ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar er waren geen negatieve reacties totdat jij je tijdens de contest afmeldde..Wil je het echt weten? Precies om de reacties die leden geven op mijn post. De laatste keer dat iemand iets positiefs/ motiverend zegt over een ander op dit forum is zo'n 5 jaar geleden.
Ik snap wel waarom het forum aan het sterven is.
Niet heel erg sportief.En dan als rede van afmelding de schuld bij anderen gaat leggen..Het forum wordt er ook niet leuker op als er elke keer wanneer er iets georganiseerd wordt er zo'n toeren worden uitgehaald.
laatste rep is bij deze geen lock out of jury zou anders moeten beslissen 
Dat ging heel vlot, netjes.Gewicht 79kg
Barbell 30kg
39 a 40 reps. Laatste was net geen lock out in mijn ogen.
Hierbij mijn poging. Slechte timemanagement wel. Had de rep aantallen van de andere deelnemers voor ogen, dus heb dan nog wel overschot voor nu.
Gekozen voor de snelle reps, omdat ik dit bij dumbell sh press ook wel is deed. Eventueel ogen toe als het nimmer zou gaanlaatste rep is bij deze geen lock out of jury zou anders moeten beslissen
![]()
(Ik zou de laatste ook niet meetellen)Zeer netjes!Gewicht 79kg
Barbell 30kg
Hierbij mijn poging. Slechte timemanagement wel. Had de rep aantallen van de andere deelnemers voor ogen, dus heb dan nog wel overschot voor nu.
Gekozen voor de snelle reps, omdat ik dit bij dumbell sh press ook wel is deed. Eventueel ogen toe als het nimmer zou gaanlaatste rep is bij deze geen lock out of jury zou anders moeten beslissen
![]()
Had dit even gemist. Je kan ook bij je instellingen de notificaties per mail aanzetten wanneer je vernoemd wordt.
Mafkees man, wist dieect dat dit jou challenge was haha. Sterk ook 40 zonder pauzes man insane.Gewicht 79kg
Barbell 30kg
![]()
Zoveel als je wil tot 30.11
KnapGewicht 79kg
Barbell 30kg
![]()
Ik zou gewoon je beste poging posten. Maar goed ik denk te simpel denk ik.
Dit willen we zien, eventueel vooraf een war shout voor +10 strenght is het enigste wat ontbrak.Gewicht 79kg
Barbell 30kg
![]()
Dat vertel ik je al vaker.Ik zou gewoon je beste poging posten. Maar goed ik denk te simpel denk ik.

Denken laat ik ook aan jou over. Jij hebt de kop ook dikker.

Fus ro dah!Dit willen we zien, eventueel vooraf een war shout voor +10 strenght is het enigste wat ontbrak.
Hele nette score ✌️
Altijd hooggeleid en shit.Denken laat ik ook aan jou over. Jij hebt de kop ook dikker.![]()
Dat mag je ook doen als je dat wilt.Ik zou gewoon je beste poging posten. Maar goed ik denk te simpel denk ik.
Werkelijk geen idee, niet eens een ballpark. Ik denk niet dat ik ooit een repout heb gedaan op dergelijke gewichten op ohp, dus we gaan t zien. Ik ga dit verder niet allemaal lezen hier en zal tzt een filmpje posten.Kben benieuwd hoeveel reps @tymboo hier gaat neerzetten.