AndroidHealthClinic

Drbrik from fat to shred

lekkere train man!
wanneer kwam je een keer meetrainen?

• Topic Starter Topic Starter
week 7 dag 2 van madcow

FitNotes Workout - woensdag 18th februari 2015

** Barbell Squat **
- 52.5 kgs x 5 reps
- 65.0 kgs x 5 reps
- 80.0 kgs x 5 reps
- 80.0 kgs x 5 reps
Weer goed op techniek gelet, ging mooi!

** Overhead Press **
- 35.0 kgs x 5 reps
- 42.5 kgs x 5 reps
- 50.0 kgs x 5 reps
- 57.5 kgs x 5 reps
Ja ja. Volgende week de 20kg schijven er op

** Deadlift **
- 82.5 kgs x 5 reps
- 97.5 kgs x 5 reps
- 115.0 kgs x 5 reps
- 130.0 kgs x 5 reps [PR]ging erg goed!

** Pull Up **
- 5 reps
- 4 reps
- 2 reps
Erg kut gaat elke keer lastiger. Ga over op lat pulldown met flink volume deze.

** Crunch **
- 20 reps
- 20 reps
- 20 reps
Misschien volgende keer 21 reps

Kreeg vragen van een bekende hoe ik zo goed afviel. Toen ik over eten begon, begonnen zijn oren te klapperen. Beetje schopje in de goede richting gegeven.

Dikke training hoor en nog een mooi PR ook. :D
Wat is je 1RM op de deadlift?

Dikke training hoor en nog een mooi PR ook. :D
Wat is je 1RM op de deadlift?
Thanks. Getest 1rm op dl is 137,5kg theoretisch zou ik daar nu boven moeten zitten.

Eerst afvallen, en dan gaan we kijken hoeveel gewixhten we echt op kunnen tillen.

---------- Toegevoegd 19 February 2015 om 06:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst 18 February 2015 om 22:01 ----------

De laatste tijd ging de cut erg met vallen en opstaan (meer vallen dan opstaan de laatste paar weken) maar heb wel mijn lichaam goed leren kennen nu.

Dus weer een duidelijk en haalbaar doel gestelt. 1 mei weeg ik 93kg. Zit nu net onder de 98. Heb met halve kilo's terug gerekend vanaf mei en zal me nu elke vrijdag als officiële weging bij gaan houden. Doordat ik nu voor elke week in principe en mini doel heb staan zou het naar mijn idee goed te doen moeten zijn.

Bijvoorbeeld nu vrijdag (morgen) mag ik hooguit 98 wegen. Zit ik nu al onder dus moet te doen zijn. Volgende week zou ik op vrijdag nog maar 97,5 mogen wegen. Wie weet duik ik daar morgen of maandag al onder, maar hierdoor kan ik wel makkelijker in de gaten houden of ik nog op koers zit voor mijn doel 1 mei. Zo niet kan ik tenminste op tijd bijsturen.

Goeie (tussen-)doelen hoor! Maar is dat geen behoorlijke versnelling van het afval tempo? Volgens mij heeft het lang geduurd voor je van 100 kg naar 98 was, toch?

Goeie (tussen-)doelen hoor! Maar is dat geen behoorlijke versnelling van het afval tempo? Volgens mij heeft het lang geduurd voor je van 100 kg naar 98 was, toch?
Nou het afvallen ging goed, maar omdat het doel soms wat ver van mijn bed was liet ik de teugels soms wat makkelijk vieren. Om op deze manier nu per week alles vast te stellen is het makkelijker bij te houden waar op de lijn ik zit.

Laatst bewerkt:
mooie plannen brik!!

Mooi streven collega.

cutten en de gewichten gaan ook vooruit, dat is prima!

Gisteren savonds nog even een hapje gaan eten met het gezinnetje. Biertje erbij lekker veel zout op de frieten. En yes we are a vochtbom. Vanmorgen gewogen 98,4 oeps week 1 en ik lig nu al achter op planning. Een strakke week moet dit dus worden.

Nou het afvallen ging goed, maar omdat het doel soms wat ver van mijn bed was liet ik de teugels soms wat makkelijk vieren. Om op deze manier nu per week alles vast te stellen is het makkelijker bij te houden waar op de lijn ik zit.

Probeer je nu voorzichtig te zeggen dat je teveel gezondigd hebt? ;)

Gisteren savonds nog even een hapje gaan eten met het gezinnetje. Biertje erbij lekker veel zout op de frieten. En yes we are a vochtbom. Vanmorgen gewogen 98,4 oeps week 1 en ik lig nu al achter op planning. Een strakke week moet dit dus worden.

IIFYM dan is een biertje en friet prima, dat zout en water heb je morgen weer uitgeplast. Als het een 'zonde' is, dan schuift je doel weer op....

Probeer je nu voorzichtig te zeggen dat je teveel gezondigd hebt? ;) IIFYM dan is een biertje en friet prima, dat zout en water heb je morgen weer uitgeplast. Als het een 'zonde' is, dan schuift je doel weer op....
Nope nu gewoon effe rechttrekken iifym style dus dat komt wel goed. Morgen of overmorgen weer strak op de lijn!

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Madcow week 7 dag 3

FitNotes Workout - vrijdag 20th februari 2015

** Barbell Squat **
- 52.5 kgs x 5 reps
- 65.0 kgs x 5 reps
- 80.0 kgs x 5 reps
- 95.0 kgs x 5 reps
- 107.5 kgs x 3 reps
- 80.0 kgs x 8 reps

** Flat Barbell Bench Press **
- 40.0 kgs x 5 reps
- 50.0 kgs x 5 reps
- 60.0 kgs x 5 reps
- 70.0 kgs x 5 reps
- 82.5 kgs x 3 reps[PR]
- 60.0 kgs x 11 reps
Ging nog erg goed.

** Barbell Row **
- 45.0 kgs x 5 reps
- 55.0 kgs x 5 reps
- 65.0 kgs x 5 reps
- 77.5 kgs x 5 reps
- 90.0 kgs x 3 reps[PR]
- 65.0 kgs x 8 reps
was weer lekker. Alleen blijk ik dus toch pendlay row te doen. Ach wat het is lekker [emoji14]

** Parallel Bar Triceps Dip **
- 8 reps
- 8 reps
- 8 reps vpr t word nog eens wat

** Dumbbell Curl **
- 14.0 kgs x 9 reps
- 14.0 kgs x 9 reps
- 14.0 kgs x 7 reps
Volgende keer weer dan repje meer er uit persen!

** Dumbbell Overhead Triceps Extension **
- 10.0 kgs x 8 reps
- 10.0 kgs x 8 reps
- 10.0 kgs x 8 reps
Zwaar maar lekker. Volgende keer 3x9 (proberen dan)

Heerlijke training!

Lkkre train collega mooi pr en vpr

pendlays, nog beter dus :thumb:

nette train brakske

Nice PR alweer Brik. ;)

Op naar de 90.

Terug
Naar boven