XXL Nutrition

Droger en sterker fysiek

• Topic Starter Topic Starter
Bloedwaarden waren allemaal prima in orde. Lever nieren, hb. Maar er is meer getest zoals bloedplaatjes en cholesterol dus ik vraag nog om een kopie.

En omdat de lever ook goed was een Texelse Skuumkoppe.

20240830_150026.jpg

Bijlagen

• 20240830_150026.jpg
    20240830_150026.jpg
    358,2 KB · Weergaven: 25
Bloedwaarden waren allemaal prima in orde. Lever nieren, hb. Maar er is meer getest zoals bloedplaatjes en cholesterol dus ik vraag nog om een kopie.

En omdat de lever ook goed was een Texelse Skuumkoppe.

20240830_150026.jpg
Kun je vaak eerder zien dan je arts, in digitale omgeving, van of je ziekenhuis of HA

Al gevonden of gekregen ?

Bloedonderzoek. HB en Hema zijn flink hoger door testosteron waarschijnlijk. Lever waarde ook wat hoger waarschijnlijk door het trainen. Zou ik Hema in de gaten moeten houden?
1000003831.jpg

Verschil met 2018 of 2019
1000003835.jpg

Zie niks waar je je zorgen om moet maken. Hemoglobine is prima.

Ik bedoelde eigenlijk hematocriet (ht) wat op op de grens waarde zit met 0,5. Is de ht iets wat snel kan stijgen of zit dat wel op de max na 6-7 maand 125mg Test-e per week. Jaren terug lag de ht waarde op 0,42 en nu op 0,5.

Ik bedoelde eigenlijk hematocriet (ht) wat op op de grens waarde zit met 0,5. Is de ht iets wat snel kan stijgen of zit dat wel op de max na 6-7 maand 125mg Test-e per week. Jaren terug lag de ht waarde op 0,42 en nu op 0,5.
Voor bloed prikken genoeg drinken kan ook schelen.

Het komt niet overeen met je hemo, dat is belangrijkste en staat in verhouding met HT

Inmiddels is mijn gewicht nu 79,7kg en voor dat ik hier begon met loggen was ik 92kg (kon ook nog iets meer zijn maar geen 93kg) en trainde ik ook minder serieus en at ik redelijk slecht. Ik was ook al wel iets afgevallen voor dat ik begon met loggen.
Ik ben op zich tevreden met het resultaat want ik zie nu weer redelijke spierdefinitie maar ik wil nog wat harder worden dus ga ik nog even door met cutten.

Ik heb mijn Test wel wat verhoogt want ik wil weten hoe ik daar nu op reageer voor dat ik echt weer een cycle pak. Ik ervaar nu net als tijdens het starten van 125mg, een half jaar geleden, een hogere rust hartslag tijdens slaap en dat zal waarschijnlijk wel weer na enkele weken dalen. Voor 125mg test was mijn rust hartslag 47bpm tijdens de eerste 4 uur van mijn slaap en in het begin (enkele weken lang) van 125mg test schoot de rusthartslag om hoog naar 54bpm en later weer terug naar 47bpm. Nu met de verhoging van test (250mg) is mijn rust hartslag verhoogt naar 57bpm maar ik had ook veel getraind die dag, verder merk ik vrij weinig want het is niet zo'n hoge dosis. Ik blijf nu een tijdje op 250mg test om te kijken hoe ik er op reageer voor ik weer een cycle pak waarvan ik al weet wat het word.

Inmiddels neem ik ook creatine voor een week nu wat ik al jaren niet heb gebruikt maar ik verwacht geen wonderen en zie het meer als ondersteuning.

Dit neem ik nu als ondersteuning:
Creatine monohydraat 5gram.
Omega 3 visolie 2000mg.
Mulivitamine die niet hoog is gedoseerd.
Vitamine C 1000mg.
Coq10 200mg.

Laatst bewerkt:
Vanwaar de verhoging in test ondanks je nog in een cut zit?
Ik zie het nut niet

Vanwaar de verhoging in test ondanks je nog in een cut zit?
Ik zie het nut niet
Ik wil weten hoe ik er op reageer het is een soort experiment. Als ik merk dat ik te veel last krijg van bijwerkingen, fysiek en mentaal, ga ik niet nog meer test toevoegen of andere maatregelen nemen voor een komende cycle. Ik hou alles bij zoals bloeddruk, gyno, paar maand achteraf bloedwaarden. Volgende keer wil ik naar 375mg gaan tijdens een clean bulk.

Ik vind het zonde, tijdens de leanbulk zou ik starten met 250mg en dan uitkijken om x aantal tijd eventueel te uppen samen met de marco's

Ik vind het zonde, tijdens de leanbulk zou ik starten met 250mg en dan uitkijken om x aantal tijd eventueel te uppen samen met de marco's

Dat is ook de bedoeling ik wil dan uppen in week 5-6, ligt aan de resultaten. En anders 250mg test met 200-300mg primo als ik toch weer te veel vocht vast houd op 375mg. In het verleden had ik wel veel extra vocht door tests op 500mg.

Drop eens een shape foto, vermoed dat je bf% veels te hoog is om te kuren waardoor je sides ervaart.

hoe lager je BF hoe minder sides je zal ervaren.

gewoon lekker aanklooien wat jij wilt. leer je alleen maar van

Daarom wacht ik nog een poos om echt on te gaan. Nu ervaar ik nog niet echt side effecten behalve de iets hogere rust hartslag.

Post eens een foto van je huidige shape

Terug
Naar boven