- Waardering
- 4.369
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun je vaak eerder zien dan je arts, in digitale omgeving, van of je ziekenhuis of HABloedwaarden waren allemaal prima in orde. Lever nieren, hb. Maar er is meer getest zoals bloedplaatjes en cholesterol dus ik vraag nog om een kopie.
En omdat de lever ook goed was een Texelse Skuumkoppe.
![]()
Hoe?Kun je vaak eerder zien dan je arts, in digitale omgeving, van of je ziekenhuis of HA
Je moet inloggen bij het ziekenhuis als het daar is onderzocht, ander in digitale omgeving van je HA.
Voor bloed prikken genoeg drinken kan ook schelen.Ik bedoelde eigenlijk hematocriet (ht) wat op op de grens waarde zit met 0,5. Is de ht iets wat snel kan stijgen of zit dat wel op de max na 6-7 maand 125mg Test-e per week. Jaren terug lag de ht waarde op 0,42 en nu op 0,5.
Het komt niet overeen met je hemo, dat is belangrijkste en staat in verhouding met HTIk bedoelde eigenlijk hematocriet (ht) wat op op de grens waarde zit met 0,5. Is de ht iets wat snel kan stijgen of zit dat wel op de max na 6-7 maand 125mg Test-e per week. Jaren terug lag de ht waarde op 0,42 en nu op 0,5.
Ik wil weten hoe ik er op reageer het is een soort experiment. Als ik merk dat ik te veel last krijg van bijwerkingen, fysiek en mentaal, ga ik niet nog meer test toevoegen of andere maatregelen nemen voor een komende cycle. Ik hou alles bij zoals bloeddruk, gyno, paar maand achteraf bloedwaarden. Volgende keer wil ik naar 375mg gaan tijdens een clean bulk.Vanwaar de verhoging in test ondanks je nog in een cut zit?
Ik zie het nut niet
Ik vind het zonde, tijdens de leanbulk zou ik starten met 250mg en dan uitkijken om x aantal tijd eventueel te uppen samen met de marco's