Fitness Seller

WEDSTRIJD Challenge #1 (november)

@ak je had nog 30 seconden turbo over met je 1 sec 1 rep. Dikke kus maat.

Vind het tof dat iedereen mee doet en dat iedereen rond 40sec bekaf is
1 sec 1 rep wil zeggen dit is een crossfit oefening maw slow negatief naai je alleen jezelf mee daar waar het hier puur om draai “hoeveel reps kan je” en hypertrofie overbodig is. Iedereen die dus langzaam negatief doet, doe het sneller en je pakt x meer reps.

Zal uiteraard woord bij daad voegen en poging 2 zal maximaal fris en fruitig zijn daar waar dit post leg day was en dat heeft zeker een impact op je prestatie. 45/50 reps is gewoon haalbaar als je alles tactisch aanpakt.

@Kathlinoo Ik wil niet dat die meetelt, ik doe een andere poging als ik niet net heb gebenched.

36 reps binnen de tijd (41 totaal)

20231104_094823.jpg

Ik had er eerlijk gezegd toch wel een 10-tal meer verwacht.
Maar dit was ijskoud, gewoon de barbell geladen en een setje gedaan.
Ik kan de laatste keer dat ik deze oefening nog gedaan had niet eens meer herinneren (ik doe sowieso bijna geen gewichttraining meer) dus al bij al ben ik niet ontevreden maar bij een 50-ish reps zou ik pas echt tevreden zijn 😊

Ik snap niet hoe jullie het doen. Vanaf rep 20 zijn mijn schouders zo goed als op 🤣. Zit ook wel elke training met een benchpress training of overhead waardoor ik nooit echt 100% dit zal kunnen doen maar toch damn netjes bezig hier! 20reps+ is nieks voor mij duidelijk 😅

• Topic Starter Topic Starter
Wij moeten toch echt wel eens naar de battle arena denk ik!😡🤣 In my defence 50% bodyweight doe ik zoiezo ook 20reps+ kracht is niet het probleem. Powerlifter zijn is het probleem 🤣
Nou als we @ak geloven moet jij je training wat serieuzer gaan nemen. Of ben ik ook ineens een powerlifter geworden? :-)

Wij moeten toch echt wel eens naar de battle arena denk ik!😡🤣 In my defence 50% bodyweight doe ik zoiezo ook 20reps+ kracht is niet het probleem. Powerlifter zijn is het probleem 🤣
I'm just pointing something out :fluit:
Heb het vandaag ook eens geprobeerd. Had echt verwacht er een stuk of 60 te kunnen doen, maar na een stuk of 20 begin je inderdaad flink te verzuren. Ben volgens mij tot 34 gekomen, had nog tijd over, maar kon niet meer:D
Ik heb het nog eens een paar keer zitten bekijken en er zit toch veel verschil tussen de reps, zeker als je vergelijkt tussen de eerste en de laatste reps (zie foto, allebei einde ROM). Vanuit deze hoek is het lastig te bepalen of je nog wel voldoende ROM hebt om ze allemaal mee te tellen.
InShot_20231105_101629753.jpg

Zou je het zien zitten om een duidelijker filmpje te maken?

Tweede is gewoon horizontaal toch?

Kheb al meerdere geen volledige rom zien doen.

Maar tot de kin is dus goed? Eens kijken hoeveel reps ik dan kan ipv helemaal tot de borst zakken.

Tweede is gewoon horizontaal toch?
Ik kan er niet veel van maken zo tbh :o
Kheb al meerdere geen volledige rom zien doen.

Maar tot de kin is dus goed? Eens kijken hoeveel reps ik dan kan ipv helemaal tot de borst zakken.
Zolang de bar onder je kin (zonder dat je naar het plafond kijkt, gewoon een neutrale houding) is gekomen is het goed. Hoeft niet helemaal tot de borst.

• Like
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven