- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha mooi opgelost,
Maar srs als iemand staat te curlen "vraag" ik gewoon of ie dat lekker ergens anders kan gaan doen.
Maar 3 chicks in mijn leven nu! Mijn vrouw en 2 dochtertjes, sixpack is sowieso geen suc6 bij mij in verband met flinke littekens op mijn buik!
---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------
Bij mijn training van gisteren nog dit episch momentje vergeten te vermelden!
Gisteren begin met de training, squatrack bezet! f**k! Waar is die gast mee bezig? Pull ups en curls! Gvd!
Lege halter gepakt naast het squatrack gaan staan, squat warm up met lege halter. 2 schijven van 20 er op, Steinborn lift squats.
De voorzet wordt mooi ingekopt door 3 man in het kracht gedeelte.... Tamelijk luid verkondigden ze; 'gelukkig iemand die squats gewoon zo doet en het curlrack over laat voor de echte curlers!'
In welgeteld 5 seconden was het squatrack vrij! Heerlijk momentje!
tot na de kerstdagen. Ik hoop onder de 100kg te blijven, maar dat moet wel lukken. duurde ff voor mijn brein de intentie van je zin doorhad

Thanks! Ben benieuwd wat me dat na oude en nieuw gaat brengen met madcow.nice man. OHP en bench gaan sterk!
en gewoon 100 gesquat voor reps![]()
vies mup!duurde ff voor mijn brein de intentie van je zin doorhad![]()
Ik neem aan dat, dat boe geroep niet over de trainingsprestaties gaat? Maar slaat op de gekke koe?
3de keer dat ik pull ups deed denk dat t sowieso snel oploopt
Heb geen zin in doms from hell