- Waardering
- 27.798
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Ga je aap vlooien
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga je aap vlooien
Officieel gezien wel ja. Maar als je op 200 mg test en 70 kg bw al op 130/70 zit schiet 't wel op. Hoeft niet alles te zeggen natuurlijk, m'n bloeddruk blijft peak bulk ook bijna 't zelfde als peak cut.
Gezien ik nu cruise en dichtbij die waarde begin te komen heb ik liever dat mn bloeddruk nog een stuk lager is alvorens ik een blast start/kcals up + misschien GH ga introduceren

Als je zoutinname constant is en je water hoog genoeg moet dit weinig uitmaken broGezien ik nu cruise en dichtbij die waarde begin te komen heb ik liever dat mn bloeddruk nog een stuk lager is alvorens ik een blast start/kcals up + misschien GH ga introduceren
Want als ik t nu niet fix loop ik straks wellicht achter de feiten aan
Daarbij hebben beide ouders ook hoge bloeddruk issues alleen altijd als ik het bij de huisarts liet controleren was mn bloeddruk prima
Maar ik meet het nu wel vaker dan eens in de zoveel tijd een momentopname
Moet ook zeggen dat mn zout intake afgelopen cut wel redelijk hoog lag ook dus let daar nu ook op
Ah, dacht dat daar wellicht nog iets te winnen viel maar helaasAls je zoutinname constant is en je water hoog genoeg moet dit weinig uitmaken bro
6 liter is echt beter met dit weer.Ah, dacht dat daar wellicht nog iets te winnen viel maar helaas
Waterintake heb ik nu gewoon elke dag reminders voor gezet want ik drink zelf max 3 liter op een dag ofzo (muv Monster) en wil toch wel tegen de 4-6 aan zitten nu
Zal wel dosis afhankelijk zijn toch. Nu zelf op 300mg test ook geen problemen (icm met bp medicatie wel) maar op 800mg zonder medicatie was het niet zo mooiNet gemeten 113 om 60 (op 300 mg Test E). Ik weet niet of het genetisch is, maar heb het gevoel dat de Test bij mij niet heel veel invloed heeft (zelfs nu ik met duursport ben gestopt).

Denk ook dat 't grotendeels genetisch is hoor. M'n BD is op m'n huidige 115 a 116 ongeveer 't zelfde als op 100 kg, zonder medicatie en ik ben niet bepaald fan van cardio haha. Stress is dan wel weer een verhogende factor hier.Net gemeten 113 om 60 (op 300 mg Test E). Ik weet niet of het genetisch is, maar heb het gevoel dat de Test bij mij niet heel veel invloed heeft (zelfs nu ik met duursport ben gestopt).
Dus eigenlijk concludeer je nu dat als ik 300mg pak mn problemen over zijn?Net gemeten 113 om 60 (op 300 mg Test E). Ik weet niet of het genetisch is, maar heb het gevoel dat de Test bij mij niet heel veel invloed heeft (zelfs nu ik met duursport ben gestopt).
Neem je kalium?Dus eigenlijk concludeer je nu dat als ik 300mg pak mn problemen over zijn?![]()
Maar is sowieso genetisch, denk dat dat gewoon hetzelfde aspect is als hoe fucked je bloedwaarden zijn van een kuur
Nee dat niet
Ik denk dat ik mn contestfoto's door een fotograaf laat doen. Ik maak weleens foto's met mn rear cam, maar geen echte professie foto's. Rear cam kwaliteit zal wel beter zijn dan front. Je kunt met de timer toch je telefoon neerzetten en recht foto's maken?Maken jullie trouwens progressie foto’s met de front cam of rear cam?
Ik heb het gevoel dat rear cam fysiek een andere look geeft, voornamelijk asymmetrisch omdat de foto van de zijkant komt ipv recht vooruit
Ja maar de camera’s van je rear cam zitten aan 1 kant ipv recht vooruitIk denk dat ik mn contestfoto's door een fotograaf laat doen. Ik maak weleens foto's met mn rear cam, maar geen echte professie foto's. Rear cam kwaliteit zal wel beter zijn dan front. Je kunt met de timer toch je telefoon neerzetten en recht foto's maken?
Hoeveel neem jij dan ?