apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ja precies.Vandaar ook de bewuste stops. Nu in de opzet staat gewoon zoveel mogelijk in 90 sec. Volgende keer dit nog eens fris doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja precies.Vandaar ook de bewuste stops. Nu in de opzet staat gewoon zoveel mogelijk in 90 sec. Volgende keer dit nog eens fris doen.
Huh?Omdat meneer appelstroedel geen 1.25 kg schijfjes heeft in zijn gym hebben we gezegd dat de mannen gaan afronden naar het dichtsbijzijnde vijfvoud, dus in jouw geval 25 kg (vergeet je weegschaalpic niet). Je mag 30 doen als je wilt, maar moet niet![]()
Tuurlijk hoort dat er niet bij. Echt de shit die mensen verzinnen voor een online contestje op een forum is hilarisch.Netjes!
Goede vraag trouwens. Is tussentijds racken toegestaan? Dat maakt het namelijk een stuk makkelijker ivm verzuring.
Er valt niks te verzinnen. En waar maakt gij u nu kwaad over? Zoveel mogelijk reps binnen de 90 seconden kan toch niet duidelijker. Ik zal volgende keer de barbell wel op mijn borst houden, pannekoekTuurlijk hoort dat er niet bij. Echt de shit die mensen verzinnen voor een online contestje op een forum is hilarisch.
Als organisatie was ik per direct gestopt.

Snap ook niet goed wat jij hier zelfs doet en mee moeit als je niet mee doet. Hij heeft duidelijk Kathlinoo getagged met de vraag erbij. Ben jij mod/organisator? Nee toch? Al degene die niet eens mee doen zouden beter eens een beetje meer hun klep houden ipv zich als organisator te gedragenTuurlijk hoort dat er niet bij. Echt de shit die mensen verzinnen voor een online contestje op een forum is hilarisch.
Als organisatie was ik per direct gestopt.
Yes@Kathlinoo even voor de duidelijkheid. Het gewicht dat je gebruikt is bodyweight * 0,35 afgerond naar het dichtstbijzijnde vijfvoud. In mijn geval 78kg * 0,35 = 27,3 dus mag ik 25kg gebruiken?
Laten we dit in een groter geheel bekijken. Jij doet niet aan bodybuilding en bevindt je op een forum dat zelfs in de url zegt bodybuilding dus waarom praat jij überhaupt tegen mij?Snap ook niet goed wat jij hier zelfs doet en mee moeit als je niet mee doet. Hij heeft duidelijk Kathlinoo getagged met de vraag erbij. Ben jij mod/organisator? Nee toch? Al degene die niet eens mee doen zouden beter eens een beetje meer hun klep houden ipv zich als organisator te gedragen
te mentaal gehandicapt om te zien dat er een PL sectie is of?Laten we dit in een groter geheel bekijken. Jij doet niet aan bodybuilding en bevindt je op een forum dat zelfs in de url zegt bodybuilding dus waarom praat jij überhaupt tegen mij?
Wat doe je hier in dit deel dan downie 😂te mentaal gehandicapt om te zien dat er een PL sectie is of?
Alleen FVD’ers mogen hier komen?Laten we dit in een groter geheel bekijken. Jij doet niet aan bodybuilding en bevindt je op een forum dat zelfs in de url zegt bodybuilding dus waarom praat jij überhaupt tegen mij?
Dan hoor ik hier ook niet tussen. Al vind ik dat ik aan een vorm van bodybuilden doe omdat ik dikker, groter en sterker wil worden :-)Laten we dit in een groter geheel bekijken. Jij doet niet aan bodybuilding en bevindt je op een forum dat zelfs in de url zegt bodybuilding dus waarom praat jij überhaupt tegen mij?
Pvv’ers niet?
Is dat een forum?