AndroidHealthClinic

D.A.W. log

Bij hele zware werksets is het normaal dat de vorm iets minder word, maar nog steeds heel netjes lijkt mij. Bij de bor blijf je mooi horizontaal zoals het beschreven staat bij stronglifts. Zakken mag mss war gecontroleerder maar ik weet niet of dat een must is

• Topic Starter Topic Starter
Thanx, Ik zou nog iets horizontaler willen op de barbell row maar weet niet of dat met mijn lichaamslengte mogelijk is. Ik had wat agressie in me zitten en heb dat bij de barbell row eruit gegooid. Moest ff iemand outliften.... iets met de plek op het deadlift plateau inpikken terwijl mijn spullen er al lagen en ik een barbell aan het ophalen was aan de andere kant van de gym. Hij deadlift 50 kg omhoog en verhoogde na het zien van mijn 80 kg BBR warmup (hij stond schuin achter naar me te kijken zag ik vanuit mijn ooghoeken) snel naar 70 kg en trok daarbij wat eelt van zn handen waarna hij piepend rond ging lopen en zn vriend het uitgebreid liet zien... Mijn missie was geslaagd iig!

Thanx, Ik zou nog iets horizontaler willen op de barbell row maar weet niet of dat met mijn lichaamslengte mogelijk is. Ik had wat agressie in me zitten en heb dat bij de barbell row eruit gegooid. Moest ff iemand outliften.... iets met de plek op het deadlift plateau inpikken terwijl mijn spullen er al lagen en ik een barbell aan het ophalen was aan de andere kant van de gym. Hij deadlift 50 kg omhoog en verhoogde na het zien van mijn 80 kg BBR warmup (hij stond schuin achter naar me te kijken zag ik vanuit mijn ooghoeken) snel naar 70 kg en trok daarbij wat eelt van zn handen waarna hij piepend rond ging lopen en zn vriend het uitgebreid liet zien... Mijn missie was geslaagd iig!
Nog horizontaler? Dit is al zeer netjes hoor. Meeste BOR die ik zie lijken meer op een rare shrug, ik vind hoe jij nu staat net heel goed.
agressie is de beste drive :p ik steek al mijn ergernissen ook in de training, gezonder dan irl mensen liggen k*tten en het is er dan toch maar uit, iemand outliften is ook wel leuk. Al vind ik het ook leuk als iemand een stuk sterker is dan mij, geeft mij ook weer drive om een versnelling hoger te gaan,

Eigen schuld, dikke bult :D

Bent over row bij jou is wat voor de meeste een pendlay row is gewoon. 82.5kg ziet er gewoon mooi uit.
Squat ook niks op aan te merken en benchpress dude jij pakt nog smaller dan mij en ik heb al rete korte armen :p. Ik zet mijn duimen op het beginpunt als referentie. Jij zit erover met jou duimen?
Verder gewoon sterk, zit zeker nog progressie in.

Dude durft nogal. Nu heeft hij gezien dat je een wolf in schaapskleren bent. Zal wel de laatste keer zijn ;)

Pendlay row met veel agressie vind ik ook altijd lekker.

Misschien iets minder vooruit kijken / nek meer in lijn met rug. Verder netjes!

Nog horizontaler? Dit is al zeer netjes hoor. Meeste BOR die ik zie lijken meer op een rare shrug, ik vind hoe jij nu staat net heel goed.
agressie is de beste drive :p ik steek al mijn ergernissen ook in de training, gezonder dan irl mensen liggen k*tten en het is er dan toch maar uit, iemand outliften is ook wel leuk. Al vind ik het ook leuk als iemand een stuk sterker is dan mij, geeft mij ook weer drive om een versnelling hoger te gaan,

Zeker mee eens, iemand meer zien liften / pushen geeft meer drive voor op de lange termijn.

Bent over row bij jou is wat voor de meeste een pendlay row is gewoon. 82.5kg ziet er gewoon mooi uit.
Squat ook niks op aan te merken en benchpress dude jij pakt nog smaller dan mij en ik heb al rete korte armen :p. Ik zet mijn duimen op het beginpunt als referentie. Jij zit erover met jou duimen?
Verder gewoon sterk, zit zeker nog progressie in.

Dude durft nogal. Nu heeft hij gezien dat je een wolf in schaapskleren bent. Zal wel de laatste keer zijn ;)

Ik heb nooit zxo over de positie van mijn handen nagedacht, leg mijn duim tegen de curlings aan en dan sluit ik mijn palm. Ga me er eens in verdienen. Thanx! Ook denk ik dat ook dat er nog wel progressie genoeg in zit, kan straks eerst nog naar 3x5 gaan en als dat niet meer gaat kwa herstel wil ik het nSuns programma starten. Like to be a (sneaky) wolf haha.

