XXL Nutrition

Drbrik from fat to shred

• Topic Starter Topic Starter
Ik woensdag tot vrijdag nacht jij ook? ---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ---------- "Werkse"
Nu nacht. Dinsdag Dagdienst, woensdag op donderdag nacht, vrijdag op zaterdag nacht, zondag dagdienst...... ---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------
Mooie PR' s voor in de cut. Volgende keer ook pull ups als de lat pull down niet bezet is, succes!
Ja was sowieso de bedoeling, ik deed de lat pull down ook alleen maar om te zorgen dat er al iets zat om pull ups mee te starten!

Pullups, a small excercise for man but a giant excersise for menkind.

Lekkah bezig

Training nr 63

Heerlijke training!

Squat
10x20
5x60
3x80
Kut waar zijn die 1,25schijfjes allemaal.... Zou ik, ja ik zal!
3x5x100 yeah pr !!!! mijn dag is al goed

Bench
10x20
5x40
3x60
5x5x75 pr ja hoor ik heb hem gewoon!

Bor
5x60
Weer eens overhands proberen
3x5x80 overhands niet meer gewend, teveel aan t foetelen, terug naar de 70 en weer netjes doen de volgende keer. Yes tennisarm nu dus echt verleden tijd!

Dips bw
8x/5x/3x dikke pr vet, damn wat voelt dit goed!

Gingen alle trainingen maar zo!

GEFELICITEERD!

100 in the pocket!

lkkr welcome in de 100kg club :o

Ik wil ook de 100kg:o

Schöne squat. Congratz met je PR!

dikke training!!
geen bw meer van 100, maar wel 100 squatten
sjun sjun!

kiek mar oet weë ze mam nuums...
ich zien dr jonger oet wie stdu!
Wenn ze dat mer wittst

Netjes zeg. Wat een top dag, of begin je het nu door te krijgen ;)

Netjes zeg. Wat een top dag, of begin je het nu door te krijgen ;)
Nee snap dr niks van ik doe maar wat! Maar denk dat t scheelt dat nu alle bacillen echt weg zijn

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

kiek mar oet weë ze mam nuums...
ich zien dr jonger oet wie stdu!
Wenn ze dat mer wittst
Kums inderdaad een stuk jonger euver

---------- Toegevoegd 17 December 2014 om 08:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst 16 December 2014 om 22:10 ----------

Yes yes yes! Als klap op de vuurpijl, gaf na die heerlijke train van gisteren, de weegschaal 97,5kg aan! Het wordt nog eens wat!

nope you're just fat!
Not srs

Ik weet t, maar eerst even op een normaal vet% voordat ik eens kan gaan bulken en vvm kan gaan proberen te gainen!
Nee ik snap ;) Is niet fijn als je net wat te vet bent.
Zal wat tijd overheen gaan, maar moet goed komen met de juiste instelling.
Tijd is relatief, zolang je maar progressie blijft maken.

Heb er zelf bijna 3 jaar over gedaan om 100+ te worden, maar ik kom dan van een uitgemergelde 69 kg :o

Welk vp% is je huidige doel alvorens je gaat bulken?

Nee ik snap ;) Is niet fijn als je net wat te vet bent.
Zal wat tijd overheen gaan, maar moet goed komen met de juiste instelling.
Tijd is relatief, zolang je maar progressie blijft maken.

Heb er zelf bijna 3 jaar over gedaan om 100+ te worden, maar ik kom dan van een uitgemergelde 69 kg :o

Welk vp% is je huidige doel alvorens je gaat bulken?
14% ja ik weet het, nog redelijk hoog, maar aangezien ik van de 30% kom vind ik dat een mooi eerste doel voor de cut! En dan cleanbulk er tegenaan! Wil ik dan weer een max vet% aanhangen van 17% en dan weer de cut in naar 13% enz enz....

Prima vetpercentage om tussen te varieren naar mijn mening, de tijd van de sixpackjes voor de chicks heb je wss toch al gehad :p

Prima vetpercentage om tussen te varieren naar mijn mening, de tijd van de sixpackjes voor de chicks heb je wss toch al gehad :p

Maar 3 chicks in mijn leven nu! Mijn vrouw en 2 dochtertjes, sixpack is sowieso geen suc6 bij mij in verband met flinke littekens op mijn buik!

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

Bij mijn training van gisteren nog dit episch momentje vergeten te vermelden!

Gisteren begin met de training, squatrack bezet! f**k! Waar is die gast mee bezig? Pull ups en curls! Gvd!

Lege halter gepakt naast het squatrack gaan staan, squat warm up met lege halter. 2 schijven van 20 er op, Steinborn lift squats.

De voorzet wordt mooi ingekopt door 3 man in het kracht gedeelte.... Tamelijk luid verkondigden ze; 'gelukkig iemand die squats gewoon zo doet en het curlrack over laat voor de echte curlers!'

In welgeteld 5 seconden was het squatrack vrij! Heerlijk momentje!

Terug
Naar boven