Fitness Seller

Drbrik from fat to shred

• Topic Starter Topic Starter
Thanks was wel de planning... in ieder geval de squat op 100+kg en dl op 150+ en bench wil ik op 80 krijgen! Dus nog even werk aan de winkel (ps bovenstaande doelen zijn allemaal 5 x 5 doelen geen 1rm)

mooie mp al! Duurde mij veel langer dan jou om die 52.5 te halen :o

gewoon lekker door trainen en dan komen de gewichten wel hoor!

Vakantie zit er op....

Vandaag squat 92,5kg gehaald.

Ohp 52,5kg set 1 top, set 2 gaat lekker, set 3 oef toch best zwaar, set 4 niks nada geen mm meer omhoog, 5 min later nog niet!

Op daar de deadlift dan maar 120kgx5 ging lekker heb nu al zin in de volgende ronde!

Tsjak, meteen na de vakantie alweer zo lekker on track! Ik heb altijd 2 weken nodig voor de kracht weer een beetje terug is...

OHP is idd al heel sterk, en zo te horen zit er nog heel veel ruimte op de andere lifts. Heel leuk om de progressie te volgen.

Tsjak, meteen na de vakantie alweer zo lekker on track! Ik heb altijd 2 weken nodig voor de kracht weer een beetje terug is... OHP is idd al heel sterk, en zo te horen zit er nog heel veel ruimte op de andere lifts. Heel leuk om de progressie te volgen.
Thanks, ja ohp is wel sterk maar hangt ook echt vast... ben bang dat het dit weekend weer niet gaat lukken... was echt helemaal leeg. Zal de eerste keer een deload gaan worden. Maar ja niks om me voor te schamen lijkt mij! Begin nu ook echt lol te krijgen in de deadlift. Damn dat voelt al lekker beestig met 120kg. Heb nu al zin in de 125kg.

Merk wel dat die door die twee weken vakantie er iets meer spierpijn in mijn beentjes zit vandaag. Maar het is nog goed uit te houden. Dus hoop volgende week eigenlijk de 100kg te halen met de squats, voelt wel aan als een enorme mijlpaal in ieder geval! Moet alleen zeggen dat ik gewicht op de halter erbij interessanter begin te vinden dan gewicht bij mijn lichaam er af :P

Ach ja netjes eten en dan gaan die vakantie kilo's er ook vanzelf weer af lijkt mij!

wow jij gaat snel!!

Zo ik merk de vakantie toch wel... Spierpijn fuuu fuuu fuuuu....
Ander minder nieuwtje... Het is officieel een tenniselleboog, dus niet gek dat pijntje in mijn elleboog tijdens de BOR.

Ook merk ik nu het gewicht hoger wordt 1 dag tussen de trainingen soms wat weinig is om te herstellen. Hoop dat dat niet negatief gaat uitwerken... Ach ja morgen in ieder geval weer trainen... Kijken hoe dat met de bor gaat. Ben aan het denken om het gewicht omlaag te gooien en die onderhands te doen, dan heb ik namelijk wat minder last van de elleboog!

Damn ging goed vandaag!

Squats
2x5x20
3x50
2x70
2x80
5x5x95

Benchpress
2x5x20
3x40
2x60
5x5x67,5

Bent over row
5x30
1x67,5 kut tennisarm... Auw auw, ik wil deze oefening doen dus f**k it dan maar halter onderhands pakken!
5x5x67,5

Heerlijke training, die 100kg squat komt in de buurt. Bench gaat ook al lekker, heb niet te klagen na de vakantie. Alleen squats zijn wat veel, herstel niet helemaal, ben beetje bang voor overtraining op dit volume, maar ja nu al naar 3x5 terwijl ik nog gene gefailed heb is ook weer zo raar! We kijken het nog ff aan!

je gaat heel goed man.

ik snap wat je bedoeld met die tennisarm.. ik heb zwak kraakbeenweefsel in me elleboog, lijkt er wel wat op volgens mij.
doe je ook de pendlay row en niet de bent over row? ofwel vanaf de grond?

Doe dan telkens even een seconde rust tussen de herhalingen en ja echt focussen op je rug.. en anders maar gewoon minder kg en de oefeningen nog geconcentreerder uitvoeren.

ps: er is niks mis met 3x5, je squat genoeg om resultaat te blijven houden en zeker als je ook nog probeert af te vallen (sorry weet even niet meer of je dat deed) dan scheelt het heel veel energie.
In Starting Strenght van Rippetoe, wat bijna hetzelfde is als stronglifts 5x5, doe je sowieso 3x5

je gaat heel goed man.

ik snap wat je bedoeld met die tennisarm.. ik heb zwak kraakbeenweefsel in me elleboog, lijkt er wel wat op volgens mij.
doe je ook de pendlay row en niet de bent over row? ofwel vanaf de grond?