Pendlay row met veel agressie vind ik ook altijd lekker.

Misschien iets minder vooruit kijken / nek meer in lijn met rug. Verder netjes!

Samen met de squat mijn favoriete oefeningen op het moment. Alhoewel de deadlift ook heel leuk is om te doen, alleen zo snel voorbij met 1x5 reps. Thanx voor de tip kwa nek positie, ga ik wat mee doen!

Ja leg mijn duim gestrekt tegen de knurling aan en dat is mijn positie. Op film lijkt alsof je net iets dichter zit nog. Zelf kan ik niet veel breder lijkt me. Voelt onwennig voor de schouder.

Hmm heb geen mogelijkheid meer om mijn berichten te bewerken... meer leden last van?
Heb al opnieuw ingelogd maar geen verandering.

Dan zal er denk ik wat verkeerd gegaan zijn met een forumupdate, komt vast weer snel goed.

Op zich lijkt het me wel goed dat je na een bepaalde tijd je berichten niet meer kunt aanpassen, anders krijg je van die rare "ik verwijder al mijn berichten" topic's

Laatst bewerkt:
Fiets training van deze morgen:

10,25 km, 27:27 minuten, 22,4 km gemiddeld.

Doel voor deze week 70 km fietsen. Nog 60 km te gaan...

DAW

Deze maand geen training gemist! Ben weer trots op mezelf, hoop dit volgende maand ook te kunnen zeggen. 1 training verschuift wel ivm de forummeet maar dat zie ik dan maar als noodzakelijk kwaad :P Wil tijdens de meet op tijd aanwezig zijn en mijn vaste schema afwerken en daarna wat rust te nemen / wat te kletsen om daarna wat 1 rep maxen te proberen. Ben bezig droog te trainen door op niet trainingsdagen 2050 Kcal te eten (116 gr eiwitten,27 gr vetten,295 gr koolhydraten) en op trainingsdagen 2850 Kcal (143 gr eiwitten, 78 gr vetten, 370 gr koolhydraten) + 1 cheatmeal per week. Nu 1 week bezig en zie het verschil al in de spiegel (door voornamelijk vocht verlies + minder darminhoud). Zal vragen of er op de meet een mooie foto gemaakt kan worden van het resultaat. Daarnaast probeer ik elke doordeweekse dag morgens voor het werk 10 km te fietsen en op de twee rustdagen (Di en Do) avonds ook nog 10 km, wat 70 km totaal per week is.

Stronglifts 5x5 training van deze middag:

Squat:

Warm up: 5 reps 40,60,80,100,120 kg
Werkset: 5x5 +belt 127,5 kg, 3 min rust, mentale aspect begint mee te wegen maar door de 3 minuten rust tussen de sets toch gehaald. Deze week 130 kg halen is het doel!

OHP:

Warm up: 5 reps 20 kg 3 reps 30,40 kg. Gelijk last van mijn schouder...na de 2e set was het verdwenen maar door verkeerde vorm wel iets last van mijn onderrug, kijken hoe het morgen overdag voelt
Werkset: 5x5 na 2e set met belt, 55 kg, 5-4-3-3-3 min rust genomen. Fail op de 5e set, na de 3e rep zat er niets meer in de tank. Volgende keer nog een keer 55 kg proberen met 3 minuten rust.

Deadlift:

Warm up: geen warm up
Werkset: 1x5 reps +belt 130 kg, 10 sec hold na laatste rep, bij 8 seconden moeten laten zakken. Volgende keer beter!

DAW

Ps ik ook weer sinds deze morgen :)

Laatst bewerkt:
Nice!

Dat worden hier echt wel dikke sets! :p EN 3 minuten tussen de sets, zegt me dat er nog wel wat in gaat zitten. Zit op het puntje van mijn stoel.
Aangezien jij vaak fietst, heb jij het gevoel dat het herstel/rust tussen sets verkleint?(heb het gevoel dat ik ooit toch wel iets conditioneel ga moeten doen puur voor die uithouding :p). Als ik niet zou trainen dan zou ik gewoon dik zijn denk ik :p

Nu voor mezelf heb ik de indicator dat wanneer ik terug kan beginnen na 3 minuten het allemaal doenbaar is. Momenteel bij mijn squats en deadlifts zit ik wel aan 5 minuten, omdat het gewoon retezwaar is/word.

Terug
Naar boven