AndroidHealthClinic

Bricone's way of life 2016

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Squat hoger dan deadlift?
Squat je wel diep genoeg? :p

Ja klopt.. ware toen 38cm meen ik.
In me oude log nog.
maare, jou bovenbenen zijn weer stuk dikker als de mijne haha.
Zo is het altijd wel wa:p.
Maar als ik jou was zou ik deadliften op kracht, niet op herhalingen..
In verhouding is jou deadlift heel laag, probeer daar wat sterker in te worden door weinig herh en zwaar gewicht.

(Bij mij is me squat helemaal uit verhouding, en ben hier ook hard mee aan de gang om het op te krikken).

Met je ervaring moet je je DL wel makkelijk omhoog kunnen trekken. Letterlijk :D

V.w.b. armen sta ik gelijk met Johnny (tenminste met pomp). Alleen valt dat niet op over mijn megabotten heen :cry: Had het daar toevallig nog over in de gym met iemand anders. Hij vond dat ik lekker fanatiek biceps aan het trainen was. Goede gast, heeft veel meer ervaring dan ik.

Kuiten heb ik al een tijd niet gemeten. Waren 40 cm begin juli en in maart 41 cm (hoogtepunt vorige bulk).

• Topic Starter Topic Starter
Ja klopt.. ware toen 38cm meen ik. In me oude log nog. maare, jou bovenbenen zijn weer stuk dikker als de mijne haha. Zo is het altijd wel wa:p. Maar als ik jou was zou ik deadliften op kracht, niet op herhalingen.. In verhouding is jou deadlift heel laag, probeer daar wat sterker in te worden door weinig herh en zwaar gewicht. (Bij mij is me squat helemaal uit verhouding, en ben hier ook hard mee aan de gang om het op te krikken).
Toch flink vooruit gegaan dus netjes mooi resultaat lijkt me?

met de DL ga ik aan de gang lower reps higher weight
Met je ervaring moet je je DL wel makkelijk omhoog kunnen trekken. Letterlijk :D V.w.b. armen sta ik gelijk met Johnny (tenminste met pomp). Alleen valt dat niet op over mijn megabotten heen :cry: Had het daar toevallig nog over in de gym met iemand anders. Hij vond dat ik lekker fanatiek biceps aan het trainen was. Goede gast, heeft veel meer ervaring dan ik. Kuiten heb ik al een tijd niet gemeten. Waren 40 cm begin juli en in maart 41 cm (hoogtepunt vorige bulk).
Ja moet lukken hoor :D, heb nu een mooi doel, boven me squat gewicht uitkomen:D

Ja hoe langer je bent hoe minder je van dikte in verhouding ziet, maar alsnog mooi formaat hoor tank.

Ja hoe langer je bent hoe minder je van dikte in verhouding ziet, maar alsnog mooi formaat hoor tank.
Bedankt. 't Is wel tyfushard werken, zoals je zelf ook wet... Maar beter bewijs dan dat ik de laatste jaren regelmatig kleren heb weggegooid omdat ik er uitgegroeid ben is er niet. Broeken zijn nu maat 42 breedte (en 40 lengte). Is nodig voor mijn bovenbenen, maar voor de taille niet. Overhemden zijn op maat 46, maar moet bijna naar 48 :eek:. Ik zou er ook mee naar de kleermaker moeten gaan. Nu teveel stof / tent-look ;)

Ik heb afgelopen weekend ook een leren jas laten maken. Ze zijn niet in confectiematen voor mij te koop. Bovenkant is maat 60 als basis genomen voor schouders, maar onderkant een maat kleiner (58) en zelfs dan op taille nog 12 cm laten innemen en onderin 6 cm. (Maat 56 hoefde ik niet eens aan te proberen, dus die kon niet als basis worden genomen.) Ik ben benieuwd hoe het resultaat is. Ik kijk er naar uit om hem op te halen. Kost wel een aardige duit, maar hij mag wel een aantal jaar meegaan. Moet ik alleen niet teveel gaan groeien, maar de noobgains zijn wel over. ;)

Ja uitgroeien bekend verschijnsel, broeken bij bovenbenen. Shirts van m/l naar xl gegaan. Ik heb echter geluk dat ik nog gangbare maten heb.

Wel mooi jas op maat hoop dat ie naar je zin is. Niet teveel groeien? Hoop dat je er 2 seizoenen van kan genieten voor je eruit bent gegroeit :o

Ja uitgroeien bekend verschijnsel, broeken bij bovenbenen. Shirts van m/l naar xl gegaan. Ik heb echter geluk dat ik nog gangbare maten heb.

