- Waardering
- 1.303
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 17%
5x5 idd op naar 2x BW
Thanx crash

Dat worden hier echt wel dikke sets!EN 3 minuten tussen de sets, zegt me dat er nog wel wat in gaat zitten. Zit op het puntje van mijn stoel.
Aangezien jij vaak fietst, heb jij het gevoel dat het herstel/rust tussen sets verkleint?(heb het gevoel dat ik ooit toch wel iets conditioneel ga moeten doen puur voor die uithouding). Als ik niet zou trainen dan zou ik gewoon dik zijn denk ik
Nu voor mezelf heb ik de indicator dat wanneer ik terug kan beginnen na 3 minuten het allemaal doenbaar is. Momenteel bij mijn squats en deadlifts zit ik wel aan 5 minuten, omdat het gewoon retezwaar is/word.
Thanx, vind het zelf ook wel indrukwekkend worden, geniet ervan tot deze gewichten warm up gewichten worden. Ik heb niet het idee dat het herstel tussen de sets beter wordt, ben best buiten adem en merk dat ik echt langer als 1,5 minuut nodig heb om mijn hartslag weer naar beneden te krijgen. Merk met fietsen wel dat mijn conditie vooruit is gegaan. Doe het vooral om mijn vasculaire stelsel te verbeteren, zie de (slag) aders op mijn armen en benen groeien dus dat zit wel goed denk ik.
Ik las het dus dat zal vast goed komen

Alvast bedankt voor het komen en de foto's
Fiets training van deze morgen:
10.60 km, 30:10 minuten, 21.1 km/u gemiddeld
Vanmiddag nog 10 km fietsen dan naar de bloedbank en de dan de studieboeken in om mijn positie op de arbeidsmarkt te versterken. Twee weken terug begonnen met een studie dus daar gaat de komende tijd ook wat tijd inzitten, wel goed want het dwingt me tot het nemen van wat extra rust. Vooral in de weekeinden.
DAW

EN 3 minuten tussen de sets, zegt me dat er nog wel wat in gaat zitten. Zit op het puntje van mijn stoel.