Fitness Seller

WEDSTRIJD Challenge #1 (november)

How come?

Nee, ik doe ze ook maar met 15 kg.

Dat mag jij.
Wil je het echt weten? Precies om de reacties die leden geven op mijn post. De laatste keer dat iemand iets positiefs/ motiverend zegt over een ander op dit forum is zo'n 5 jaar geleden.

Ik snap wel waarom het forum aan het sterven is.

Wil je het echt weten? Precies om de reacties die leden geven op mijn post. De laatste keer dat iemand iets positiefs/ motiverend zegt over een ander op dit forum is zo'n 5 jaar geleden.

Dat is een behoorlijke dooddoener, je doet toch voor jezelf mee? :emo:

Sorry.

Super tof dat je bent afgehaakt voor de contest. Goed gedaan! Geweldig resultaat geboekt, zo kom je er wel. Ik ben trots op je maat!

Als je het verschil tussen een 15kg en 20kg barbell niet ziet kan je hier beter gewoon uitloggen en gaan crossfitten.
Juist bij crossfit is de kans groter dat ze dat verschil wel zien en bovendien dat ze fractional plates hebben tot iig 1 kg.

De ladies bar bij gewichtheffen is namelijk 15kg.

Laatst bewerkt:
Hierbij mijn eerste poging. Bedoeling is om elke week een poging te wagen. Denk dat het misschien wel 2 jaar geleden is dat ik MP heb gedaan, dus denk dat er nog wel wat ruimte zit om meer reps te halen.

Gewicht is 81,6 kg, zou dus met ongeveer 28,5kg moeten MP-en, heb er dus 30kg van gemaakt. 30 reps totaal.
IMG-0135.jpg

Wil je een schouderklopje?

Had trouwens een timer opgezet om met 90 seconden rekening te houden, maar na 1 minuut was het toch wel gedaan met de schouders! :o

Netjes!

30 lijkt het magische getal tot nu toe. Zou leuk zijn als het grote deel van de deelnemers zo dicht bij elkaar blijft gedurende de contest challenges.

Hierbij mijn eerste poging. Bedoeling is om elke week een poging te wagen. Denk dat het misschien wel 2 jaar geleden is dat ik MP heb gedaan, dus denk dat er nog wel wat ruimte zit om meer reps te halen.

Gewicht is 81,6 kg, zou dus met ongeveer 28,5kg moeten MP-en, heb er dus 30kg van gemaakt. 30 reps totaal.
IMG-0135.jpg

45 lukt jou wel eind van de maand

Ik heb geen notificatie hiervan gekregen.

Met die mentaliteit moet je heel wat kontjes kussen irl om wat te bereiken ipv zelf voorop lopen en de shiit storm van ellende zelf overwinnen.

Als je jezelf al druk maakt om wat een random iemand online zegt moet je jezelf toch eens afvragen hoe mentaal zwak je dan bent. Ik zou deze kans eerder aanpakken en je mannetje staan en kijken hoe je scoort, ipv al op dag 1 opgeven 😂

Terug
Naar boven