Wel mooi jas op maat hoop dat ie naar je zin is. Niet teveel groeien? Hoop dat je er 2 seizoenen van kan genieten voor je eruit bent gegroeit :o

Gewoon te grote kleren kopen, extra motivatie haha

Ja uitgroeien bekend verschijnsel, broeken bij bovenbenen. Shirts van m/l naar xl gegaan. Ik heb echter geluk dat ik nog gangbare maten heb. Wel mooi jas op maat hoop dat ie naar je zin is. Niet teveel groeien? Hoop dat je er 2 seizoenen van kan genieten voor je eruit bent gegroeit :o
Hoop wel meer. Mocht hij niet meer passen, dan gaat de voering eruit en wordt hij zomerjas :)

en anders heb je altijd nog een poetsdoek Tank;)

Laatst bewerkt:
Gewoon te grote kleren kopen, extra motivatie haha
Ja heb ik bij een shirtje nu was een "m" zat begin dit jaar oversized en begint nu wel te passen
Hoop wel meer. Mocht hij niet meer passen, dan gaat de voering eruit en wordt hij zomerjas :)
Je gaat nog gains maken dus is sneller als je denk
en anders heb je altijd nog een poetsdoen Tank;)
poets is zonde denk dat een van ons em dan wel past tegen die tijd:D

Uit kleren groeien is inderdaad een bekend verschijnsel :p
Ik merk het vaak bij blouses bij de rug en broeken bij de kuiten. Bovenbenen komen er vaak wel in, maar dan zitten mijn kuiten vast. Niet echt lekker als die de hele dag afgekneld worden :o

Hi hi, herkenbaar. Dan moet je naar de wc, en dan de jeans over je kuiten heen naar beneden proberen te proppen ;)

Benen Bicep

Db curls

1x10x10kg
1x10x12kg
1x10x14kg

Squats

1x10x20kg warm up
1x10x40kg warm up
1x10x60kg
1x10x80kg
1x10x100kg
1x8x120kg
3x6x140kg

BB Hacksquats

1x10x60kg
1x10x80kg
1x10x100kg
1x8x120kg

Legextensions

1x12x60kg
1x12x70kg
1x12x80kg
1x12x85kg (stack+5kg schijf) pr
1x12x90kg (,,+10kg schijf) pr
1x12x100kg (,,+20kg schijf) PR

Legcurls / Single legextensions

1x10x25kg / 2x8x25kg
1x10x35kg / 2x8x25kg
1x10x45kg / 2x8x25kg

Standing single legcurls (op legextensions machine)

3x10x15kg

DB curls

1x12x12kg
1x12x14kg
1x12x16kg

DB Hammer curls

1x12x12kg
1x12x14kg
1x12x16kg

Preacher bb curl

1x10x30kg
1x10x25kg
3x10x20kg

Vandaag weer eens flink benen aangepakt, vanochtend de voorbereidingen al getroffen kwa voeding, voor ik met de training begon (15.15) had ik al +/- 2000kcal (280K/150e/40v) op en voor me gevoel was dat op de helft van me Squatsessie al opgebrand:D, verder biceps nog even aangepakt niet zwaar want linker aanhechting voelt nog niet super. Verder prima training kwa feeling.

Uit kleren groeien is inderdaad een bekend verschijnsel :p Ik merk het vaak bij blouses bij de rug en broeken bij de kuiten. Bovenbenen komen er vaak wel in, maar dan zitten mijn kuiten vast. Niet echt lekker als die de hele dag afgekneld worden :o
Bij mij andersom bovenbenen moet ik mee opletten
Hi hi, herkenbaar. Dan moet je naar de wc, en dan de jeans over je kuiten heen naar beneden proberen te proppen ;)
dat luxeprobleem heb ik niet :o
Dan ga ik wel een poging doen om droger te worden. Krimp ik weer een beetje ;) Heh, kan hem dan wel proberen te veilen hier!
zal het laatste wel worden want jij word een kast van 2.11 bij 2.11:D

Laatst bewerkt:
Nette squats! Vette streef voor mij.

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

zal het laatste wel worden want jij word een kast van 2.11 bij 2.11:D
Denk het niet, ben daar nu veel te oud voor. Ik zal nog genoeg gains maken, maar waarschijnlijk niet zoveel dan als ik 20 :eek: jaar eerder begonnen zou zijn.

Pff flinke squats man! Echt nice

Lekker! Sterke squats! Wat is je 1RM?

Lekkere squats man! Wat is je aanpak voor squats, wekelijks 5kg er bij ofzo tot je niet meer kan verhogen?

Goede squats inderdaad! Quads en hams zullen wel helemaal vol hebben gezeten. Doe je trouwens geen kuiten na benen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven