Fitness Seller

Drbrik from fat to shred

• Topic Starter Topic Starter
Gisteravond weer eens lekker getraind.

Squats
10x20
5x40
5x5x62,5

Goed gelet op techniek, low bar, spanning op de core, drukken vanuit de hielen, borst vooruit! Hierdoor de reps langzaam gedaan doordat ik in mijn hoofd halve checklists af aan het werken was. Voelde wel goed hoor maar als dit langzaam gaat dan drukt het wel door hoor!

Overhead Press
10x20
5x5x35
Lightweight.... Gloeiende wat gaat dit makkelijk.

Deadlift
5x80
3x100
3x120
4x135
Oeps ik zou rustig aan doe maar het jeukte te hard. Had de vijfde rep qua kracht ook nog makkelijk kunnen halen, ware het niet dat ik een beetje vergeten was adem te halen. Was een beetje duizelig! Lol! Volgende keer gewoon weer 100kg en rust blijven opbouwen. Wel fijn om t weten dat de cut me nog niet te veel kracht heeft gekost.

12min Hiit op de cross. Dat waren 6 serietjes van 30 op 90 af. Ja je hoort minimaal 8 serietjes te doen normaal, maar damn ga diep zat en meer zit er ff nog niet in... Volgende keer mik ik op 7 keer. Gisteren van de crosstrainer af en me gelukkig 2 meter achter me op een bankje kunnen laten vallen. Heb echt even vijf minuten bij moeten komen. Ach ja dan gaan we ook hard genoeg denk ik he!

Vandaag

Squats
10x20
5x40
5x5x65
Low bar, techniek helemaal lekker. Maar wat voelen ze zwaar zeg, vreemd want eigenlijk kon ik veel meer!

Bench
10x20
5x5x45
Goede techniek lekker explosief, maar errug licht.

Bent over row
5x5x45
Licht, maar flink explosief gedaan.

12 min hiit op de cross. Damn goed gegraven, heerlijk moe!

Ondanks lichte gewichten lekker getraind!

lekker brikske! die gewichten komen zo wel weer

ik heb met squats soms ook dat een licht gewicht veel zwaarder voelt dan een zwaar gewicht de keer erop.

lekker brikske! die gewichten komen zo wel weer

ik heb met squats soms ook dat een licht gewicht veel zwaarder voelt dan een zwaar gewicht de keer erop.
Ja komt allemaal wel goed! En die squats, ja we zien wel waar het schip strand, ik hoop deze reis wel over de 5x5x100 te raken! Maar goed one step at a time!

Leuk om over het succes van een ander met stronglifts te lezen.

Ben zelf bijna 2 weken bezig. Het is erg motiverend om een log als deze te lezen.

Veel succes en ik volg :)

Welkom en veel succes, heb je ook een logje?

Gaat goed brik, weer terug in de flow gekomen.

Inn, goed bezig collega.

Gaat goed brik, weer terug in de flow gekomen.

Dank heren,

Vandaag ging ook weer lekker training 37 alweer

Squat
10x20
5x50
5x5x67,5
Ging weer erg lekker! Daar zit echt weer veel meer in! Low bar nu echt helemaal gewend. Techniek gaat super, durf nu echt weer met een gerust hart op te bouwen!

Overhead press
10x20
5x30
5x5x37,5
Lekker tempo! Ging lekker!

Deadlift
5x60
5x100
Beetje rustig aangedaan zodat ik rustig blijf opbouwen!

14 min hiit 7 serietjes! Hartslag doorgetrokken tot de 187 knalluuuuuhhhhh

Nu lekker aan me kwarkje!

Laatst bewerkt:
Lekkere training collega.

lekker brikske!

Training 38

Squat
10x20
5x50
5x5x70
Ging erg lekker, techniek gaat echt goed nu! Geen halve goodmornings meer!

Bench
5x20
5x40
5x5x50

Bent over row
7x40
5x5x50

Daarna hiit 16min 90af 30op hartslag van 199 in de laatste twee keer knallen! Voeeeeelt goeeeeed!

lekkere training collega gaat goed.

Hoeveel kg val je nu per week af eigenlijk? Ik zie dat je vet redelijk snel daalt :thumb:

Training 38

Squat
10x20
5x50
5x5x70
Ging erg lekker, techniek gaat echt goed nu! Geen halve goodmornings meer!

Bench
5x20
5x40
5x5x50

Bent over row
7x40
5x5x50

Daarna hiit 16min 90af 30op hartslag van 199 in de laatste twee keer knallen! Voeeeeelt goeeeeed!

Lekker! Wat voor HIIT doe je?

Training nr 39

Squat
10x20
5x50
5x5x72,5
Was weer goed op techniek aan het letten, daardoor ging ik wat langzaam. Dan wordt t toch wel best zwaar lol!

Ohp
10x20
5x5x40
Ging errug lekker

Deadlift
5x60
3x90
5x105
Erg makkelijk, kreeg nog een opmerking, dat zag er erg makkelijk uit, volgens mij kan daar nog wat bij! Heb maar gezegd dat dat inderdaad kan, maar dat dat voor nu niet de bedoeling was!

Daarna mijn 16 min hiit weer gedaan! Heerlijk even het laatste restje energie er uit knallen, was wel zwaar want ik ben een beetje verkouden, maar dat mag de pret niet drukken!

Flinke training weer, ga zo door collega.

Goed bezig, en goede discipline met het afvallen.
Heb je een idee hoe je vet% verandert? In jouw geval neemt ongetwijfeld de spiermassa steeds meer toe, dus totaal gewicht en ook gewichtsverlies per maand, zegt niet zo veel. Dit geeft je een redelijk goede indruk: http://www.vetpercentagemeten.nl/

Terug
Naar boven