Fitness Seller

Drbrik from fat to shred

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig, en goede discipline met het afvallen.
Heb je een idee hoe je vet% verandert? In jouw geval neemt ongetwijfeld de spiermassa steeds meer toe, dus totaal gewicht en ook gewichtsverlies per maand, zegt niet zo veel. Dit geeft je een redelijk goede indruk: http://www.vetpercentagemeten.nl/

Ben sinds juni van 30% naar 22% gezakt, dus zeer tevreden tot nu toe! Heb wel iets met 100 dus vind dat mijn gewicht er onder moet en mijn squat er over, voor de rest laat ik steeds meer de spiegel zijn werk doen!

Ben sinds juni van 30% naar 22% gezakt, dus zeer tevreden tot nu toe! Heb wel iets met 100 dus vind dat mijn gewicht er onder moet en mijn squat er over, voor de rest laat ik steeds meer de spiegel zijn werk doen!

Kijk bijna de 20 aangetikt! Dan ga je echt vormen zien in de spiegel die lang verborgen zijn geweest.

Training nummer 40 gister gedaan

Squat
10x20
5x50
5x5x75
Ging ansich lekker, maar veel te kort na het eten moeten trainen, merkte echt dat mijn lichaam zoiets had van, laat iemand anders dat doen, ik ben eten aan het verteren. Trainingsmaatje skipte de squats, hij vind het maar een kutoefening. Ach ja is onderhand meer carpooler dan trainingsmaat

Bench
10x20
5x40
5x5x52,5
Elleboog en schouder deden moeilijk, vandaag beetje lompe beweging gemaakt tijdens het stoeien met mijn kids. Dus kracht was er wel, maar voelde nie lekker soepel aan.

Bent over row
5x5x52,5
Nog steeds onderhands, maar nog steeds een erg lekkere oefening.

Gister in de ochtend gewogen...... Tromgeroffel.... 100,8kg sub100 here i come! Volgend jaar zomer 95kg lijkt me nog steeds een mooi doel!

lkkr bezig collega, hoop volgend jaar zomer ook rond de 95 te zitten :)

ziet er goed uit! rond de 95 moet zeker haalbaar zijn :D

Dat moet goed te doen zijn! Heb je ook een doel wat betreft BF%?
Eigenlijk mik ik op de 14% maar eens kijken hoe dat uit gaat zien. Vind zelf te droog ook niet mooi eigenlijk.

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Training van gisteren nr. 41

Note to self: not to much alcohol the night before LOL!

squat
10x20
5x50
5x5x77,5

Overhead press
10x20
5x5x42,5

Deadlift
5x60
3x90
5x110

Ging allemaal erg zwaar, maar meer door de lamlendige toestand van mijn lichaam door alcoholgebruik de avond van tevoren
Gewichten waren wel goed te doen. Heb de hiit maar overgeslagen, zou echt braken zijn geworden ben ik bang.

Voelde me wel een stuk beter na de douche en een maaltijd thuis.

Mooie training dr, en 14% mooi streven.

LOL. Nee zo'n graten pakhuis is ook geen gezicht.

Wel bijna de dubbele cijfers in qua gewicht... weekje nog?
Nee denk eerder 4 weekjes, haal t niet meer om te trainen deze week en vrijdag een weekje weg, zal wel wat aankomen dan ben ik bang!

Zo vandaag eindelijk weer train.

Squat
10X20
5X40
4x60
3x5x80

Bench
10X20
5X40
5x5x55

Bent over row
5x40
5x5x55

Ff geen cardio rustig aan beginnen na de vakantie.

Welkom terug dr.

En... weer zin in trainen na die pauze? Cardio blijkbaar nog niet ;)

motiverende log! :) goed bezig ik zelf vind dit ook een goed schema om je kracht mee op te bouwen!
doe zelf wel een iets andere versie met iets meer volume

Training nr 43

Squat
10x20
5x40
3x60
3x5x82,5
Ging lekker. Laatste setje beetje doorduwen, maar goed te doen.

Ohp
10x20
5x30
3x40
5x5x45
Ging lekker, wel flink in de verzuring

Deadlift
5x60
4x100
3x120
5x135 PR!
Zo kon t niet laten moest gewoon even knallen, volgende keer 137,5

Hiit 16 min lekker knallen, nu tijd voor bedje!

ich hoaw ut dich al gezag: du gees lekker!!
preficiat mit die deadlift PR!!

Terug
Naar boven