drbrik
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 509
Ja je hebt nu gezien wat voor een sprietje ik ben (95,7 vanmorgen zelfs. )95,9kg nice slanke den.
Ben om 17u lekker klaar dan ga ik heerlijk trainen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja je hebt nu gezien wat voor een sprietje ik ben (95,7 vanmorgen zelfs. )95,9kg nice slanke den.
Ben om 17u lekker klaar dan ga ik heerlijk trainen![]()
Ja dacht ik ook! Maar nog een gaatje om te trainen gevonden. Nu weer richting werk voor de laatste nachtdienst. En dan een lekker weekend vol binding, zucht, ik heb er nu al zin in!
Thanx, ja normaal lukt het me nog beter, maar een zeumerend koutje blijft me maar vervelen. En dan met die nachtdiensten er bij zijn mijn energie niveau's bepaald niet om naar huis te schrijven. Maar goed even de tandjes op elkaar en doorbijten.Schouderklopje dat je ondanks je drukke werksituatie toch de weg naar de gym weet te vinden. Lekkere train btw![]()
Thanks
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/drbrik-repped-pauzeert-eens-382261/#post9031922
---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------
Nou lees en huiver