- Waardering
- 891
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry maatIk wor dol van jou manier van loggenMoet altijd goed kijken wat nu bij elkaar hoort haha. Wel veel volume met deadliften, trekt jou onderrug dat goed?
. Zit meestal op me mobiel beetje moeilijk alles netjes in een mooie layout te plaatsen.Me mad & jelly op je lat pomp.Ja dan komt er teminste nog iets uit met high rep. voel me lats aardig een dagje later nu. Ja jim voel ze nu nog branden die lats

Dan te bedenken dat ik dit de vorige keer met heavy weights niet had

. Begon best klote maar goed voldaan geeindigd. Morgen of overmorgen legday
.Thnx kerel, ja ik merkte er ook wel iets van, voor dat geld kan je niet tobbenFlink volume in je trainingen bro, hou ik zelf ook wel van. Had toevallig vandaag ook diezelfde PWO gehad, voelde hem wel aardig. Helemaal voor 18 euro voor 40 doseringen!
.
Bijgaande johnnny white heatToevallig een linkje naar die pre workout waar je die gehaald had? Zal ik hem ook eens xtje bestellen. Ik wissel altijd af van Pre workout namelijk. Pak deze niet elke training, maar meestal 2 trainingen per week. Maaare, kut van je incline dumbell press?! Hoe komt dit? let maar op dat het niet van kwaad tot erger gaat.
Thnx maat.Gewicht gaat lekker dusGoede macro's ook. White heat is dus een aanrader? Twijfelde om hem te kopen. Sniezel zei dat er een verwante stof zit aan die in unstoppable waardoor die verboden werd dus dat klinkt al interessant
![]()

Bedankt glow, ja vond ik ook zal wel een berg vocht zijn maar toch massa is massaWeer mooie gewichten! En fijn dat het gewicht mooi omhoog gaat![]()

Ja of flyes ff kijken thnx maatVolgende x dus gewoon beginnen met incline of bench? ipv die zwier en zwaai oefening![]()
Ja draafde wat door denk ik.Ik zou idd ook de focus op bp leggen, niet op incline db press. En rotator cuff oefeningen zou 3x10 voldoende moeten zijn aangezien je je rc's op wilt warmen en niet vermoeienKan natuurlijk wel, maar dat gaat ten koste van je kracht en dat is zonde imo.
Ja maar voelt 9 vd 10 keer zo kalote bij me schouders.
Thnx maat. Nog niet "de dannyz beentraining" maar het ging lekker.