drbrik
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 509
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja begin nu het idee te krijgen dat ik met de echte jongens mee mag doen!
Ja waren pr matches eigenlijk, maar fitnotes rammelde ze er meteen in
Ja vond ik zelf ook al! Het wordt nog eens wat
Zo vandaag ook weer eens helemaal netjes gegeten, precies volgens schema, wilde de laatste tijd door drukte wat te makkelijk iets ertussen schieten. Voelt wel weer goed dit. Nog even doorbijten en die laatste kilo's er af knallen!
Nou de cut is niet altijd even streng geweest. Het moet ook leuk blijven. Nee even serieus af en toe even een weekje de teugels wat losser maar zorgen dat ik niet aankom. En dan weer de schouders er onder!Mooie train met weer PR's. En inmiddels al 2 kg onder de 100. Het is best wel bijzonder dat je al zo lang (half jaar?) omlaag gaat in gewicht en omhoog in kracht. Ideale situatie!
Ja bedankt, ook erg tevreden over.
Ja dodelijk saai dagje rapporteren in het deprimerende westraven. Jammer dat ik niet meer fut over had!
is ook echt de moeite voor die curcus zo een eind te reizen. Heb trouwens nog de Rapporten ervan in excel bestandJa dodelijk saai dagje rapporteren in het deprimerende westraven. Jammer dat ik niet meer fut over had!

Ja dodelijk saai dagje rapporteren in het deprimerende westraven. Jammer dat ik niet meer fut over had!
)Jip die prototype ambtenaren in dat uberlelijk gebouw bedoel ik inderdaad!