drbrik
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 509
Train wel, maar gewicht nog niet, voor de kerst zat ik nog op 97
gaat lekker collega, 98,7kg nog ff en ze gaan je slanke den noemen![]()
Dat duurt nog wel effe hoor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Train wel, maar gewicht nog niet, voor de kerst zat ik nog op 97
gaat lekker collega, 98,7kg nog ff en ze gaan je slanke den noemen![]()
Thanks, leuk om te lezen dit commentaar. Vooral omdat ik door jouw logje ben beginnen te loggen! Ik vond dat logje zo motiverend!Nog steeds mooie vooruitgang hier. Supermotiverend om te lezen. Go drbrik!
Thanks, leuk om te lezen dit commentaar. Vooral omdat ik door jouw logje ben beginnen te loggen! Ik vond dat logje zo motiverend!
---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------
Vanavond gaat een vriendin mee trainen, of ik haar op gang wil helpen met de losse gewichten, want ze wil stronglifts gaan doen! Ze begreep zelf al dat alleen op die cardio apparaten niet werkte! En aangezien ze zag hoe goe het bij mij opschoot, of ik haar wilde helpen! Erg leuk! En erg veel zin in!

Nee echt niet gedacht nee! Stiekem gehoopt, dat wel! Maar echt gedacht niet! Nu nog beetje meer vet kwijt en ik ben helemaal happy.Goeie train, had je ook niet gedacht he 6 mnd geleden?
Ja was er lekkere training idd! Dank je
Ja het wordt nog eens wat! Moet fit de cursussen in hè!
komt goed, succes met de cursustanonNee echt niet gedacht nee! Stiekem gehoopt, dat wel! Maar echt gedacht niet! Nu nog beetje meer vet kwijt en ik ben helemaal happy. Ja was er lekkere training idd! Dank je Ja het wordt nog eens wat! Moet fit de cursussen in hè!

Thanks, ja nog effe en ik mag met de grote jongens meespelen
Komt goed! Heb nu ook nautisch duits thuiscursus gekregen! Met luister cd! Goede achtergrond voor de train!
rammsteinThanks, ja nog effe en ik mag met de grote jongens meespelen ---------- Toegevoegd om 08:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:20 ---------- Komt goed! Heb nu ook nautisch duits thuiscursus gekregen! Met luister cd! Goede achtergrond voor de train!
?Nautisch duits... hoop dat je beter bent dan deze jongen:
http://www.youtube.com/watch?v=0MUsVcYhERY