardig. Helemaal voor 18 euro voor 40 doseringen!
Thnx kerel, ja ik merkte er ook wel iets van, voor dat geld kan je niet tobben :).
Toevallig een linkje naar die pre workout waar je die gehaald had? Zal ik hem ook eens xtje bestellen. Ik wissel altijd af van Pre workout namelijk:D. Pak deze niet elke training, maar meestal 2 trainingen per week. Maaare, kut van je incline dumbell press?! Hoe komt dit? let maar op dat het niet van kwaad tot erger gaat.
Bijgaande johnnny white heat

Met die rotator oefeningen iets te hard van stapel gelopen drm kwam het normaal is me incline altijd prima.
http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/vpx-sports/redline-white-heat/?sqr=white heat&

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

Vanmorgen nog even gewogen:

86.6kg nuchtere maag. Bijna 1,5kg meer als een maandje geleden.

Macro's van gister: 210e / 260k / 95v. @3000kcal

Gewicht gaat lekker dus :thumbs: Goede macro's ook.

White heat is dus een aanrader? Twijfelde om hem te kopen. Sniezel zei dat er een verwante stof zit aan die in unstoppable waardoor die verboden werd dus dat klinkt al interessant :p

Gewicht gaat lekker dus :thumbs: Goede macro's ook. White heat is dus een aanrader? Twijfelde om hem te kopen. Sniezel zei dat er een verwante stof zit aan die in unstoppable waardoor die verboden werd dus dat klinkt al interessant :p
Thnx maat. :cool:

Ja het is een aardige preworkout, hij smaakt zoiezo super en vind em beter als unstopable.

Weer mooie gewichten! En fijn dat het gewicht mooi omhoog gaat :)

Volgende x dus gewoon beginnen met incline of bench? ipv die zwier en zwaai oefening:P

Ik zou idd ook de focus op bp leggen, niet op incline db press. En rotator cuff oefeningen zou 3x10 voldoende moeten zijn aangezien je je rc's op wilt warmen en niet vermoeien ;) Kan natuurlijk wel, maar dat gaat ten koste van je kracht en dat is zonde imo.

Legday

Squat

Opwarmen stang
2x10x60kg opwarmen
1x8x80kg
1x6x100kg
3x6x120kg

Bb hacksquat

1x10x60kg
2x10x80kg
2x6x100kg
1x8x80kg

Legextensions

Paar setjes met 40 en 50kg paused met focus op negatives

Seated legcurls

2x12x30kg
2x10x40kg

Db curls

2x12x6kg
2x12x10kg

Bb preacher / behind back wrist curls ss

2x10x20kg / 2x10x20kg
2x10x25kg / 2x10x25kg
1x8x25kg (negatives duwde iemand op de stang voor meer druk) kapot vol

Aardige ochtend train thnx to: fine oats, brinta and noxipro. Biceps heel laf gedaan linker bicep deed pijn was er weer eens op in slaap gevallen.

Volgende x dus gewoon beginnen met incline of bench? ipv die zwier en zwaai oefening:P
Ja of flyes ff kijken thnx maat
Ik zou idd ook de focus op bp leggen, niet op incline db press. En rotator cuff oefeningen zou 3x10 voldoende moeten zijn aangezien je je rc's op wilt warmen en niet vermoeien ;) Kan natuurlijk wel, maar dat gaat ten koste van je kracht en dat is zonde imo.
Ja draafde wat door denk ik.

Mmm mooie leg day maat! Flink zware squats ook

Heb nog nooit gefrontsquat, maar weet vrijwel zeker dat ik backsquat fijner vind :p Geef je groot gelijk dus

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven