- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog horizontaler? Dit is al zeer netjes hoor. Meeste BOR die ik zie lijken meer op een rare shrug, ik vind hoe jij nu staat net heel goed.Thanx, Ik zou nog iets horizontaler willen op de barbell row maar weet niet of dat met mijn lichaamslengte mogelijk is. Ik had wat agressie in me zitten en heb dat bij de barbell row eruit gegooid. Moest ff iemand outliften.... iets met de plek op het deadlift plateau inpikken terwijl mijn spullen er al lagen en ik een barbell aan het ophalen was aan de andere kant van de gym. Hij deadlift 50 kg omhoog en verhoogde na het zien van mijn 80 kg BBR warmup (hij stond schuin achter naar me te kijken zag ik vanuit mijn ooghoeken) snel naar 70 kg en trok daarbij wat eelt van zn handen waarna hij piepend rond ging lopen en zn vriend het uitgebreid liet zien... Mijn missie was geslaagd iig!
ik steek al mijn ergernissen ook in de training, gezonder dan irl mensen liggen k*tten en het is er dan toch maar uit, iemand outliften is ook wel leuk. Al vind ik het ook leuk als iemand een stuk sterker is dan mij, geeft mij ook weer drive om een versnelling hoger te gaan,
. Ik zet mijn duimen op het beginpunt als referentie. Jij zit erover met jou duimen?
Nog horizontaler? Dit is al zeer netjes hoor. Meeste BOR die ik zie lijken meer op een rare shrug, ik vind hoe jij nu staat net heel goed.
agressie is de beste driveik steek al mijn ergernissen ook in de training, gezonder dan irl mensen liggen k*tten en het is er dan toch maar uit, iemand outliften is ook wel leuk. Al vind ik het ook leuk als iemand een stuk sterker is dan mij, geeft mij ook weer drive om een versnelling hoger te gaan,
Bent over row bij jou is wat voor de meeste een pendlay row is gewoon. 82.5kg ziet er gewoon mooi uit.
Squat ook niks op aan te merken en benchpress dude jij pakt nog smaller dan mij en ik heb al rete korte armen. Ik zet mijn duimen op het beginpunt als referentie. Jij zit erover met jou duimen?
Verder gewoon sterk, zit zeker nog progressie in.
Dude durft nogal. Nu heeft hij gezien dat je een wolf in schaapskleren bent. Zal wel de laatste keer zijn![]()
Pendlay row met veel agressie vind ik ook altijd lekker.
Misschien iets minder vooruit kijken / nek meer in lijn met rug. Verder netjes!
Hmm heb geen mogelijkheid meer om mijn berichten te bewerken... meer leden last van?
Heb al opnieuw ingelogd maar geen verandering.
ja, maar dit hoort niet .....Op zich lijkt het me wel goed dat je na een bepaalde tijd je berichten niet meer kunt aanpassen, anders krijg je van die rare "ik verwijder al mijn berichten" topic's

Wil tijdens de meet op tijd aanwezig zijn en mijn vaste schema afwerken en daarna wat rust te nemen / wat te kletsen om daarna wat 1 rep maxen te proberen. Ben bezig droog te trainen door op niet trainingsdagen 2050 Kcal te eten (116 gr eiwitten,27 gr vetten,295 gr koolhydraten) en op trainingsdagen 2850 Kcal (143 gr eiwitten, 78 gr vetten, 370 gr koolhydraten) + 1 cheatmeal per week. Nu 1 week bezig en zie het verschil al in de spiegel (door voornamelijk vocht verlies + minder darminhoud). Zal vragen of er op de meet een mooie foto gemaakt kan worden van het resultaat. Daarnaast probeer ik elke doordeweekse dag morgens voor het werk 10 km te fietsen en op de twee rustdagen (Di en Do) avonds ook nog 10 km, wat 70 km totaal per week is.
EN 3 minuten tussen de sets, zegt me dat er nog wel wat in gaat zitten. Zit op het puntje van mijn stoel.
). Als ik niet zou trainen dan zou ik gewoon dik zijn denk ik 
Als je gelukt hebt komt @NootmuskaatjeZal vragen of er op de meet een mooie foto gemaakt kan worden van het resultaat.

Ik zal er idd zijn