Nee, het wordt alleen maar ergerHaha ja idd had hetzelfde en eens verzuurd is wachten op de borst niet echt uitrusten vind ik xD

Wat probeer je te doen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, het wordt alleen maar ergerHaha ja idd had hetzelfde en eens verzuurd is wachten op de borst niet echt uitrusten vind ik xD

Wat probeer je te doen?
Je kan maar filmpjes van een paar seconden uploaden op dbb zelf via die knop. Je kan best youtube gebruiken en de link posten.
Oke dat neem ik mee voor volgende keer dan hahaDank je
Ik dacht dat ik een goede tactiek had met elke 10 reps even op adem te komen, maar je verzuurt alsnog echt heel snel![]()

+15kg!
![]()
Hopelijk doet alles dit, presses aan het eind van de training gedaan 👍
Deadlift erbij voor de flex, stroever dan normaal. Hopelijk komen er andere onderdelen, schouders zijn mijn zwakste punt 😂 gewicht is dus 45kg op de bar

Na de deadlift sets was ik best wel zuur haha, de volgende keer met een fatsoenlijke maaltijd en 2 ontbijtjes erin maar proberenIk dacht even dat je met gemak tot 40+ zou geraken, ging zo vlot![]()
Dat lijkt me wel oke hoor. 29 reps als ik goed heb geteld.@Kathlinoo Is dit zo goed? De video begint op 28 seconden.
![]()
Je hoeft hem niet mee te tellen.
Gewicht:
![]()

![]()
Hopelijk doet alles dit, presses aan het eind van de training gedaan 👍
Deadlift erbij voor de flex, stroever dan normaal. Hopelijk komen er andere onderdelen, schouders zijn mijn zwakste punt 😂 gewicht is dus 45kg op de bar
Iemand moet de dikkertjes vertegenwoordigenLeuk om te zien dat er ook een heavy weight mee doet ✌️
Goede OHP!*post is verplaatst*
4 november 2023
Squats
Opwarming
Werksets
135kg x 3
135kg x 3
135kg x 3
Techniek vooral aangepast. Gripwijdte breder en lager op de rug. Meer rechtop gebleven en voelde tot nu toe heel goed. Niks gefilmd, maar gevoel zat alvast goed.
100kg x 12
Smith machine squats
40kg x 8
60kg x 8
80kg x 8
60kg x 8
Voeten verder naar voren en goed diep.
Bulgarian split squats
Bw x 12
14kg x 12 x 2 sets
Leg extension
25kg x 12
39kg x 12
52kg x 12
Leg curl
25kg x 12
39kg x 12
52kg x 12
Overduidelijk quads gans naar de kloten. Hamstrings presteerde hier nog best goed.
Goeie training qua techniek op de squats. Best blij mee. Squats voelde veel lichter dan de deadlifts deze week.
Doe je goed!
mijn excuses.
Raak bij elke rep je borst om het eerlijk te houden. Met dit soort gewichten zal men niet snel schouder ellende krijgen, maar kin of borst zakken zit wel een flink verschil tussen en hier moet wel duidelijkheid in komen.Heb het vandaag ook eens geprobeerd. Had echt verwacht er een stuk of 60 te kunnen doen, maar na een stuk of 20 begin je inderdaad flink te verzuren. Ben volgens mij tot 34 gekomen, had nog tijd over, maar kon niet meer![]()