XXL Nutrition

WEDSTRIJD Challenge #1 (november)

Omdat meneer appelstroedel geen 1.25 kg schijfjes heeft in zijn gym hebben we gezegd dat de mannen gaan afronden naar het dichtsbijzijnde vijfvoud, dus in jouw geval 25 kg (vergeet je weegschaalpic niet). Je mag 30 doen als je wilt, maar moet niet :p
Huh?
Het is dus 25 of 30?. Snap dat het naar boven afronden moet zijn.

Netjes!
Goede vraag trouwens. Is tussentijds racken toegestaan? Dat maakt het namelijk een stuk makkelijker ivm verzuring.
Tuurlijk hoort dat er niet bij. Echt de shit die mensen verzinnen voor een online contestje op een forum is hilarisch.

Als organisatie was ik per direct gestopt.

Lol dit gaat mooi zo. 😂

Is het ook toegestaan als iemand mij 10 reps spot? Staat niks over in de regels.

:trollface:

Tuurlijk hoort dat er niet bij. Echt de shit die mensen verzinnen voor een online contestje op een forum is hilarisch.

Er valt niks te verzinnen. En waar maakt gij u nu kwaad over? Zoveel mogelijk reps binnen de 90 seconden kan toch niet duidelijker. Ik zal volgende keer de barbell wel op mijn borst houden, pannekoek

Jij doet uberhaupt zelfs niet mee :D

Zei testraks nog toevallig tegen mijn collega dat hier waarschijnlijk wel iemand over zou zeiken. Dit weerspiegelt tegenwoordig dit forum ook...

Dus bij deze @Kathlinoo.

Laatst bewerkt:

Snap ook niet goed wat jij hier zelfs doet en mee moeit als je niet mee doet. Hij heeft duidelijk Kathlinoo getagged met de vraag erbij. Ben jij mod/organisator? Nee toch? Al degene die niet eens mee doen zouden beter eens een beetje meer hun klep houden ipv zich als organisator te gedragen

@Kathlinoo even voor de duidelijkheid. Het gewicht dat je gebruikt is bodyweight * 0,35 afgerond naar het dichtstbijzijnde vijfvoud. In mijn geval 78kg * 0,35 = 27,3 dus mag ik 25kg gebruiken?

Hogere wiskunde dit

Snap ook niet goed wat jij hier zelfs doet en mee moeit als je niet mee doet. Hij heeft duidelijk Kathlinoo getagged met de vraag erbij. Ben jij mod/organisator? Nee toch? Al degene die niet eens mee doen zouden beter eens een beetje meer hun klep houden ipv zich als organisator te gedragen
Laten we dit in een groter geheel bekijken. Jij doet niet aan bodybuilding en bevindt je op een forum dat zelfs in de url zegt bodybuilding dus waarom praat jij überhaupt tegen mij?

is altijd leuk deze opzet, heb er een behoorlijke tijd uitgelegen met trainen en het is tijd dat ik weer aan de bak ga,
kan deze challenge goed gebruiken om dat weer te doen, is een mooie start.
morgen even kijken wat ik een beetje fatsoenlijk kan reppen me 30 kg.

Laten we dit in een groter geheel bekijken. Jij doet niet aan bodybuilding en bevindt je op een forum dat zelfs in de url zegt bodybuilding dus waarom praat jij überhaupt tegen mij?
te mentaal gehandicapt om te zien dat er een PL sectie is of?

Dan hoor ik hier ook niet tussen. Al vind ik dat ik aan een vorm van bodybuilden doe omdat ik dikker, groter en sterker wil worden :-)

Terug
Naar boven