XXL Nutrition

WEDSTRIJD Challenge #1 (november)

Als je een barbell van 10 of 15 pakt ben je aan het valsspelen denk ik. Tenzij je het compenseert met de gewichten erop.
Ik zeg het vooral omdat gyms nog best wel eens random barbells van bijvoorbeeld 18.75 kg hebben en men er misschien niet bij stil stond dat even te checken.

Als ik het filmpje niet via youtube kan uploaden kan ik dit ook via insta dan sturen, uiteraard akkoord dat het hier geplaatst word als men het zelf wilt zien.
youtube lukt altijd toch? Ik doe het altijd zo alleszinds. Media en dan de link daarin plakken

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben iets te overhaast geweest in mijn beslissing deel te nemen. Ik kijk bij nader inzien toch liever van de zijkant mee 🫣

Excuus voor het ongemak en succes aan de deelnemers!
How come?
Zijn de barbells trouwens wel 20kg?

En is dat het minimum? (ook voor mannen onder 60 kg en vrouwen onder 100 kg)
Nee, ik doe ze ook maar met 15 kg.
Als ik het filmpje niet via youtube kan uploaden kan ik dit ook via insta dan sturen, uiteraard akkoord dat het hier geplaatst word als men het zelf wilt zien.
Dat mag jij.

Het is een forum contest, dat de ene bb 19kg weegt boeien, alsof dat het verschil gaat maken.

Mensen doen alsof je een weekje disney kan winnen, potje whey thats it. De ultieme prijs is dat je wel voortaan elke discussie wint, want iedereen weet dat de sterkste het altijd juist heeft

Het is een forum contest, dat de ene bb 19kg weegt boeien, alsof dat het verschil gaat maken.

Mensen doen alsof je een weekje disney kan winnen, potje whey thats it. De ultieme prijs is dat je wel voortaan elke discussie wint, want iedereen weet dat de sterkste het altijd juist heeft
Moet je nagaan als ik als vadsige natty je ass beat.
Gelukkig ben ik niet zo'n lul en zou je dat niet maanden van mij horen.

ET3Y9D4WoAAWRLJ.jpg

:trollfacex:

• Heart
Waarderingen: AK
@chrisk r was niks negatiefs bedoeld tegen jou met mijn post. Gorlock probeert weer eens te stoken. Trap er niet in.

@chrisk r was niks negatiefs bedoeld tegen jou met mijn post. Gorlock probeert weer eens te stoken. Trap er niet in.
None taken, het ging mij ook niet zo zeer om 15 kg barbells maar mogelijk kleinere afwijkingen die misschien niet opvallen. Maar misschien maakt het ook niet uit zoals ak zegt. Bovendien doe ik niet mee dus moet sowieso m'n muil houden maar kan m'n autistische bedenkingen soms even niet voor me laten. (wegens die aandoening kan ik ook niet meedoen)

None taken, het ging mij ook niet zo zeer om 15 kg barbells maar mogelijk kleinere afwijkingen die misschien niet opvallen. Maar misschien maakt het ook niet uit zoals ak zegt. Bovendien doe ik niet mee dus moet sowieso m'n muil houden maar kan m'n autistische bedenkingen soms even niet voor me laten. (wegens die aandoening kan ik ook niet meedoen)
Wat je zegt klopt wel, bars en weights/plates kunnen afwijken. En dat verschilt ook nog eens per merk waarbij het bij sommige merken 'flink' meer kan verschillen dan bij anderen.

Maar dan zou men het dus moeten wegen en ervan uitgaan dat men ook nog eens eerlijk is. Wordt te ingewikkeld en onnodig voor de contest denk ik. Zolang men gewoon niet vals gaat spelen met 15kg barbells kont het goed. Gelukkig zijn die over het algemeen korter en zie je dat meestal redelijk makkelijk in een squatrek.

Wie moeite gaat doen om te faken voor wat whey is in ieder geval uber nep en verdient gegangraped te worden tijdens de volgende dbb meet.

Maar hoe weet je of iemand niet full Rich Piana gaat met fake plates?
Denk dat er op dbb vooral eerlijke normale mensen hieraan meedoen.

Jij ben al snel afgehaakt btw.
Ik las dat je een cf-er ben. Dan ben je toch juist redelijk flexibel?

Terug
Naar boven