AndroidHealthClinic

Contest Log Contestlog Vypaw BTMC 2023

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt pas een te hoge bloeddruk boven de 140/90
Gezien ik nu cruise en dichtbij die waarde begin te komen heb ik liever dat mn bloeddruk nog een stuk lager is alvorens ik een blast start/kcals up + misschien GH ga introduceren

Want als ik t nu niet fix loop ik straks wellicht achter de feiten aan :p

Daarbij hebben beide ouders ook hoge bloeddruk issues alleen altijd als ik het bij de huisarts liet controleren was mn bloeddruk prima

Maar ik meet het nu wel vaker dan eens in de zoveel tijd een momentopname

Moet ook zeggen dat mn zout intake afgelopen cut wel redelijk hoog lag ook dus let daar nu ook op

Gezien ik nu cruise en dichtbij die waarde begin te komen heb ik liever dat mn bloeddruk nog een stuk lager is alvorens ik een blast start/kcals up + misschien GH ga introduceren

Want als ik t nu niet fix loop ik straks wellicht achter de feiten aan :p

Daarbij hebben beide ouders ook hoge bloeddruk issues alleen altijd als ik het bij de huisarts liet controleren was mn bloeddruk prima

Maar ik meet het nu wel vaker dan eens in de zoveel tijd een momentopname

Moet ook zeggen dat mn zout intake afgelopen cut wel redelijk hoog lag ook dus let daar nu ook op
Als je zoutinname constant is en je water hoog genoeg moet dit weinig uitmaken bro

Bloeddrukmeting is een momentopname. Je moet het juist uitvoeren en bijhouden, net als je elke dag wegen onder zelfde omstandigheid.
edit: mijn bloedruk ligt tussen de 121/72 en 129/81 de afgelopen maand, cardioloog is dik tevreden(5mg lisinopril)

Laatst bewerkt:
Als je zoutinname constant is en je water hoog genoeg moet dit weinig uitmaken bro
Ah, dacht dat daar wellicht nog iets te winnen viel maar helaas

Waterintake heb ik nu gewoon elke dag reminders voor gezet want ik drink zelf max 3 liter op een dag ofzo (muv Monster) en wil toch wel tegen de 4-6 aan zitten nu

Ah, dacht dat daar wellicht nog iets te winnen viel maar helaas

Waterintake heb ik nu gewoon elke dag reminders voor gezet want ik drink zelf max 3 liter op een dag ofzo (muv Monster) en wil toch wel tegen de 4-6 aan zitten nu
6 liter is echt beter met dit weer.

Net gemeten 113 om 60 (op 300 mg Test E). Ik weet niet of het genetisch is, maar heb het gevoel dat de Test bij mij niet heel veel invloed heeft (zelfs nu ik met duursport ben gestopt).

Net gemeten 113 om 60 (op 300 mg Test E). Ik weet niet of het genetisch is, maar heb het gevoel dat de Test bij mij niet heel veel invloed heeft (zelfs nu ik met duursport ben gestopt).
Zal wel dosis afhankelijk zijn toch. Nu zelf op 300mg test ook geen problemen (icm met bp medicatie wel) maar op 800mg zonder medicatie was het niet zo mooi :o

Denk ook dat 't grotendeels genetisch is hoor. M'n BD is op m'n huidige 115 a 116 ongeveer 't zelfde als op 100 kg, zonder medicatie en ik ben niet bepaald fan van cardio haha. Stress is dan wel weer een verhogende factor hier.

Dus eigenlijk concludeer je nu dat als ik 300mg pak mn problemen over zijn? :trollface:

Maar is sowieso genetisch, denk dat dat gewoon hetzelfde aspect is als hoe fucked je bloedwaarden zijn van een kuur

• Haha
Waarderingen: BB_
Maken jullie trouwens progressie foto’s met de front cam of rear cam?

Ik heb het gevoel dat rear cam fysiek een andere look geeft, voornamelijk asymmetrisch omdat de foto van de zijkant komt ipv recht vooruit

Maken jullie trouwens progressie foto’s met de front cam of rear cam?

Ik heb het gevoel dat rear cam fysiek een andere look geeft, voornamelijk asymmetrisch omdat de foto van de zijkant komt ipv recht vooruit
Ik denk dat ik mn contestfoto's door een fotograaf laat doen. Ik maak weleens foto's met mn rear cam, maar geen echte professie foto's. Rear cam kwaliteit zal wel beter zijn dan front. Je kunt met de timer toch je telefoon neerzetten en recht foto's maken?

Ik denk dat ik mn contestfoto's door een fotograaf laat doen. Ik maak weleens foto's met mn rear cam, maar geen echte professie foto's. Rear cam kwaliteit zal wel beter zijn dan front. Je kunt met de timer toch je telefoon neerzetten en recht foto's maken?
Ja maar de camera’s van je rear cam zitten aan 1 kant ipv recht vooruit
Dus je hebt een andere hoek

Mijn fysiek lijkt totaal anders op front cam dan rear cam

Selfie stand, 10sec timer, poseer, repeat

Zelfde ruimte/tijdstip altijd voor me check in fotos. Nuchter of pre bed kan nogal verschillen 🫠

Doe vanaf nu ook dus abs, ben best lean maar ze poppen er nog absoluut niet uit

8A6DCC70-D803-4957-BBCF-5DD1F49C9369.jpeg

Terug
Naar boven