- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft 210 al ez getrokken toch?
Ja jammer komt goed we kunnen niet altijd stralen
helaas drm vandaag 50gr extra pindakaas
.Ja dit keer wel
Jep vorige week
Hihi niet aan te bevelen idd
Klopt rene, straps had ik eerder moeten pakken. Maar je kan niet iedere week toppen met zware compounds denk ik.Je moet altijd bedenken (ook ik zelf) dat de DL primair geen oefening voor de grip is, maar voor de benen en rug. En dat je op tijd je straps moet om doen, anders krijgen je rug en benen niet het werk wat de bedoeling was.
Thnx marv, incline is ook een echte prio voor me. Upperchest moet groeien
Tuurlijk wel. Je kan er niet iedere week overheen, maar wel evenaren natuurlijk. Na 2-3 dagen tops ben je weer hersteld hoorKlopt rene, straps had ik eerder moeten pakken. Maar je kan niet iedere week toppen met zware compounds denk ik.

Verstandig! Denk dat dat voor de meeste lifters geldt!Thnx marv, incline is ook een echte prio voor me. Upperchest moet groeien
thnx freakjam, ja zo denk ik ook, niks forcerenGoede legday. Slim dat je niet hebt lopen forceren met de wetenschap dat je last had van je knieën.
thnx maat, ja gaat niet verkeerd, nu even 2daagjes rust, beetje elleboogpijntjes. (Lekker die incline! Je drukt toch aardig wat weg de laatste tijd! Keep it up...! (snoeperd)
)daar hebben ze medicijntjes voor
en jou haal ik nie meer in 
Thnx en bedanktMooie training. Jammer van de ouderdomspijntjes [emoji56]

ja komt gwn door de kouZiet er goed uit hoor. Maar pijntjes.. het lijkt wel of ik iedereen wat hoor klagen.
Hoop dat het een beetje over gaat.
jawel doe ik ook maar denk dat ik maar weer eens tijdje glucosamine moet pakkengewrichten en kou...is wel bekend ja... eerst even goed opwarmen helpt niet??