XXL Nutrition

WEDSTRIJD Challenge #1 (november)

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja idd had hetzelfde en eens verzuurd is wachten op de borst niet echt uitrusten vind ik xD
Nee, het wordt alleen maar erger :roflol:
IMG_0352.jpeg

Heeft iemand hier iets voor?
Wat probeer je te doen?

Een filmpje en een foto te uploaden :(

IMG_0344.jpeg

Hopelijk doet alles dit, presses aan het eind van de training gedaan 👍
Deadlift erbij voor de flex, stroever dan normaal. Hopelijk komen er andere onderdelen, schouders zijn mijn zwakste punt 😂 gewicht is dus 45kg op de bar

IMG_0344.jpeg

Deadlift erbij voor de flex, stroever dan normaal. Hopelijk komen er andere onderdelen, schouders zijn mijn zwakste punt 😂 gewicht is dus 45kg op de bar

Ik dacht even dat je met gemak tot 40+ zou geraken, ging zo vlot :P

Misschien even een cut inzetten zodat ik hem lichter mag doen. Maar ik heb geen aestethics goal dus f**k dat

IMG_0344.jpeg

Leuk om te zien dat er ook een heavy weight mee doet ✌️

Ik heb een dikke bek. Telt dat ook?

*post is verplaatst*
4 november 2023

Squats
Opwarming

Werksets
135kg x 3
135kg x 3
135kg x 3
Techniek vooral aangepast. Gripwijdte breder en lager op de rug. Meer rechtop gebleven en voelde tot nu toe heel goed. Niks gefilmd, maar gevoel zat alvast goed.

100kg x 12

Smith machine squats
40kg x 8
60kg x 8
80kg x 8
60kg x 8
Voeten verder naar voren en goed diep.

Bulgarian split squats
Bw x 12
14kg x 12 x 2 sets

Leg extension
25kg x 12
39kg x 12
52kg x 12

Leg curl
25kg x 12
39kg x 12
52kg x 12
Overduidelijk quads gans naar de kloten. Hamstrings presteerde hier nog best goed.

Goeie training qua techniek op de squats. Best blij mee. Squats voelde veel lichter dan de deadlifts deze week.
Goede OHP!

Laatst bewerkt:
Heb het vandaag ook eens geprobeerd. Had echt verwacht er een stuk of 60 te kunnen doen, maar na een stuk of 20 begin je inderdaad flink te verzuren. Ben volgens mij tot 34 gekomen, had nog tijd over, maar kon niet meer:D

Bijlagen

• 3fe65ef5-4df6-41c9-bd5d-b85df2f7d8c2.mp4
    4,3 MB
  • 20231104_085058.jpg
    20231104_085058.jpg
    117,3 KB · Weergaven: 26
Heb het vandaag ook eens geprobeerd. Had echt verwacht er een stuk of 60 te kunnen doen, maar na een stuk of 20 begin je inderdaad flink te verzuren. Ben volgens mij tot 34 gekomen, had nog tijd over, maar kon niet meer:D
Raak bij elke rep je borst om het eerlijk te houden. Met dit soort gewichten zal men niet snel schouder ellende krijgen, maar kin of borst zakken zit wel een flink verschil tussen en hier moet wel duidelijkheid in komen.

Afgaand van openingspost is het touch and go en zou ik deze poging vandaar dus afkeuren.

Terug
Naar boven