Hoop dat je niet hetzelfde krijg met je onderrug als ik heb gehad met die vele reps.
Ik hou het mooi bij 3 tot 5 reps per set.
Weet van mezelf nu dat ik er dus niet tegen ken zoveel reps maken.
Same here.
@ Bricone
Vanwaar zoveel reps eigenlijk?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoop dat je niet hetzelfde krijg met je onderrug als ik heb gehad met die vele reps.
Ik hou het mooi bij 3 tot 5 reps per set.
Weet van mezelf nu dat ik er dus niet tegen ken zoveel reps maken.
Omdat ik het gewicht laag heb gelaten.Same here.
@ Bricone
Vanwaar zoveel reps eigenlijk?
Bedankt glowFijn dat jouw deadlifts wel lekker gingen!Voor de rest ook weer een nette training!
Thnx, ja heeft me goed gedaan.Fijne training weer. Je gaat groeien man! Sinds je bij die toverdokter bent geweest, ga je als een speer!
Volgende keer weer zware DL's?
rechter schouder achterkant.
Nu denk 1 a 2 mnd bezig met het schema zoals vandaag, daarvoor altijd beginnen met pressesPfoe je zal een beste pomp hebben gehad haha. Doe je ook wel eens je presses voor je flys of altijd eerst pre fatigue?
Thnx maat, 41 dit keer.

nu nog een keer gelijk met je calves komen

Thnx maat, voelde lkkr vandaag
Nu denk 1 a 2 mnd bezig met het schema zoals vandaag, daarvoor altijd beginnen met presses
Af en toe is het goed het schema omgooien, borst maakte (te)weinig progressie.

Thnx max, 1rep maxes staan op:
Netjes johnyyy gaat lekker dus tijdje terug zal je rond 1cm minder dacht ik? Me kuiten zal ik het maar niet over hebben, met die schrale 37cm.Bij mij meten me armen 42 en kuiten 40/41.. scheelt elkaar niet veel dus. Waarom niet bvb 3x5 deadliften met gewoon een zwaar gewicht? Dat hoeft echt niet perse slechter te zijn voor je rug als bvb 3x10 met laag gewicht. Ik denk zelfs dat dat stukken beter voor je isMaar goed, dat is hoe ik erover denk.