MuscleMeat

D.A.W. log

Bezoekers in dit topic

Ik wil dat luxe probleem ook graag , skinny jeans zat ik ook aan te denken kunnen wat oprekken dus gaan wat langer mee (hopelijk)
 
Laatst bewerkt:
De hardloopschoen weer eens aangetrokken:

5.16 km, 30:37 minuten, 5:56 km/u gemiddeld
5K opdracht volbracht! Nu de 10k hardloop opdracht voor deze maand nog doen... planning is om dit as donderdagavond te doen.

DAW
 
De hardloopschoen weer eens aangetrokken:

5.16 km, 30:37 minuten, 5:56 km/u gemiddeld
5K opdracht volbracht! Nu de 10k hardloop opdracht voor deze maand nog doen... planning is om dit as donderdagavond te doen.

DAW
Mooie progressie wordt hier geboekt in een jaar op minimale rusttijden en dan nog cardio ook. Goed gedaan!

Dit moest ik maar eens gaan volgen, IN!

Hoe zit dat met die hardloop-opdrachten, dat kon ik zo snel niet terugvinden?
 
Welkom Mentat opdrachten zijn van de Strava app. Had ik nog niets van vermeld idd. Ook nog een 100k op 1 dag binnen of buiten fiets opdracht staan voor deze maand pff wat heb ik me weer op de hals gehaald...
 
Ik wil dat luxe probleem ook graag , skinny jeans zat ik ook aan te denken kunnen wat oprekken dus gaan wat langer mee (hopelijk)

Zeker ze optrekken bij de pijpen en niet bij de zakken of waar een riem door moet. Anders trek je ze uiteindelijk wel kapot. Momenteel heb ik er van Sting(district) en ik geloof j en j.
 
Welkom Mentat opdrachten zijn van de Strava app. Had ik nog niets van vermeld idd. Ook nog een 100k op 1 dag binnen of buiten fiets opdracht staan voor deze maand pff wat heb ik me weer op de hals gehaald...
Uiteindelijk moet je natuurlijk niets :D
 
Een obsessie is het Neet een echte obsessie :D

Training van vanavond, druk op het werk dus pas om zeven uur in de gym, top druk bah wel alles kunnen doen. Ben gewoon gaan bankdrukken in het squatrek (mag eigenlijk niet) Er waren drie wachtenden voor me op de bench. Halverwege stapte iemand nog in om mee te trainen dus het zat wel goed denk ik. Morgen zes uur beginnen en acht uur klaar dik 12 uur voor de boeg, woensdag zelfde verhaal en misschien donderdag ook nog...

Squat 3x5, 4 min rust. (-1 min)
WU: 20,40,60,80 kg 5 reps ,100+belt,120+belt 3 reps .
Werkset+belt 130 kg.
Te doen wel op vorm blijven letten merk ik.

Bench press 3x5, 3 min rust.
WU:5 reps 20,40 kg 5 reps 60,80 kg 3 reps .
Werkset+belt 82,5 kg.
Prima te doen, wilde er 1 gaan spotten. Vriendelijk gezegd dat het niet nodig was...

Barbel row 3x5, 3 min rust.
WU:40/60 5 reps /80 3 reps
Werkset+belt 85 kg.
Gaat al beter minder aan het smokkelen (wat niet echt smokkelen was)

Beetje aan het spelen geweest met de warm up reps, misschien toch weer terug naar 5 reps weet nog niet zeker. Kijk het nog even aan zo.

assists:

Standing rear delts: 3x12 6kg dumbbells , 1,5 minuut rust
prima te doen next +1a2 kg

One armed bumbbell extensions 2x 12 1x10 reps, 10 kg, na beide armen gedaan te hebben 1,5 minuut rust genomen. Best zwaar!

Hanging knee raises, bw, 1,5 minuut rust, 1x12, 1x10, 1x10, abs branden het uit.

Vind de 8-12 reps oefeningen wel lekker eigenlijk. Voel de pomp goed na de setjes.

DAW
 
130x3x5 op de squat, netjes, ben benieuwd waar dat heen gaat de 22e van november. :lifter:
 
Ik ook! en van jou ook natuurlijk
 
Ja haha bedanken voor een spot ook nog recent gedaan. Je hebt soms gewoon spotters die je te snel durven helpen en dan de rep niet tellen zou ik gek van worden 😁 wel leuk als er twijfel bestaat, anders zouden ze niet komen vragen om te spotten
 
@Stijneke Niets aan toe te voegen, denk er precies hetzelfde over. Als de stang op mijn borst ligt en ik krijg hem echt niet meer omhoog kan hij altijd nog helpen haha

Training van vanmorgen:

Energie level wat laag door zware werk week, eenmaal een eind op weg met de trainingen ging het wat beter. Pwo zal er op dat moment wel in gekickt zijn.

Deadlift: warm up: 60/80 kg 5 reps, belt om, 100 kg 3 reps, 120 kg 1 rep
werkset : 135 kg, 3 minuten rust, set 1 na 2 reps fail, overgeschakeld op mixed grip en wat een verschil zeg. Daarna geen grip probleem meer gehad.
Laatste set met 10 sec hold op het eind.

OHP: warm up: 20/30 kg 5 reps, 40 kg 3 reps, 50 kg 1 rep
werkset: 55 kg, 3 x 12, 3 minuten rust, ging eigenlijk wel lekker, weinig last van mijn schouder

Chin ups: BW 2 x 12 reps, 1 x 11 reps + 3 halve reps. 12 reps tijdens 3e set echt net niet gehaald, volgende keer wel! Doorgegaan met wat halve reps.

Assists:

Leg press: warm up: 40/60 kg 8 reps, 80/100 kg 4 reps
werkset : 110/120/140 kg 3 minuten rust, prima te doen.
Volgende keer 3x8-12 reps, 150 kg

Leg extensions: warm up: geen warm up
werkset : 25 kg ging easy, 35 kg + 1 tel hold op bovenste dode punt ging easy, 40 kg + 1 tel hold prima te doen.
Volgende keer 3x8-12 40 kg + 1 tel hold.

Ab bench: werkset: BW+10 kg schijf op mijn borst. 2 x 12 reps, 1 x 11 reps +2 halve reps. Geen kracht meer over.
Volgende keer lukt het wel!

DAW
 
Ik ben alsnog in! Succes met de voorbereidingen van de Beresterk cup!
 
Thanx Kloontje Welkom welkom!

Training van afgelopen zaterdag FoxGym Den Bosch:

Leuke meeting en een heerlijke bbq na de tijd met als kers op de taart een ijsje bij de mac, heerlijke dag gehad. Thanx allen!

Decline bench press : wu 20/40/60 werkset 80 kg 3 x 5 herh 3 min rust. Precies in de zon dus behoorlijk warm. Nog nooit eerder decline gebenched dus weer een ervaring rijker. Moest ook wel op de decline want Furryx94 + aanhang hield de flatbench bezet...en na de overheerlijke koek durfde ik er weinig meer van te zeggen hahaha.

Daarna het krachthok in gedoken en met Armyboy mee kunnen squatten, hij frontsquat van 100 kg+ ik back squat 130 kg 3x5 herhalingen.

Ook nog even de kunst van het bankdrukken (en een pr van 171 kg kunnen mee mogen maken) afgekeken van Shadow Project en chrash Daarna lekker even gekletst met hun en met andere forumleden.

Als laatste oefening nog een Barbell row van 80 kg gedaan wu 50/70 kg, werkset 80 kg 2x5 en 1 x 9 herhalingen. Nootmuskaatje heeft een paar mooie foto's geschoten van mijn laatste werkset vandaar het hogere aantal reps, hopelijk zit er een mooie bij ;)

Gisteren niet getraind ivm overwerken tot laat, morgen niet overwerken dus weer lekker trainen. As donderdag feest bij mijn ouders dus dan lukt trainen zo wie zo niet anders had ik deze week di/do en za getraind, waarschijnlijk ga ik zaterdag op het eind van de middag de training van maandag "inhalen" ...

DAW
 
Laatst bewerkt:
Leuk je gesproken te hebben op de meet! Extra toeschouwers altijd motivatie om niet te falen :D
 
Dat is dan wederzijds, ook bedankt voor de enorme motivatie :thumb: Ik heb nog een lange weg te gaan en dat komt goed!
 
441A6CFA-EA12-42AC-9030-3EFBA6BDB5A4.jpeg

Squatting hard 132,5 kg new PR ! Nu nog abs en dan naar huis
 
Back
Naar boven