- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Later als ik groot ben! Durf niet meer als jij zo heftig traint.lekkere train man!
wanneer kwam je een keer meetrainen?
nonsens....set a date!Later als ik groot ben! Durf niet meer als jij zo heftig traint.
nonsens....set a date!
kaluro wil ook eerst wachten tot hij wovano eruit lift...
zo komt niemand meetrainen he
mag je handen schuddenBeetje druk met cursus en werk en zo! Maar zal eens een keer kijken! Ben wel erg auti wat betreft mijn training!

Thanks. Getest 1rm op dl is 137,5kg theoretisch zou ik daar nu boven moeten zitten.Dikke training hoor en nog een mooi PR ook.
Wat is je 1RM op de deadlift?
Nou het afvallen ging goed, maar omdat het doel soms wat ver van mijn bed was liet ik de teugels soms wat makkelijk vieren. Om op deze manier nu per week alles vast te stellen is het makkelijker bij te houden waar op de lijn ik zit.Goeie (tussen-)doelen hoor! Maar is dat geen behoorlijke versnelling van het afval tempo? Volgens mij heeft het lang geduurd voor je van 100 kg naar 98 was, toch?
Nou het afvallen ging goed, maar omdat het doel soms wat ver van mijn bed was liet ik de teugels soms wat makkelijk vieren. Om op deze manier nu per week alles vast te stellen is het makkelijker bij te houden waar op de lijn ik zit.

Gisteren savonds nog even een hapje gaan eten met het gezinnetje. Biertje erbij lekker veel zout op de frieten. En yes we are a vochtbom. Vanmorgen gewogen 98,4 oeps week 1 en ik lig nu al achter op planning. Een strakke week moet dit dus worden.
Nope nu gewoon effe rechttrekken iifym style dus dat komt wel goed. Morgen of overmorgen weer strak op de lijn!Probeer je nu voorzichtig te zeggen dat je teveel gezondigd hebt?IIFYM dan is een biertje en friet prima, dat zout en water heb je morgen weer uitgeplast. Als het een 'zonde' is, dan schuift je doel weer op....
Thanks man