AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°15 Seated one arm DB press

Bezoekers in dit topic

Toch nog even getest na dit filmpje, 0 keer :o
 
Wtf zeg :roflol: well done !!
 
Ik kom op 31 en ga eer vanuit dat het echt 30kg is!

Sanca Saxon, ik denk dat we bij moeten gaan stellen naar de oorspronkelijke 40kg?

:)
 
Ik kom op 31 en ga eer vanuit dat het echt 30kg is!

Sanca Saxon, ik denk dat we bij moeten gaan stellen naar de oorspronkelijke 40kg?

:)

Screenshot_20180216-194530.png
 
Ik geloof je maar reageerde op "geruchten":)
 
Ik geloof je maar reageerde op "geruchten":)
hhahhahahaahha zo grappig. Ik postte de opmerking omtrent fake weights omdat ik de afgelopen dagen op youtube tientallen grappige filmpjes had gezien van een beer van een bodybuilder die het wereldrecord benchen rept....Grappige filmpjes waren blijven steken in m'n kop.
Ik twijfel er niet aan dat Rock of Ages de 30 kilo zo vaak heeft gepresst (heb het zelf met 40 keer gedaan met een 50 kilogram dumbell dus dat telt jammer genoeg niet ;) )
 
hhahhahahaahha zo grappig. Ik postte de opmerking omtrent fake weights omdat ik de afgelopen dagen op youtube tientallen grappige filmpjes had gezien van een beer van een bodybuilder die het wereldrecord benchen rept....Grappige filmpjes waren blijven steken in m'n kop.
Ik twijfel er niet aan dat Rock of Ages de 30 kilo zo vaak heeft gepresst (heb het zelf met 40 keer gedaan met een 50 kilogram dumbell dus dat telt jammer genoeg niet ;) )
Pittig, dan zou jij mathematisch de winnaar al zijn
 
Ben lichamelijk niet 100% maar verwacht dat dit verslagen gaat worden


Whuuuuuuuuuuuut. Ok, sluit de challenge maar al af. Fuck me. Ik stel trouwens voor dat Bulck vanaf vandaag uitgesloten wordt van alle toekomstige challenges. Jesus.
 
Waarom? Een 40*50 dumbell is way better.

Get it on tape, upload it and suprise us
 
Oh snap

It's on :cool:
 
Haha nice! Dit word een leuke competitie
 
Is dit niks voor g-men ?
 
Back
Naar boven