Fitness Seller

Drbrik from fat to shred

Nette OHP!

Heb jij geen last van je grip bij de deadlift? Bij de 130 merkte ik dat dat allemaal net ff wat lastiger werd.

• Topic Starter Topic Starter
Nette OHP! Heb jij geen last van je grip bij de deadlift? Bij de 130 merkte ik dat dat allemaal net ff wat lastiger werd.
Ohp moet nog flink omhoog, hoop deze reis de 60 aan te tikken eigenlijk. Met de deadlift nog geen gripproblemen. Hoop dat dat nog even zo blijft!

Wazige training vandaag!

squats
10x20
5x40
5x60
3x80
3x90
en toen begon de sportschool rondjes om mij heen te draaien. Moest even gaan zitten anders ging ik neer.
toch maar even terug naar de 85
2x85 waaaaat helemaaaal leeg... dan maar benchen

bench
10x20
5x40
5x50
5x5x60
ging erg lekker.

Toch maar weer terug naar het squatrek
5x50
3x70
3x5x85
Ik houd hem deze week maar eens op de 85 en dan gaan we maar eens een keer per week verhogen, want ik heb het idee dat het gewoon een beetje kut gaat door de cut

Bor
5x40
5x5x60

Eigenlijk een best wel bagger training, maar wel trots op mezelf dat ik de squats toch nog even meegepakt heb....

misschien toch maar ns stoppen met cardio :o

op naar de 100 squats brikske!

Hoelang rust je tussen de Squat sets?

ligt er aan tot mijn ademhaling weer redelijk normaal is en mijn benen er weer klaar voor aan voelen, de ene dag is dat binnen anderhalve minuut de keer erna misschien 4 min. Denk dat het er aan ligt dat er sinds gisterenmiddag een verkoudheidje echt door komt zetten. Dus denk dat dit al in mijn lichaam zeumerde tijdens die squats

beterschap!

Precies... 9 van de 10 keer waait het weer over na een klein snottertje ....

Squat
5x 40
5x60
3x80
3x5x85
Ging erg goed. Techniek was erg netjes.

Ohp
10x20
5x30
3x40
50x5/5/5/4/4
Raar maar bij de laatste twee setjes Wilde nummer vijf gewoon echt net niet omhoog.

Deadlift
5x80
4x100
3x120
4x137,5 pr
Wel lekker een pr, maar toch aan het balen. Nummer vijf zat er qua kracht zeker in, maar dankzij het koutje geen lucht meer na nummer vier. Jammer want qua kracht zat hij zeker nog er in! Maar goed zaterdag gaan we dat gewoon vijf keer doen!

Nice, nog een 'beginner' die begonnen is met SL :-)
Zelf overgestapt op ICF Jason Blaha's, bevalt prima.
Nog niet zo'n mooie stats als jou maar wel ook mooie progressie geboekt de afgelopen maanden.

Ik ga je volgen!

Nice, nog een 'beginner' die begonnen is met SL :-)
Zelf overgestapt op ICF Jason Blaha's, bevalt prima.
Nog niet zo'n mooie stats als jou maar wel ook mooie progressie geboekt de afgelopen maanden.

Ik ga je volgen!
Welkom, ja ik blijf in ieder geval tot het einde van het jaar dit schema volgen. En dan denk ik over naar madcow, maar goed ik heb nog tijd zat om me een leuk schema uit te zoeken!

Lkkre pr, die 60ohp moet er wel inzitten lijkt me, ga zo door.

OHP is een berucht wisselvallige oefening, dan voelt-ie loodzwaar, en dan plotseling als een veertje. Sterke OHP trouwens, ik doe het je niet na. Op naar de 60!

Terug
Naar boven