XXL Nutrition

Contest Log Contestlog Vypaw BTMC 2023

• Topic Starter Topic Starter
Heb sinds gisteren avond het plan van Daan binnen

Eigenlijk ook best wel zin om daar nu langzamerhand mee te starten om het al een beetje gewoon te laten worden

Dit zal rond de 2700 kcal zijn

Heb morgen in ieder geval een InBody scan
Benieuwd wat daar het resultaat van zal zijn

Staat wel wat cream of rice in, vind het nog steeds echt niet te nassen de smaak die ik heb

Dus ga vanille smaak proberen
En anders misschien dat ik het wel gewoon ga drinken ofzo

Had wel zelf aangegeven dat ik het in t voedingsplan wilde hebben want heb nog 5kg staan en ik moet toch wel ergens een manier kunnen vinden dat ik het wel lekker vind

Laatst bewerkt:

Eigenlijk ook best wel zin om daar nu langzamerhand mee te starten om het al een beetje gewoon te laten worden

Staat wel wat cream of rice in, vind het nog steeds echt niet te nassen de smaak die ik heb

Dan laat je dat er toch uithalen. Kan me niet voorstellen dat Daan geen andere optie heeft. Of je neemt plain rijstbloem met whey.

Dan laat je dat er toch uithalen. Kan me niet voorstellen dat Daan geen andere optie heeft. Of je neemt plain rijstbloem met whey.
Hahaha ik had mn bericht nog geüpdate :p

Had het zelf aangegeven

Ik ga deze week nog even spelen met kruiden/pure chocolade/fruit erdoor

Mocht ik het dan toch niks vinden ga ik het wel op de mail zetten

het is (met name op die hoeveelheid kcal) echt volslagen onnodig om iets te vreten wat je niet lekker vind. Macro en Micro goals hitten is echt peanuts op 2500+ imo

Er staat toch dat hij nog 5kg heeft er van

Desnoods drink je 't. Doe ik ook, is zo weg. Al dat geklooi met whey paste en scheutje water, 3 minuten en 16 seconden roeren blabla om vervolgens nog steeds poeder met water te vreten is een boel onzinnige moeite imo :p
Oke aight chill, ga ik dat ook eens proberen
Ik vond het ook al teveel moeite :roflol:

het is (met name op die hoeveelheid kcal) echt volslagen onnodig om iets te vreten wat je niet lekker vind. Macro en Micro goals hitten is echt peanuts op 2500+ imo
Hahahaha ja maar:
Er staat toch dat hij nog 5kg heeft er van
Dit dus

Je kan tegenwoordig ook sucralose kopen bij de AH. Of anders stevia, van Holland en Barret erythritol. Vind de laatste altijd beste vooral qua prijs

AD0928A6-23A6-4998-98CA-C8F0F96590E6.jpeg

Vocht was een halve kilo minder dan vorige meting

Meestal is minder vocht ook slechtere meting, maar is nu niet het geval

Nouja het spul is opzich wel zoet, vind de textuur gewoon echt niet chill en de smaak ook niet
Hoe maak je het?

Ik vind die zoetstof shit te sterk in bijna alle COR dus doe half cor half olvarit. Dus stel 50 gram cor 50 gram olvarit rijstmeel, 50 gram whey isolaat, 100 gr blauwe bessen. Goed mixen voor je kokend water toevoegd, doe net ietsje te veel water en meng die shit. Dan een minuut in de magnetron en weer mengen. Dan eten. Is het nog te vloeibaar gewoon weer terug in de magnetron en herhalen tot je de consistency hebt die je wilt.

Mss dat dit helpt bij het meer eetbaar maken. Ik vond het op andere manieren gemaakt niet echt lekker en dit is zeker in prep favorite meal.

Hier is 't 200 gram rijstpoeder van XXL, 100 gram COR, nu van JP, en 70 gram isolaat. Shaken in de 1300 ml shaker van xxl en klaar.

Hoe maak je het?

Ik vind die zoetstof shit te sterk in bijna alle COR dus doe half cor half olvarit. Dus stel 50 gram cor 50 gram olvarit rijstmeel, 50 gram whey isolaat, 100 gr blauwe bessen. Goed mixen voor je kokend water toevoegd, doe net ietsje te veel water en meng die shit. Dan een minuut in de magnetron en weer mengen. Dan eten. Is het nog te vloeibaar gewoon weer terug in de magnetron en herhalen tot je de consistency hebt die je wilt.

Mss dat dit helpt bij het meer eetbaar maken. Ik vond het op andere manieren gemaakt niet echt lekker en dit is zeker in prep favorite meal.
Nee nee nee :eek:

Eerst kokend water 500 ml dan 100 gram cor. Dan met een garde roeren tot het een mooi glad geheeld word. Dan de whey erdoorheen en weer roeren met de garden. Dan de bessen erbij.
Ik zeg 500 ml water maar dit is persoonlijke voorkeur (zal 4 of 5 eenheden water aanhouden per 1 eenheid COR)

Ochtendgewicht: 74kg
Fasted Bloedglucose vanochtend: 5,3mmol

Best vreemd gezien ik cardio doe en laag bodyfat ben

Misschien dat mn 2 all out dagen mn insuline gevoeligheid gelijk al hebben verneukt maar lijkt me sterk

Heb in ieder geval telmisartan nu zodat ik mn bloeddruk iets lager kan krijgen, deze is prima maar ik zit nu low dose, dus ik vermoed als ik ga blasten dat die wel over de grens heen gaat

Ik doe sinds gisteren alvast Daan zn trainingen, ik log nu alles met schrift en pen, ik had dit eerder moeten doen

Werkt veel beter voor me gezien ik nu niet vergeet dingen te loggen

Fysiek update plaats ik binnenkort wel maar body dysmorphia is hitting like a truck laatste dagen

Eet sinds gisteren 2700 kcal, volledig clean met meal timing om alvast in t ritme te komen

Hoe maak je het?

Hier is 't 200 gram rijstpoeder van XXL, 100 gram COR, nu van JP, en 70 gram isolaat. Shaken in de 1300 ml shaker van xxl en klaar.
Ik doe t nu nachtje van te voren in de koelkast met wat kaneel erdoor

Haalt de intens zoete smaak weg, dus helemaal top :p

Via schokjes, weerstand van je spieren meet hij dan oid

Terug
Naar boven