MuscleMeat

WEDSTRIJD Challenge #1 (november)

Ik ben iets te overhaast geweest in mijn beslissing deel te nemen. Ik kijk bij nader inzien toch liever van de zijkant mee 🫣

Excuus voor het ongemak en succes aan de deelnemers!

Ik ben iets te overhaast geweest in mijn beslissing deel te nemen. Ik kijk bij nader inzien toch liever van de zijkant mee 🫣

Ah joh is toch gewoon leuk om mee te doen. Ik heb dik 5 maand niets gedaan en nog 1/3 kracht van wat het was 😂

Anders kunnen ze beter met 2/4 man deze challenge gaan doen

Hoe kun je nu al afhaken bij de eerste challenge? Gewoon een simpele overhead press? Mafkezen man :roflol::roflol:

Wisten al dat je een slapjanus bent dus dat dit nu onderstreept word door je prestatie in deze opdrachten maakt niet zoveel uit.

Je bent wel een echte loser als je ergens opgeeft en als het puntje bij paaltje komt je afhaakt.

Wisten al dat je een slapjanus bent dus dat dit nu onderstreept word door je prestatie in deze opdrachten maakt niet zoveel uit.

Je bent wel een echte loser als je ergens opgeeft en als het puntje bij paaltje komt je afhaakt.
en hij weegt 64kg? Moet gewoon een empty barbell over zijn kop steken

IMG_8586.jpeg

Ja die stuur ik random

Handig voor degenen die al/straks een 'definitieve oefening' doen; zet een timer aan/laat iemand timen ;) Zie al 1 minuut/iets over 1 minuut voorbij komen en is natuurlijk zonde :D

Zijn de barbells trouwens wel 20kg?

En is dat het minimum? (ook voor mannen onder 60 kg en vrouwen onder 100 kg)

30+ moet ik wel halen als ik frisse schouders en rug heb maar 35+ weet ik niet. Verzuring kwam redelijk snel op in men schouders. Maar zou goed zijn als de lat er ligt dan kan er naar gewerkt worden haha. Nu niet dat ik er voor ga trainen specifiek, maar ga wel proberen 1keer per week een attempt te doen.
elke dag taurine en citrulline(5000gr) nemen en eind van de maand doe je 20% meer reps dan nu

Als ik het filmpje niet via youtube kan uploaden kan ik dit ook via insta dan sturen, uiteraard akkoord dat het hier geplaatst word als men het zelf wilt zien.

Zullen we anders nog een regel toevoegen. Iedereen die niet mee doet. Hoeft zich niet te bemoeien met de spelregels.

Mod bepaald en beslist over goedkeuring.
Ben alleen ik dat? Denk ik, of wie nog meer? Wat mij betreft ik aanschouw graag en vraag mij dingen af die misschien wel helpen.

De dag is bijna voorbij en ik zie geen filmpje van je hup hup minder huilen meer liften. Wij willen vermaakt worden. :cheer:

Terug
Naar boven