- Waardering
- 2.690
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe al 5jaar alle sets met sleeves. Deed laatst een keer zonder en merk dat ik veel meer focus op een goede uitvoering en meer spanning in quads en glutes voel. Heb het idee dat quads en pezen juist zwakker zijn geworden door al die jaren met sleeves te squatten. De sleeves lijken momenteel meer pleister op de wond dan zorgen dat de wond verdwijnt. Druk op pijnlijke pees viel enorm meeWaarom zonder sleeves? Deze zijn net goed voor je knieen? Lichte druk en warmte
Doe je specifiek een savickaspress ipv OHP vanwege hoogtebeperkingen of voelt hij daadwerkelijk anders?
Vanwege hoogtebeperking. Deed seated OHP zonder rugleuning maar ging onderrug teveel hol trekken waardoor ik let kreeg. Zal af en toe nog wel eens buiten in de tuin de normale OHP doen als ik straks op de savickaspress flink wat kracht heb gewonnen.Doe je specifiek een savickaspress ipv OHP vanwege hoogtebeperkingen of voelt hij daadwerkelijk anders?
Is idd erg lekkere sessie. 70min is inclusief warmup en cardio.Dit lijkt mij een hele lekkere sessie om te doen, leuke oefeningen en goeie supersets. Ook redelijk vlot als je dit in 70min kan stoppen, is de warming up en cardio daarin meegeteld?