Doe dan telkens even een seconde rust tussen de herhalingen en ja echt focussen op je rug.. en anders maar gewoon minder kg en de oefeningen nog geconcentreerder uitvoeren.

ps: er is niks mis met 3x5, je squat genoeg om resultaat te blijven houden en zeker als je ook nog probeert af te vallen (sorry weet even niet meer of je dat deed) dan scheelt het heel veel energie.
In Starting Strenght van Rippetoe, wat bijna hetzelfde is als stronglifts 5x5, doe je sowieso 3x5

Doe hem vanaf de grond maar touch and go lekker doorknallen, de rug zit goed die blijft mooi recht. Alleen de elleboog.

Nu nog eens kijken wat ik met die squats doe!

Oh jah en thanks, ben ff druk aan het huisvaderen, op kids letten koken en dbb'en

Laatst bewerkt:
Dat is een heel verschil met de gewichten op de eerste bladzijde....
dat gaat echt goed vooruit in een paar maanden, zeg. Respect.
Voorzichtig met die elleboog.

Ditt is weer een leuke log om te lezen. Ik weet het nu zeker en ga ook een log bijhouden.

Dat is een heel verschil met de gewichten op de eerste bladzijde....
dat gaat echt goed vooruit in een paar maanden, zeg. Respect.
Voorzichtig met die elleboog.

Ditt is weer een leuke log om te lezen. Ik weet het nu zeker en ga ook een log bijhouden.
Welkom in mijn logje. Ja gaat goed vooruit ja! Is soms doorbijten, maar wel een kick dat het nu zo goed gaat.

Loggen zou ik zeker aanraden, werkt zeer motiverend!

Ow en mijn elleboog komt goed hoor, er kan niks echt kapot bij een tennisarm, alleen kan de pijn wat langer aanhouden. Maar ja no pain no gain [emoji13]

Je hebt mijn logje ook gevonden, leuk. Ga ik iedere week bijhouden, moet nu nog even een inhaal slag doen.

En idd. no pain no gain.

Nou maar eens luisteren naar het lichaam, mijn benen zeggen me dat ik toch echt om moet gaan schakelen naar 3x5 ze worden alleen maar stijver en vermoeider, ben bang dat nog langer zo door gaan nog eens richting overtraining gaat. Wil ze wel namelijk gewoon 3 keer in de week blijven doen.

+1 met Carth. 5x5x95kg bij drie keer per week squatten is gewoon al hartstikke sterk. Nu doorgaan met 3x5 is nog altijd zat volume, en het is alleen maar goed dat je zo goed naar je lichaam luistert.

+1 met Carth. 5x5x95kg bij drie keer per week squatten is gewoon al hartstikke sterk. Nu doorgaan met 3x5 is nog altijd zat volume, en het is alleen maar goed dat je zo goed naar je lichaam luistert.

3x5 worden de squats dus... de rest gewoon wel nog op 5x5 knallen (behalve dl natuurlijk)

beetje vage training vandaag.
Was super druk in de sportschool. Moest zelfs wachten tot het squatrack vrij was WTF?!
En het was de hele tijd een zoektocht naar schijven.

de squat

5x20
5x20
3x50
2x80 damn dit voelt zwaar...
5x92,5
4x92,5
0x92,5

damn keiharde faals. Kwam gewoon helemaal niet omhoog... Thanks for the support safety bars.

ohp
5x20
5x20
3x30
2x40
5x5x52,5 opeens was ie er zelf niet gedacht van te voren maar leek zelfs nog een beetje over te hebben. in ieder geval best vertrouwen er in dat die 55 ook wel eens zou kunnen lukken!

dl
5x60
3x100
5x125damn lekker. had zelfs publiek, paar 16 jarigen die dit al heftig vonden.. Wacht maar over een paar weken lol!

Raar van die squats, baal wel een beetje, wil naar die 100kg. Maar ja fijn door die ohp geduwd en de deadlift gaat nog steeds beestachtig lekker!

Gast, 3 maanden terug zat je op 5x5 @ 20 kg squat. Geen reden om te balen zou ik zeggen. Misschien kom je bij het punt dat je af en toe iets terug moet voor de volgende grens. OHP en DL zit nog groei in dus...

Gast, 3 maanden terug zat je op 5x5 @ 20 kg squat. Geen reden om te balen zou ik zeggen. Misschien kom je bij het punt dat je af en toe iets terug moet voor de volgende grens. OHP en DL zit nog groei in dus...

Baal ook absoluut niet over het algehele resultaat, maar hoopte eigenlijk deze week die 100kg te doen, maar merk wel dat overstappen naar 3x5 helpt zelfs na de dl dag zijn mijn benen niet zo uitgeput als van tevoren! Dus wie weet toch eind deze week de 100kg!

Terug
Naar boven