Jordi96
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerste week, de gevreesde/geliefde derde dag moet nog komen. Maar tot nu toe erg licht... Maar dat is ook de bedoeling nog!Nice training, goede DL ook.
Bevalt madcow een beetje?
Ik vind zelf de 8 reps op squat echt horror

bij mij komt het beter uit de 'woensdag' op zaterdag te doen, want door de zwemles van de oudste net iets meer dan uurtje tijd. En met de 'vrijdag' train is dat best krap aan!Ik vind zelf de 8 reps op squat echt horror
Verwarrend om de vrijdag training op maandag te zien, maar kan wss niet anders met je werk?![]()
Goeie training, bevalt het madcow principe tot nu toe?
Thanks voor de ophelderingbij mij komt het beter uit de 'woensdag' op zaterdag te doen, want door de zwemles van de oudste net iets meer dan uurtje tijd. En met de 'vrijdag' train is dat best krap aan!
Uurtje voor de 3e dag is idd veel te krapNice training! Losse dips of gebruik je die dipmachine wat ze hebben staan?
Binnenkort kom ik waarschijnlijk ook weer eens langs bij Basic-fit.
Nu eerste week pas, maar die derde dag is goed te doen in de sportschool, maar de dag erna thuis voel ik hem goed! Geen pijn, maar het is te voelen door mijn hele lijf dat ik gister goed getraind heb. Lekker hoor! Heb nu alweer zin in morgen!
Tegenwoordig aan de losse dips, maar stond echt een groepje daar rond die dip bars, waren btw wel goed bezig! Had alleen geen zin om te wachten!

Dat is een goed teken.
Is bij jullie in de gym ook het januari offensief begonnen
Dips vind ik een goede all-round oefening trouwens (borst, triceps, schouders, core).