AndroidHealthClinic

Contest Log Contestlog Vypaw BTMC 2023

Zit je al aan berberine of metformin, dit zal ook je glucose wat verlagen.

• Topic Starter Topic Starter
Zit je al aan berberine of metformin, dit zal ook je glucose wat verlagen.
Nope, maar had idd gelezen dat die 2 het konden verlagen

Wil binnenkort toch GH eens een try geven, maar dan wil ik wel wat lagere bloed glucose levels hebben

• Like
Waarderingen: AK
Hier zitten er ook veel met een schriftje en pen. Allemaal wel verbonden via via met Daan 😉 wat is het voordeel daarvan met in je tel dan? Heb zelf excel bestandje.
Minder afleiding door minder op je tel?

Heb er ook wel eens aan gedacht, maar lijkt me (iig bij mezelf) zo snel een rommeltje worden 😉

Laatst bewerkt:
Hier zitten er ook veel met een schriftje en pen. Allemaal wel verbonden via via met Daan 😉 wat is het voordeel daarvan met in je tel dan? Heb zelf excel bestandje.
Minder afleiding door minder op je tel?

Heb er ook wel eens aan gedacht, maar lijkt me (iig bij mezelf) zo snel een rommeltje worden 😉
Inderdaad minder afleiding op mn tel, zet hem ook op focus tegenwoordig zodat ik geen meldingen meer krijg en puur voor muziek/rust timen heb (dit is nog niet van toepassing)

Normaal denk ik ook met telefoon van: dit log ik later wel ff, en dan log ik het niet meer

En mn tempo heb ik ook opgeschreven en kan dan makkelijk t tempo lezen wat ik aan moet houden als t voor me ligt tijdens de oefening

3,9 tot 5,4 mmol/ is normaal als je 8u ervoor voor het laatst hebt gegeten. tot 6nmol/L is ook nog niks loos

Hoe meet je je bloedsuiker? Heb een lange tijd wat zorgen gehad over m’n eigen waardes (via vingerprik richting de 6.5-7 nuchter, bij in ieder geval 2 verschillende apparaten).

Vraag je HA om een Hb1ac meting als je echt inzicht wil, dan krijg je de gemiddelde waarde over de afgelopen 2-3 maanden. Stuk accurater en geeft je gelijk zekerheid over hoe je lichaam je bloedsuiker overdag reguleert. Ondanks die hogere nuchtere waarde kwam ik gemiddeld gezien op een kerngezond getal uit :shrug:

Ik bedoelde of dat op een weegschaal is. Of een Tanita?
Zo’n tanita ding idd
Hoe meet je je bloedsuiker? Heb een lange tijd wat zorgen gehad over m’n eigen waardes (via vingerprik richting de 6.5-7 nuchter, bij in ieder geval 2 verschillende apparaten).

Vraag je HA om een Hb1ac meting als je echt inzicht wil, dan krijg je de gemiddelde waarde over de afgelopen 2-3 maanden. Stuk accurater en geeft je gelijk zekerheid over hoe je lichaam je bloedsuiker overdag reguleert. Ondanks die hogere nuchtere waarde kwam ik gemiddeld gezien op een kerngezond getal uit :shrug:
Ook zelf via n prik ding, maar vanochtend kwam er 6,5 uit

Geloof er geen zak van :roflol:
Zal eens naar de huisarts gaan idd

Mn vriendin ook even voor de lol gecheckt en zij heeft 6,8

Vraag me af hoe accuraat dat ding is

wat zijn normale waardes eigenlijk hier van?

Koop een andere voor paar tientjes. Huisarts gaan is leuk voor een overzicht vd afgelopen periode te hebben, maar straks moet je dit waarschijnlijk wekelijks meten zodat je aanpassing nav die waardes kunt doen.

Prik je wel nuchter 8uur+ niks gegeten te hebben. Vaak merk ik aan me eigen waardes dat de ochtend na me cheatmeal dit ook iets hoger uitvalt en ik vandaar juist dag ervoor meet voor de meest betrouwbare data.

Bloeddruk check je ook wekelijks?

3.5/6.0 mmol nuchter, maar als je start bulk al dicht bij die 6 zit dan zou ik wel aanpassingen maken aangezien het in de bulk hoogstwaarschijnlijk alleen maar zal oplopen en je beter dit voor kunt blijven.

Koop een andere voor paar tientjes. Huisarts gaan is leuk voor een overzicht vd afgelopen periode te hebben, maar straks moet je dit waarschijnlijk wekelijks meten zodat je aanpassing nav die waardes kunt doen.
Ja ik heb nog garantie op deze, was ook maar een paar tientjes
Prik je wel nuchter 8uur+ niks gegeten te hebben. Vaak merk ik aan me eigen waardes dat de ochtend na me cheatmeal dit ook iets hoger uitvalt en ik vandaar juist dag ervoor meet voor de meest betrouwbare data.

Bloeddruk check je ook wekelijks?
Yes altijd nuchter en 8 uur niks gegeten + glas water

Heb gisteren wel een cheatmeal op, zit gemiddeld deze week op 3200+ kcal ipv 2700 door what cheats eerder deze week maar ga komende 3 dagen nog wat cardio doen ter compensatie daarvoor

Bloeddruk check ik idd ook en is prima maar sinds gisteren begonnen met telmi op 40mg om hem nog iets lager te krijgen want start bulk

• Like
Waarderingen: AK
3,9 tot 5,4 mmol/ is normaal als je 8u ervoor voor het laatst hebt gegeten. tot 6nmol/L is ook nog niks loos
;)
Prik je een paar keer boven de 6 is er ook niks loos. pas als dat weken aanhoud zou ik dat melden bij je HA. Maar als je nooit meet weet je het sowieso niet

-

Laatst bewerkt:
Ja ik heb nog garantie op deze, was ook maar een paar tientjes

Yes altijd nuchter en 8 uur niks gegeten + glas water

Heb gisteren wel een cheatmeal op, zit gemiddeld deze week op 3200+ kcal ipv 2700 door what cheats eerder deze week maar ga komende 3 dagen nog wat cardio doen ter compensatie daarvoor

Bloeddruk check ik idd ook en is prima maar sinds gisteren begonnen met telmi op 40mg om hem nog iets lager te krijgen want start bulk
Wat is je bloeddruk nu en je meting van 5.3 is echt niets mis mee.
na 22u niets suikerhoudens eten en drinken en om 8u testen, klaar.

Berberine is prima, maar zou pas medicatie nemen als het echt nodig is !

Probeer is een liter water te drinken, niks te eten en een uur na wakker worden te meten. Benieuwd wat je waarde dan is
Zal dit morgen eens proberen, misschien dat vandaag een uitschieter dag was

Wat is je bloeddruk nu en je meting van 5.3 is echt niets mis mee.
na 22u niets suikerhoudens eten en drinken en om 8u testen, klaar.

Berberine is prima, maar zou pas medicatie nemen als het echt nodig is !
Bloeddruk is rond de 129/63 nog, vermoed dat die wel wat af gaat nemen komende weken maar t duurt wel even voor telmi werkt als ik me niet vergis

Zal dit morgen eens proberen, misschien dat vandaag een uitschieter dag was

Bloeddruk is rond de 129/63 nog, vermoed dat die wel wat af gaat nemen komende weken maar t duurt wel even voor telmi werkt als ik me niet vergis
Je hebt pas een te hoge bloeddruk boven de 140/90

Terug
Naar boven