Heb je relatief lange onderarmen?Nee, ik train met 35kg :-). Maar met een lege stang voelt de houding ook niet prettig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je relatief lange onderarmen?Nee, ik train met 35kg :-). Maar met een lege stang voelt de houding ook niet prettig.
Vb filmpje:
![]()
![]()
Maar uiteraard me ogen zullen me wel bedriegen. Overigens ik zou hem zelf ook zoals bobby doen als ik de oefening in me schema had, maar voor de contest pak ik full ROM, aangezien dit ook aangegeven stond en met 35% bw kan geen kwaad.

Schuld van de supermarkten, kruidnoten..Als we toch gaan zeuren. 80 kilo spier of 90/100 kilo blubber scheelt ook een hoop 😌
Denk het wel, ape index van 1.05
Bij jou viel het gewoon erg op de rest wat minder wellicht.Ik snap je punt, maar volgens mij doe ik niets anders dan de rest, dus waarom bij mij nu ineens dit gezeik over vorm begint?
Hier 2 voorbeelden die ik zo snel ff kon vinden, er zijn er vast meer.
Maarre, komt goed. Ik doe toch nog een nieuwe poging.
Ben nu wel heel benieuwd naar jou poging
![]()
![]()
Ik weet ook niet of het de hoek is maar sommige reps lijken wel een heel korte ROM te hebben. Je kijkt al naar boven en zelfs dan kom je maar net onder je kin. Zou de volgende keer even vanuit een andere hoek filmen moest het echt kwestie zijn van een vertekend beeld, want hier zou ik niet elke rep meetellen tbh.Ik doe niets anders dan de meeste hier hoor. En die zijn ook allemaal niet afgekeurd.
Ik zak ver onder mijn kin maar denk dat het vertekend omdat ik het van onder af heb gefilmd.
Maar ik ga sowieso nog een nieuwe poging doen, dus zal de volgende poging vanaf de zijkant of achterkant filmen![]()

Megh
Als iedereen uit dezelfde hoek filmt kan je beter oordelen over de vorm. Gratis tip!Ik weet ook niet of het de hoek is maar sommige reps lijken wel een heel korte ROM te hebben. Je kijkt al naar boven en zelfs dan kom je maar net onder je kin. Zou de volgende keer even vanuit een andere hoek filmen moest het echt kwestie zijn van een vertekend beeld, want hier zou ik niet elke rep meetellen tbh.
Misschien ook naar voor proberen kijken tijdens de uitvoering?
Ik ga echt niet moeilijk doen over een paar millimeter ROM, zolang het tot nekhoogte komt is het oké want niet iedereen geraakt tot zijn borst, maar dit is wel nipt.
Jij flared je ellebogen wat meer naar buiten dan de anderen.Ik snap je punt, maar volgens mij doe ik niets anders dan de rest, dus waarom bij mij nu ineens dit gezeik over vorm begint?
Ja I know, maar ook dat lukt niet bij iedereen in de gymAls iedereen uit dezelfde hoek filmt kan je beter oordelen over de vorm. Gratis tip!

Als je tegen de muur gaat staan, of op de grond gaat liggen, en je rug tegen het oppervlakte houdt (dus niet hollen). Lukt het je dan om vingers tegen de muur/grond (boven je hoofd) te krijgen?Weet niet hoe het met jullie ziet, maar de uitvoering van het bovenste plaatje rekken m'n schouders op op manieren die ik niet als plezierig beschouw. Weet niet of ik niet "lenig" genoeg ben, maar voelt niet heel gezond.
Als je content post van anderen tag ze dan ook op zn minst. Misschien omdat ik daadwerkelijk wel te dik ben krijg ik de stang niet goed op mn chest :-) mocht je jezelf dusdanig kut voelen hierover adviseer ik je om van de zijkant te filmen.Ik snap je punt, maar volgens mij doe ik niets anders dan de rest, dus waarom bij mij nu ineens dit gezeik over vorm begint?
Hier 2 voorbeelden die ik zo snel ff kon vinden, er zijn er vast meer.
Maarre, komt goed. Ik doe toch nog een nieuwe poging.
Ben nu wel heel benieuwd naar jou poging
![]()
![]()
Was na een leg day, zou in het vervolg op de rustdag na legday me poging doen zodat ik maximaal “fris” ben en verwacht er dan wel paar reps meer uit te halen. 50 gaat niet lukken, maar 45 is haalbaar.
Als je me nou volgt op insta dan zie je regelmatig een oefening die ik doe en dan wist je wel beter 🤌Dus iedereen die andere mobiliteit hebben, zijn gelijk zwak?
Ik wil jou ATG zonder schoenen zien squatten anders ben je zwak.
Als je me nou volgt op insta dan zie je regelmatig een oefening die ik doe en dan wist je wel beter 🤌
Je kan me ook je nr sturen kunnen we appen!
(Grapje in be4 weekban)
Ik zie dus niet de mogelijkheid om het fris te doen. Ik ga nu vol in voorbereidingen voor een comp in februari. No offense naar het forum maar dit doe ik toch echt voor de lol en dus na mijn trainingenWas na een leg day, zou in het vervolg op de rustdag na legday me poging doen zodat ik maximaal “fris” ben en verwacht er dan wel paar reps meer uit te halen. 50 gaat niet lukken, maar 45 is haalbaar.
Tevens deed ik ook een poging 2, maar je merkt dat de kracht dan al heel stuk minder is dus je hebt letterlijk maar 1 kans om maximaal te presteren.
je hebt wel een nette set geknald man!Ja dat lukt welAls je tegen de muur gaat staan, of op de grond gaat liggen, en je rug tegen het oppervlakte houdt (dus niet hollen). Lukt het je dan om vingers tegen de muur/grond (boven je hoofd) te krijgen?