MuscleMeat

Forum Challenge N°15 Seated one arm DB press

Beide armen een dumbell en omstebeurt eentje uitduwen, problem?

• Topic Starter Topic Starter
10kg voor de vrouwen is denk ik een mooi gewicht. 30kg voor de heren lijkt alleen weggelegd voor de zwaargewichten, maar we gaan het zien.

10kg voor de vrouwen is denk ik een mooi gewicht. 30kg voor de heren lijkt alleen weggelegd voor de zwaargewichten, maar we gaan het zien.
We hebben een gewicht gekozen waar gemiddeld 8-10 reps mee gedaan kunnen worden, we gaan het zien.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik durf geld leggen dat als @Bulck mee doet hij deze wint :) Ben benieuwd hoeveel reps die uithaalt. Ook benieuwd of ik zelf reps haal met dit gewicht xD

@tymboo komt ook wel in aanmerking om dit te winnen denk ik.

30 kilo voor de mannen, 10 kilo voor de vrouwen? IS dat niet wat een te groot verschil?

10kg is sowieso niet licht voor vrouwen als het de bedoeling is meer dan 1 of 2 reps te kunnen behalen.
Als je ziet wat de mannen hier pressen en vrouwen is het verschil helemaal prima in mijn ogen.

Boh wat een inzending al!! Waren dat er 31 ong ofzo?

Haha net eens wat geprobeerd. Krijg niet eens 1 rep met 30 kh. RIP. wachten tot volgende maand en kijken naar de strong people :p

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:.

32. Nice. Very nice.

Ga vanavond ook eens proberen maar heb blijkbaar een griep en begin van longontsteking.

Gaat moeilijk zijn voor dit te overtreffen.

Netjes Rock! Tel er zelf ook 32.

Terug
Naar boven