apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de belastingdienst wel.

Prima
Bij deze
Is decoratie
Omdat meneer appelstroedel geen 1.25 kg schijfjes heeft in zijn gym hebben we gezegd dat de mannen gaan afronden naar het dichtsbijzijnde vijfvoud, dus in jouw geval 25 kg (vergeet je weegschaalpic niet). Je mag 30 doen als je wilt, maar moet niet

Pfff rubberentegelgeneratie :'). Ik zorg voor m'n "officiele" poging iig dat ik op legitiem gewicht (incl. fototje van de weegschaal) 25kg mag drukken.Omdat meneer appelstroedel geen 1.25 kg schijfjes heeft in zijn gym hebben we gezegd dat de mannen gaan afronden naar het dichtsbijzijnde vijfvoud, dus in jouw geval 25 kg (vergeet je weegschaalpic niet). Je mag 30 doen als je wilt, maar moet niet![]()
Zou je sierenWas ik maar wat stoerder. Dan had mijn gym wel 1,25kg schijven.
Was ik maar wat stoerder. Dan had mijn gym wel 1,25kg schijven.
Maar dan hebben we weer een boze fietsopa omdat appelflap dan alpha aan 't doen is met geleende hormonen
Heb ik wel voor je, ten minste te leen, gebruik ze niet want zit met 30mm spul.Was ik maar wat stoerder. Dan had mijn gym wel 1,25kg schijven.
Maar dan hebben we weer een boze fietsopa omdat appelflap dan alpha aan 't doen is met geleende hormonen
tuurlijk, wilde sowieso al nog een 2e poging wagenZou je het zien zitten om een duidelijker filmpje te maken?
Netjes!Bij deze na mijn werksets schouders, wel maar week 1. Ik heb de regels gelezen en niets gezien van het terugleggen van de barbell dus dit toegepast. Rekeninghoudend met zoveel mogelijk reps in 90 sec. Wel tot 53 gegaan nog. Had geen idee van de tijd
45 reps
30kg barbell
Vandaar ook de bewuste stops. Nu in de opzet staat gewoon zoveel mogelijk in 90 sec. Volgende keer dit nog eens fris doen.Netjes!
Goede vraag trouwens. Is tussentijds racken toegestaan? Dat maakt het namelijk een stuk makkelijker ivm verzuring.