- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja DL nog niet zo gek lang, pas een goed jaartje eigenlijk. Jawel diepte zit er prima in.Squat hoger dan deadlift? Squat je wel diep genoeg?![]()
.
Toch flink vooruit gegaan dus netjes mooi resultaat lijkt me?Ja klopt.. ware toen 38cm meen ik. In me oude log nog. maare, jou bovenbenen zijn weer stuk dikker als de mijne haha. Zo is het altijd wel wa. Maar als ik jou was zou ik deadliften op kracht, niet op herhalingen.. In verhouding is jou deadlift heel laag, probeer daar wat sterker in te worden door weinig herh en zwaar gewicht. (Bij mij is me squat helemaal uit verhouding, en ben hier ook hard mee aan de gang om het op te krikken).
Ja moet lukken hoorMet je ervaring moet je je DL wel makkelijk omhoog kunnen trekken. LetterlijkV.w.b. armen sta ik gelijk met Johnny (tenminste met pomp). Alleen valt dat niet op over mijn megabotten heen :cry: Had het daar toevallig nog over in de gym met iemand anders. Hij vond dat ik lekker fanatiek biceps aan het trainen was. Goede gast, heeft veel meer ervaring dan ik. Kuiten heb ik al een tijd niet gemeten. Waren 40 cm begin juli en in maart 41 cm (hoogtepunt vorige bulk).
, heb nu een mooi doel, boven me squat gewicht uitkomen
Bedankt. 't Is wel tyfushard werken, zoals je zelf ook wet... Maar beter bewijs dan dat ik de laatste jaren regelmatig kleren heb weggegooid omdat ik er uitgegroeid ben is er niet. Broeken zijn nu maat 42 breedte (en 40 lengte). Is nodig voor mijn bovenbenen, maar voor de taille niet. Overhemden zijn op maat 46, maar moet bijna naar 48Ja hoe langer je bent hoe minder je van dikte in verhouding ziet, maar alsnog mooi formaat hoor tank.
. Ik zou er ook mee naar de kleermaker moeten gaan. Nu teveel stof / tent-look 

Ja uitgroeien bekend verschijnsel, broeken bij bovenbenen. Shirts van m/l naar xl gegaan. Ik heb echter geluk dat ik nog gangbare maten heb.
Wel mooi jas op maat hoop dat ie naar je zin is. Niet teveel groeien? Hoop dat je er 2 seizoenen van kan genieten voor je eruit bent gegroeit![]()
Hoop wel meer. Mocht hij niet meer passen, dan gaat de voering eruit en wordt hij zomerjasJa uitgroeien bekend verschijnsel, broeken bij bovenbenen. Shirts van m/l naar xl gegaan. Ik heb echter geluk dat ik nog gangbare maten heb. Wel mooi jas op maat hoop dat ie naar je zin is. Niet teveel groeien? Hoop dat je er 2 seizoenen van kan genieten voor je eruit bent gegroeit![]()

Ja heb ik bij een shirtje nu was een "m" zat begin dit jaar oversized en begint nu wel te passen
Je gaat nog gains maken dus is sneller als je denkHoop wel meer. Mocht hij niet meer passen, dan gaat de voering eruit en wordt hij zomerjas![]()
poets is zonde denk dat een van ons em dan wel past tegen die tijd

Ja uitgroeien bekend verschijnsel, broeken bij bovenbenen. Shirts van m/l naar xl gegaan. Ik heb echter geluk dat ik nog gangbare maten heb.
Wel mooi jas op maat hoop dat ie naar je zin is. Niet teveel groeien? Hoop dat je er 2 seizoenen van kan genieten voor je eruit bent gegroeit![]()

Dan ga ik wel een poging doen om droger te worden. Krimp ik weer een beetjeJJe gaat nog gains maken dus is sneller als je denk

Heh, kan hem dan wel proberen te veilen hier!poets is zonde denk dat een van ons em dan wel past tegen die tijd![]()
, verder biceps nog even aangepakt niet zwaar want linker aanhechting voelt nog niet super. Verder prima training kwa feeling.Bij mij andersom bovenbenen moet ik mee oplettenUit kleren groeien is inderdaad een bekend verschijnselIk merk het vaak bij blouses bij de rug en broeken bij de kuiten. Bovenbenen komen er vaak wel in, maar dan zitten mijn kuiten vast. Niet echt lekker als die de hele dag afgekneld worden
![]()
dat luxeprobleem heb ik nietHi hi, herkenbaar. Dan moet je naar de wc, en dan de jeans over je kuiten heen naar beneden proberen te proppen![]()
zal het laatste wel worden want jij word een kast van 2.11 bij 2.11Dan ga ik wel een poging doen om droger te worden. Krimp ik weer een beetjeHeh, kan hem dan wel proberen te veilen hier!

Denk het niet, ben daar nu veel te oud voor. Ik zal nog genoeg gains maken, maar waarschijnlijk niet zoveel dan als ik 20zal het laatste wel worden want jij word een kast van 2.11 bij 2.11![]()
jaar eerder begonnen zou zijn.