Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 min minimaal meestal lol.. nee meer t probleem dat na 3 trainingen de benen moe blijven. Zo erg dat ik in mijn warmup setjes moet graven om het te halen.. oh en welkomIn.
Je weet dat je gerust zo'n 3 minuten mag rusten wanneer je zwaar aan het squatten bent he?
Doe het met de squats rustig aan, eerst 5x95 kunnen doen, daarna komt die 5x100 wel.![]()
Ja dit was een uitschieter inderdaad, Maar ik merk dat ik binnen een week ze allemaal kom aan het deloaden ik faal nu op alle oefeningen. Dus vandaar vraag ik me af of die 2 trainingen wachten nog wat verschil gaat maken?Je weet dat er een deload in SL5x5 is ingebouwd? Als je een oefening drie keer achter elkaar niet haalt op 5x5 ga je voor die oefening de volgende keer 10 in gewicht omlaag (deload), en bouwt vandaar weer op. Als je die oefening voor de derde keer zou gaan deloaden ga je over op 3x5. Dan weer hetzelfde, bij de derde deload over naar 1x5. En als je de squat op 1x5 voor de derde keer zou deloaden is het tijd voor een ander programma. Dat is de 'officile' SL5x5 deloadstrategie. Je kan die natuurlijk aanpassen als je dat beter bij je eigen situatie voelt passen. Aan de andere kant, het kan ook heel goed werken om van te voren precies te weten hoe je het gaat aanpakken. Overigens lijkt me je training van gisteren meer een uitschieter. Misschien iets onder de leden?
Thanks, denk gewoon ff klote fase (met name in mie köpke) maar ja de buik word wel steeds minder en daar ben ik ooit voor begonnen!
Thanks
Stronglifts begint me wel een beetje tegen te staan nu.. 5x5 squaten is gewoon teringzwaar elke keer. Moet mezelf een doel gaan stellen merk ik.
Zo van 100trainingen of sq120kg of zo, en dan over op madcow! Lijkt me zonde om nu al over te stappen. Valt nog veel meer uit stronglifts te halen, maar moet echt motivatie bij elkaar schrapen om die 5x5 squat er uit te persen. Ach ja nog 2 keer vasthangen en dan mag ik naar 3x5! Ff doorbikkelen!
Maar juist dat hoge volume is wel waar de gains vandaan komen. Maar die motivatie komt in golven merk ik zelf, nu kan ik juist niet meer wachten tot ik weer een volgende keer mag trainen 

Resultaten ben ik ook echt niet ontevreden over. Alleen dat nu alles vastloopt tegelijk is gewoon ff klote. Liep als een sneltrein alleen heeft er nu ff iemand aan de noodrem getrokken. Weet dat ik daar gewoon even doorheen moet, maar dat valt me mentaal zwaarder dan ik gedacht had!ja ik ken het gevoel. Aan het einde van stronglifts was het echt opzien iedere dag om weer die 5x5 te gaan doenMaar juist dat hoge volume is wel waar de gains vandaan komen. Maar die motivatie komt in golven merk ik zelf, nu kan ik juist niet meer wachten tot ik weer een volgende keer mag trainen
zeker die MP is al erg mooi. Je streeft me daarin na een paar maanden al gewoon voorbij![]()
Ja helaas kom ik de laatste paar weken maar aan 2 keer in de week. Met het werk en vrijwilligerswerk en zo. Ach ja binnenkort weer wat meer tijd. Gewoon doorbijten en ff door die plafonds heen. Leuk is het even niet, maar ja daarna wel eens echt verdiende pr's neerzetten.Toen ik tegen mn max aan zat heb ik meer rust genomen, ipv 1 dag, 2 dagen tussen de workouts en toch 3x/wk gepakt bv ma - do - zo daarna, wo - za - di enz