- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze begint inderdaad ook mee te tellen nu, trainingsmaatje wat er mee gekapt is. Moet mezelf echt flink motiveren. Hangt allemaal beetje vast nu. Ik val niet meer echt af. Loop de hele tijd met vermoeide benen rond. Zal door de zure appel heen moeten ben ik bang, maar ja soms makkelijker gezegd dan gedaan.Op zich is het niet raar dat je als 'beginner' na de vakantie sterker terugkomt. Je moet doen waar je je het beste bij voelt. SL is voor de eerste tijd (meestal iets van 6 maanden, ik heb het 9 maanden gedaan, maar aan het eind ging het niet zo hard meer), maar zolang je het volhoudt gaat het wel het snelst. Madcow is ook prima, maar gaat wat langzamer. Wendler nog weer langzamer, maar is wel weer leuker en voor de langere termijn. Gezien je gewichten en je postuur denk ik dat je op zich nog wel een tijdje SL kan doen. Je bent met de squats al naar 3x5 overgegaan zie ik, dat kan ook al schelen. Mijn advies: zolang je het mentaal nog trekt doorgaan met SL, en evt naar 3x5 en uiteindelijk 1x5 omschakelen als de volumes je te veel worden.
Okeeeeeeej je hebt gelijk. Bedoelde meer... Madcow is niet elke keer t*ring-jantje-zwaar squaten

Ja 1kg zou ik schijven moeten gaan kopen.je kan ook met 1 kg verhogen ipv 2,5kg Met OHP (kleine spiergroep) bv doe ik het rustig aan 5x5 5x6 5x7 en dan verhogen met 1kg en weer 5x5 5x6 5x7 en verhogen enz enz en blijf weg van faillure altijd ipv 1 neem ik 2 rustdagen voor een beter herstel, vooral veeeeeel eten, minstens 7 maaltijden Zo blijf je gains maken
Jup en dat is net de clou ik merk dat het volume eigenlijk wat hoog is. Zodra ik tegen plateau aan zit gaan de 1e 2 setjes makkelijk 3 is ook nog te doen. set 4 en 5 zijn dan op karakter zullen we maar zeggen. Mijn benen blijven dan gewoon veel langer (te lang) moe. Want mijn benen zijn gewoonweg nog niet hersteld als de volgende training zich aandient. Vandaar dat ik de stap gemaakt heb naar 3x5. Nog eens even aankijken hoe dit uitpakt.bij madcow doe je maar 1 ramped up werk set. Je squat dus juist t*ring jantje zwaarderMaar je squat wel minder setjes dan
Ja maar, ja maar, ja maar..... dan moet ik keuzes gaan maken..... Potverdikkie ik wil afgetraind EN beresterk worden.....Het is heel zwaar om krachtopbouw te combineren met afvallen. Omdat je voedsel surplus nodig hebt om te kunnen herstellen. Zou je niet beter af zijn om juist de gewichten niet te verhogen maar de reps? Zodat je meer energie verbrandt met iedere sessie maar niet je spieren helemaal uitwoont? En op een moment dat je weer boven onderhoud kan gaan eten de kracht weer opbouwen?
Eiwit inname zit snor hoor! Voeding zou soms iets cleaner kunnen maar het is geen fastfood of zo. Gewoon hollandse kost tussendoor.Omdat je weinig hersteld is je voeding op orde? Voldoende eiwitten? Wel schoon eten, ik pak dan meestal veel groenten dat vult goed Wellicht als je op onderhoud eet of net eronder dat je toch afvalt, zonder cardio! dat is ideaal, met behoud van kracht. Kleed je warm tijdens de workout dan ga je flink transpireren en dus verbranden. Met squads gewoon kleine stapjes verhogen, of kijk bv hetzelfde gewicht voor 1 maand, so what? Als je max bv 85 is 3 sets warming up 40x5 50x5 50x5 en dan je werkset 85 Ik bleef lange tijd hangen op 80kg BP de reden was dat ik TE VEEL opwarmsets deed 40-50-60-70 nu doe ik 3 opwarmsets 40-50-50 en ben over mn plateau GEEN FAILLURE NEVER Als je lange dagen maakt misschien kun je in het weekend 2 workouts doen op vrijdagavond en zondagmiddag 2 workouts /week is wel echt het minimum lijkt me
Ja maar, ja maar, ja maar..... dan moet ik keuzes gaan maken..... Potverdikkie ik wil afgetraind EN beresterk worden.....
maar welke van de twee gaan we als eerst doen. Nog een weekje en dan gaat de cardio er weer van af want dan zweten we weer hard genoeg van de gewichten. Eens kijken hoe het loopt. Maar heel zeker en stellig van de ingeslagen weg ben ik niet altijd meer.
So you think you can bench? Vind ik een ideaal filmpje, heb ik veel van geleerd. Weet niet of je die al kentThanks, ging ook weer best lekker gisteren! Vooral de bench, weer eens flink wat filmpjes over techniek gechecked, proberen toe te passen. Deed wonderen, ging een stuk makkelijker!

Zo, mooie gewichten! Die DL gaat netjes, geen last van de rug?