XXL Nutrition

Forum Challenge N°15 Seated one arm DB press

Bezoekers in dit topic

Ik ga vandaag weer een poging doen. Kansloos voor winst, maar kijken of ik een beetje in de buurt kan komen met mijn ecto body. Een competitievorm met meerder challenges zou leuker zijn, zien we de zware heren ook chinnen. :)
 
Eventjes de aantal reps aanscherpen hier.

De mods mogen beslissen hoeveel er binnen tijd zijn, ik tel er 57

 
57 reps :bow:
 
Ja en het ziet er ook zo easy peasy uit
 
Ik vind dat bigfoot niet zou mogen meedoen aan de challenges. Zo kunnen wij mensen niet winnen :)
 
:haha:
 
Eventjes de aantal reps aanscherpen hier.

De mods mogen beslissen hoeveel er binnen tijd zijn, ik tel er 57


ROM te kort. Telt maar voor 8 reps sorry
 
Oké laat maar :o
 
Het wordt dringend tijd voor een bw challenge :D
 
Ja precies, 30 kilo was veel te licht :P
 
Tering... Heel veel respect Bulck!
 
Webby ga jij nog een poging wagen?
 
Ah mijn dag is verpest. Ik had er 58 gedaan, maar ik was de camera vergeten starten. ;):nanner:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Webby ga jij nog een poging wagen?

Ik had het meteen in het begin geprobeerd. 0 reps. Sinds mijn schouder uit de kom is geweest krijg ik snel last van overhead oefeningen en doe ik niets meer overhead. Ben nu echt pussy. Als ik echt mijn best doe kan ik misschien wel 1 of 2 reps, maar daar waag ik me niet aan.
 
ik ga vrijdag nog een poging wagen om in de buurt van bulck te komen. het doet een beetje pijn dat hij bijna het dubbele aantal reps heeft
 
#freakshow
 
Is bij jullie ook het verschil erg groot tussen 1 arm of beide armen tegelijk? Ik moet wel erg veel corrigeren met mijn rug, ook geen lekkere oefening om te doen zo.
 
Mijn linker arm is altijd iets sterker geweest maar bij de laatste poging was het verschil erg duidelijk. Van mijn rug geen last gehad, moest niks compenseren
 
Back
Naar boven