Fitness Seller

Drbrik from fat to shred

Nice training, goede DL ook.
Bevalt madcow een beetje?

naja...drbrik begint me in te halen met de pull-ups :eek:

• Topic Starter Topic Starter
lkkre training collega.

3de madcow training

Squat
10x20
5x47,5
5x57,5
5x70
5x80
3x95
8x70. Damn dat is lekker om eruit te pompen

Bench
10x20
5x35
5x45
5x52,5
5x62,5
3x72,5
8x52,5 lekker pompuh

Bor
5x37,5
5x47,5
5x57,5
5x65
3x77,5
8x57,5 damn dat voelt lekker

Dips te druk ...

Barbell curl
3x10x25kg moet 3x8 dus volgende keer 30kg

Triceps extension (2handen 1 dumbell)
3x10x20kg moet ook 3 keer 8 , maar probeer ik nog eens met 20 met de dips er voor!

Heerlijke train

netjes collega.

Ik vind zelf de 8 reps op squat echt horror :D
Verwarrend om de vrijdag training op maandag te zien, maar kan wss niet anders met je werk? :p
bij mij komt het beter uit de 'woensdag' op zaterdag te doen, want door de zwemles van de oudste net iets meer dan uurtje tijd. En met de 'vrijdag' train is dat best krap aan!

---------- Toegevoegd om 08:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

Thanks

Goeie training, bevalt het madcow principe tot nu toe?

Goeie training, bevalt het madcow principe tot nu toe?

Nu eerste week pas, maar die derde dag is goed te doen in de sportschool, maar de dag erna thuis voel ik hem goed! Geen pijn, maar het is te voelen door mijn hele lijf dat ik gister goed getraind heb. Lekker hoor! Heb nu alweer zin in morgen!

bij mij komt het beter uit de 'woensdag' op zaterdag te doen, want door de zwemles van de oudste net iets meer dan uurtje tijd. En met de 'vrijdag' train is dat best krap aan!
Thanks voor de opheldering :D Uurtje voor de 3e dag is idd veel te krap

Nice training! Losse dips of gebruik je die dipmachine wat ze hebben staan?
Binnenkort kom ik waarschijnlijk ook weer eens langs bij Basic-fit.

jij gaat goehoeddddddddd

Nice training! Losse dips of gebruik je die dipmachine wat ze hebben staan?
Binnenkort kom ik waarschijnlijk ook weer eens langs bij Basic-fit.

Tegenwoordig aan de losse dips, maar stond echt een groepje daar rond die dip bars, waren btw wel goed bezig! Had alleen geen zin om te wachten!

Nu eerste week pas, maar die derde dag is goed te doen in de sportschool, maar de dag erna thuis voel ik hem goed! Geen pijn, maar het is te voelen door mijn hele lijf dat ik gister goed getraind heb. Lekker hoor! Heb nu alweer zin in morgen!

Dat is een goed teken.

Tegenwoordig aan de losse dips, maar stond echt een groepje daar rond die dip bars, waren btw wel goed bezig! Had alleen geen zin om te wachten!

Is bij jullie in de gym ook het januari offensief begonnen ;)
Dips vind ik een goede all-round oefening trouwens (borst, triceps, schouders, core).

Dat is een goed teken.

Is bij jullie in de gym ook het januari offensief begonnen ;)
Dips vind ik een goede all-round oefening trouwens (borst, triceps, schouders, core).

Valt wel mee, waren vaste klanten zal ik maar zeggen! Alle goede voornemers aan de cardio en de apparaten, dus geen last van!

Zo madcow week 2 dag 1

Het is te merken dat het qua werk een stuk rustiger is! Wat een bak energie had ik!

Squat
8x20
5x47,5
5x60
5x72,5
5x82,5
5x95 lekker vlot en makkelijk, heerlijk

Bench
10x20
5x37,5
5x45
5x55
5x62,5
5x72,5 lekker aan techniek gewerkt, daardoor laatste setje ook mooi vlot en soepel

Bor
5x40
5x47,5
5x57,5
5x67,5
5x77,5 Bam! Lekker knallen!

Hypers
2x8x15kg

Decline sit-ups
4x8 bw
Even kijken hoe ze morgen voelen de abs, anders volgende keer voorzichtig met 5kg erbij, beetje spannend altijd hoe die dingen zich houden bij mij!

Kortom heerlijke train! Jammer dat ie al voorbij was! Zin in zaterdag weer deadliften!

Zo 98,7 kg weer aan de haak, de sinterkerstennieuw kilo's weer bijna kwijt! Voor de zomer zit ik strak in mijn velletje! En deze winter kan ik dan mooi gaan bulken!

whoehoe lekkere train en net gewicht

gaat lekker collega, 98,7kg nog ff en ze gaan je slanke den noemen :D

Terug
Naar boven